Meest afgrijselijke date-ervaring?

Discussion in 'De lounge' started by Essenhout, Apr 12, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik had via een vriendin een date met een jongen hij was een vriend van haar en had hem alleen op foto gezien en het was best een leuke jongen.
    Hij kwam me ophalen en we gingen wat eten op Scheveningen was erg gezellig maar merkte toch dat het mijn type niet was. Dus heb hem toen gelijk duidelijk gemaakt dat ik hem leuk vond als vriend ( vriendschappelijk ) Maar niet leuk genoeg vond voor een relatie en hij stemde daar in mee.
    We belde veel konden namelijk goed praten over van alles en nog wat. Spraken nog een paar x af. Bij de laatste afspraak gaf hij toe dat hij verliefd op me was.
    Nou ik eerlijk gezegd dat ik niet verliefd was op hem. Heb toen ook het contact verbroken. Toen begon de ellende midden in de nacht werd ik gebeld door een onbekend nr en hoorde alleen iemand snikken. Dus heb opgehangen. De dagen erna bleef k gebeld worden door een onbekend nr. Was het zat en nam niet meer op.
    Paar dagen later werd er ingebroken in mn huis. En er was niks byzonders weg op wat T-shirtjes van mij na.:(:(
    Het was 2 weken stil krijg ik in ene een email:
    Dat ik in een deawoo door zijn straat reed ( ik reed toen ford ) En hij vroeg of ik niks miste bla bla bla.
    Toen heb ik hem duidelijk gemaakt dat ik hier niet van gediend was en dat als hij door zou gaan ik naar de politie zou gaan.
    Dag later kreeg ik WEER een mail met een foto van mijn T-shirtjes die aan zijn muur hingen hij moest wat van mij hebben want het rook naar mij:$:$:$:$

Je snapt natuurlijk wel dat ik aangifte gedaan heb:D

2. Windows

Windows Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,860
    0
    0
    De enige die ik me kan herinneren,ik was 'n jaar of 16 en ging altijd vrijzwemmen met een vriendin.
    Ik ontmoette daar een leuke jongen en we raakten aan de praat,hij was ook 16 zei die.Dus we spraken wat af buiten het zwembad om ;)
    Paar weken later zei hij ik moet je wat vertellen ik ben nog maar 13.
    Heb het meteen uitgemaakt!(en was er niet rouwig om ook :D)

3. Mijn meest gruwelijke date was iets minder dan 3 jaar geleden.. Ik hecht echt geen waarde aan uiterlijk, maar de jongen in kwestie was behoorlijk stevig, en had een heel strak, knalgeel Gstar shirt aan ;) Nu had dat me echt niet geinteresseerd als hij verder heel aardig was geweest, maar toen we boven op mijn kamer (ik woonde toen nog bij m'n moeder) een dvd aan het kijken waren, zei hij me 'dat het maar goed was dat Damiën's vader ons had laten stikken, want nu had ik Damiën tenminste voor mezelf'.. :$

Ik heb m'n moeder, die beneden zat, stiekem gesmst, of ze me ALSJEBLIEFT wilde redden. Toen riep ze onderaan de trap dat mijn favoriete programma, de Pfaffs ;), ging beginnen. Ik wist niet hoe snel ik naar beneden moest rennen en ik ben de Pfaffs eeuwig dankbaar :D

Het ergste was nog dat die jongen het hele programma mee bleef zitten kijken, dat het toen begon te stormen en dat hij 'niet wist of hij door die regen nog wel naar huis kon rijden'. Als dat het geval was geweest had hij in z'n auto mogen slapen hoor, pff.

Later kreeg ik nog een sms van 'm, dat hij het zo ontzeeettend leuk had gevonden en dat hij echt wel dacht dat het iets zou worden. Toen heb ik maar gezegd dat ik z'n opmerking van die avond echt afgrijselijk vond, en dat het van mij niet meer zo hoefde ;)

4. ik had ooit eens een date met een knul die er overigens angstaanjagens uitzag met zijn geruite broek, die later op de avond met zijn ex stond te zoenen...whahahaha kon er niet makkelijker vanaf komen, en later die avond heb ik de vent van toen mijn dromen eens lekker genomen :D

5. glimworm

glimworm Niet meer actief

#25 glimworm, Apr 12, 2012
    Last edited by a moderator: Apr 12, 2012
    @Allessandro2011: zoow daar zou ik echt panisch van worden :$

ik heb ooit eens afgesproken met een jongen om te gaan vrijdansen.
    ik was op zoek naar een nieuwe danspartner voor het stijldansen en zag in hem een mogelijke kanshebber. (ik was in die tijd wel vrijgezel, maar niet specifiek op zoek)
    we hebben idd een leuke dansavond gehad en ik had het idee dat het van beide kanten wel klikte om verder samen te gaan dansen (tijdens lesavonden) Ik heb hem een aantal keer op msn aangesproken, maar kreeg geen antwoord. Tot op een gegeven moment hij opbiechtte dat hij een relatie had en dit als een avontuurtje zag :$:x daar was ik in 1 keer klaar mee!

6. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

Nov 8, 2009
    4,023
    10
    38
    Female
    Somewhere
    OMG, ik word daar echt ook misselijk van brrrrrr

Ik heb eigenlijk geen date verhalen, want mijn eerste date is mijn man haha :D

7. jessi

jessi Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    2,304
    13
    38
    Female
    thuis mama
    Tiel
    Mijn worst date ever was dat ik in slaap viel in de bios...

We gingen naar lord of the rings maar ik had die film al 3x gezien in de bios. Die avond daarvoor gewerkt, uitgeweest en weet ik het wat. S'middags afgesproken en zijn we eerst wezen lunchen naar de dierentuin geweest so far so good maar na het diner in de bios ben ik inslaap gevallen. Hij kon er wel hartelijk om lachen uit eindelijk hebben we nog 3 maanden iets gehad en ik spreek hem nog regelmatig en ja mijn man weet dat :p

8. Yoshka

Yoshka Lid

Apr 4, 2012
    78
    0
    0
    Azie
    Ben ooit eens met een eerste date wezen dineren in een luxe restaurant. Daar kwam ik erachter dat hijwel erg luid kan wel zegge hard sprak. Ik elke keer maar zachtjes antwoorden zodat hij het misschien doorkreeg dat het hele restaurant ondertussen onze conversaties kon volgen. Bij het naderen van het einde van ons dineetje kwam de klap op de vuurpijl toen hij dus luid en duidelijk verkondigde dat hij zeker wist dat wij na deze avond emetioneel met elkaar verbonden waren :) ik zag alle mensen onze kant opkijken en kon wel door de grond zakken van schaamte.

9. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

Apr 18, 2010
    3,248
    2
    0
    n.v.t.
    #29 Kwabbernoot, Apr 12, 2012
    Last edited: Apr 12, 2012
    Oehhh mag het dan ook een date zijn met een vriendje?? Want ik had oooooooit een vriendje die mij voor mijn verjaardag mee naar scheveningen ging nemen en dat was echt hilarisch.. Even ter inleiding, het was echt een onwijs lekker ding maar al snel bleek hij stikjaloers, bezitterig, dwangmatig en als het niet liep zoals meneer wilde heel erg chaggerijnig(of ging huilen, dan moesten we weer "praten" op het balkon - woonde toen nog thuis). Oh wat een tijd was dat..

Dagje scheveningen in een notendop: Eerst met de trein waar hij mij vertelde wat we gingen doen (handig man, had ik toch die spijkerbroek aan moeten doen ipv een mooi jurkje en hakjes..), toen met de tram. Wij de verkeerde tram genomen, hele andere kant op. Nou ik vond het wel een leuke wending eigenlijk - had ik verteld dat ik in januari jarig ben.. brrrrrrrr - maar hij was BOOS! Oooh niet normaal. Nou goed, ik moest er eigenlijk wel heel erg hard om lachen en hoe harder ik moest lachen hoe kwaaier hij werd tot hij maar helemaal niks meer zei en ik het echt bescheurde. Dus met een sjaggerijn een uur langer in de tram, alsof het mijn schuld was. Wie wordt er nou boos omdat hij in de verkeerde tram zit? Boeiend..

Afijn, toen op scheveningen. Eerst gingen we een romantische strandwandeling maken.. Het was echt STEENkoud en helemaal niet romantisch want meneer was echt stront sjaggerijnig.. Dus na heel veel aandringen zijn we ergens wat gaan drinken en een hapje eten, moet meneer perse in zo'n serre zitten - want dat is romantisch - dus ik had het alsnog steenkoud. Weetje wat hij daar doet!? Gaat hij de krant zitten lezen!?!?!?!?! Pfft gezellig hoor. Toen we daar klaar waren hebben we nog wat heen en weer gelopen op scheveningen ("ja want dat is romantisch!" uuhm.. oke), een windmolentje gehaald want hij wilde een molentje met een envelop met geld aan zijn moeder geven voor haar verjaardag. Weer naar het station terug naar huis. Hij moest daar nog plassen, komt terug, wij de trein in komt hij erachter dat dat molentje nog op het station op de wc ligt.. Nou en toen was het gebeurt, hij ging slapen in de trein want hij was boos!?!? Noouuuuuuu zeg! Dus ik heb een heleboel keet getrapt met de groep jongeren naast me en de conducteur, was vet gezellig, hij de hele reis gedaan alsof hij sliep om op het station te ontploffen. Want ik had gesjanst, ik had ook moeten gaan slapen :(

We hadden al afgesproken met zijn ouders dat we op de verjaardag van zijn moeder zouden komen als we terug waren. Die vierde ze die avond.. Dus ik heb op het station nog maar even snel een cadeautje gehaald, vond het ook zo sneu voor haar en hij wilde niks anders geven dan dat achterlijke windmolentje van 1 euro die hij vergeten was.. En ik ben toch maar mee gegaan, vond het anders ook zo lullig voor haar. Dus ik was vriendlief meteen kwijt toen we daar thuis waren, ik moeders maar cadeautje gegeven, even drankje gedaan en toen op zoek naar vriendlief. Die was hem gewoon naar boven gepeerd, zo in bed gaan liggen want na zo'n romantische dag wilde hij wel (terwijl zijn moeder haar verjaardag BENEDEN vierde) eens flink van bil gaan!?

Nou, ik heb zijn ouders bedankt en ik wist niet hoe snel ik thuis moest komen zeg..

Daarna nog een paar keer gezien maar mijn fam. vond al dat gedoe van hem ook errug apart, dus elke keer dat ze hoorde: "... we moeten even naar het balkon om te praten hoor.. " gingen ze allemaal mee naar het balkon WHAHAHA stonden we dan (met twee broers, aanhang, zusje, moeders en haar vriend) :D Geniaal..

Dus na scheveningen en een aantal prachtige balkonscenes was deze relatie helaaaaas voorbij.:D

Moet wel heel eerlijk zeggen dat ik die dag flink heb gelachen.. Heb nog nooit iemand zien stampen omdat hij een windmolentje kwijt was, of zien huilen en schelden omdat hij in de verkeerde trein zat terwijl hij helemaal geen haast had. Ook nog nooit iemand zo kinderachtig zien doen en nog nooit gehoord dat de dag er romantischer van wordt als je de hele dag roept dat iets romantisch is.. Oh en ik - het kreng dat ik dan word - kan daar wel heel hard om lachen. Dus het was de meest afgrijselijke date ever maar ook de date waar ik het meest OM heb gelachen!

10. jongmam

jongmam Bekend lid

Jul 17, 2009
    817
    177
    43
    Female
    Verzorgende-IG

Is ook altijd een reden om nooit in jou eigen omgeving af te spreken.
    Dan kom je teminste geen bekende mensen tegen :D.
    Kans is klein dan hea.

11. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Haha, wat 'n heerlijke verhalen! Alleen de tshirt-snuffer...brrrr

12. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    2,093
    0
    0
    pfff mijn ergste date, waar moet ik beginnen. hhaha
    Ik had een jongen leren kennen via internet en hij werkte hier in Den Helder. En ik was toevallig aan het stappen die avond en hij smste me waar ik was. Dus ik uitgelegd waar ik was. Kwam hij eraan.
    Onwijs mooie gespierde jongen. Spijkerbroek, wit strak shirtje en een geschoren koppie. Nou bingo dacht ik nog.
    Het klikte echt heel goed en we gingen ook zoenen. Zoenen was ook goed tot zn maten/collega's whatever de kroeg in kwamen.

Nu had hij een vrij hoge functie als marinier (vraag met niet welke) en blijkbaar ben je ook functie als je in je vrije tijd bent. Nu heb ik veel vrienden bij defentie, maar dit had ik nog nooit meegemaakt.
    Het kwam eropneer dat hij die jongens bespeelde om te laten zien hoe stoer hij was en hoe dominant. Die jongens hebben zelfs zitten opdrukken midden in de kroeg. Ze deden alles voor me.
    Nu vind ik het best aantrekkelijk hoor, maar zelfs voor mij ging dit tever. Ik heb gezegt dat ik een vriendin ging ophalen in een andere kroeg, maar ben toen snel naar huis gefietst. brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

13. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

Mar 12, 2012
    2,806
    0
    36
    Ik werd ooit eens op date gestuurd met een jongen die mij wel kende, maar ik hem niet. Hij had via een vriendin van mij gevraagd wat ik van hem vond... Ik kende 'm in zijn geheel niet :D.

Uiteindelijk heeft die vriendin ervoor gezorgd dat ik met hem op date ging. Ik weet het nog zo goed... Hij kwam me ophalen en gaf me net voordat we weggingen een cadeautje. Ik heb nog een seconde gedacht:'Ah... wat attent en lief'. Toen ik het openmaakte moest ik echt mijn lach inhouden... Hij had een sleutelhangertje voor me gekocht... Een pluche-paardje...
    Het was een uitermate lieve gozer... Hij meende het allemaal hartstikke goed en ik geloof heilig dat hij tot het uiterste zou gaan om mijn hart te veroveren... Maar... eh... nee dank je! :D

14. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Jaa dat wa echt freaky hoor!:$:$

Heb ook echt 2 weken niet alleen in huis geslapen scheet 7 kleuren!

15. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

Mar 12, 2012
    2,806
    0
    36
    En dit was dus geen puppy-love-actie he.... We waren allebei volwassen :D

16. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    wat een super leuke verhalen zeg!!!! moet er hard om lachen!! (sorry dames)

ik heb als jong meisje (puber) wel irri dates gehad met overmatig kwijlen tijdens het zoenen (wat dus bij 1 zoen bleef en geen volgende ontmoeting) of een afknapper op sokken! ik ben helemaal niet zo dat ik afknap op kleding maar mijn date had toen best nette/gewone kleren aan en van die afschuwelijk dikke gebreide geitenwolle sokken!! VRESELIJK vond ik dat!!

17. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Owh en heb ook een keer een date gehad met een politie agent mijn god die gozer was zoooooo leuk!!!

Maar goed dit was dus via internet. Hij kwam bij mij thuis. Vond t rete eng had nog nooit via internet afgesproken en bedacht me in ene wat als hij niet is wie hij zegt dat ie is! Ik ben dus de hele avond voor mn raam gaan zitten ( woonde in een flat ) In het donker zo dat ik hem aan kon zien komen pfieuw hij was idd erruggg leuk!
    Beetje zitten praten en wat gedronken enzo was erg leuk! Maar toen we wat verder wilde gaan bleek hij erg uhm.. aparte gedachten te hebben en kreeg zonder pardon een tik op mn kont en geen zachte nee 5 dagen later had ik nog een rode hand op mn bil:$:)

18. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Hahahahaha het romantische dagje Scheveningen has made my day :D

Alessandro wat een freak zeg, bahbah! Heeft de politie (kwam je zo aan je volgende date? :p) er nog wat mee gedaan?

19. Lara11

Lara11 Niet meer actief

ok, jij bent officieel ook een weirdo-magneet :D

20. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nee zo kwam ik niet aan mn volgende date haha.

En hij heeft een straat verbod gekregen gelukkig!

Share This Page