Meest afgrijselijke date-ervaring?

Discussion in 'De lounge' started by Essenhout, Apr 12, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

Jul 22, 2011
    2,115
    222
    63
    hahaha nou dat doet de mijne nog steeds helaas niet af te leren

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik heb ooit eens een knul ontmoet via internet. Geen idee meer hoe en via welke site enzo, maar goed, dat doet er niet toe. Hij kwam uit Nepal (jaja) en was in zijn e-mails echt onwijs geestig. Ik lag in een deuk om hoe hij dingen vertelde/typte. Dus op een gegeven moment afgesproken. We zouden wat gaan eten en dan naar de bios. En nou zeg, wat een desillusie ;). Hij was heel aardig hoor, maar hij sprak alleen Engels (dat wist ik al en vond ik ook echt geen probleem), maar hij had echt zo'n ontzettend accent. Dat vond ik al verre van sexy, maar het ergste was nog dat hij echt lachte als een meisje :$. Nouououou, ik wilde echt ZO graag naar huis, hahaha, maar we hadden de bioskaartjes al *BAAL*. Dus wij ook nog naar de film, heb ik heel de film krampachtig mijn tas beet gehouden. Ik was zo bang dat hij mijn hand zou pakken.

Was thank god, eindelijk die film afgelopen, dus konden we naar huis. Ik was met de auto, hij met de trein, dus we namen afscheid, wilde hij me *OH HORROR* ook nog zoenen :$. Daar heb ik me van af kunnen maken met een zuinig kusje. Eenmaal thuis kreeg ik nog een sms dat hij het erg leuk had gevonden en dat hij zeker nog een keer wilde afspreken. Nou echt NO WAY dat ik daar zin in had, dus ik smste hem terug dat ik hem heel aardig vond, maar dat ik het hier toch wel bij wilde laten. Kreeg ik terug "Ok. Have a nice life", dus volgens mij viel mijn reactie niet echt in goede aarde :cool:.

3. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

Jul 22, 2011
    2,115
    222
    63
    geen date maar wel een leuke afknapper
    was 14 en aan het zwemmen met een vriendin en we zagen een onwijs leuke jongen zwemmen, dus wij loeren, dicht in de buurt zwemmen, beetje lonken, roepen etc. Hij was heel verlegen en durfde niet naar ons toe te komen, dus wij ook niet naar hem. Het was echt een stuk, prachtlijf en mooie bos haar, wow echt we wisten niet hoe we het hadden. Dus toen hij uit het zwembad ging, wij ook gauw eruit. Zagen we hem in zijn kleren was hij toch een ander type! echt vreselijk gewoon! in het zwembad was het echt een hunk (met nat haar) maar aangekleed zo duf/saai/kneus en een vreselijk kapsel. We waren meteen afgeknapt. Hij keek ons nog aan bij de spiegel/fohn zo van, nou kom maar op dan, maar wij dropen af. Arme jongen, had hij eindelijk sjans

4. Zwollywood

Zwollywood Bekend lid

Dec 5, 2011
    659
    0
    0
    Ik heb een keer een date gehad met een jongen in Den Haag. Het was een "diplomaat" en hij praatte veel en bekakt en over de meest vreselijke kijk-mij-eens-intelligent-zijn onderwerpen. Maar ik vond hem echt mega knap dus ik vergaf het hem ;). Tijdens een wandeling over het romantische scheveningse strand besloten we om een drankje te drinken en ik bestelde een Pina Colada. En vanaf dat moment was hij ineens kil en chagrijnig. Toen ik later in de kroeg, een tequilla bestelde liep hij kwaad weg! Ik denk wtf??? Dus ik loop naar buiten achter hem aan en vroeg waarom hij zo raar deed. Bleek dat hij het stom vond dat ik dure drankjes bestelde terwijl ik wist dat hij zou betalen. Moest ik echt zo ego zijn? Kon ik niet gewoon een goedkope date zijn en een biertje nemen? En toen zei hij: dit gaat niet werken, en liep weg. Hij liep gewoon weg. Ik kon wel janken was helemaal flabbergasted. Dus ik bleef wachten, overtuigd dat hij wel terug kwam maar nee hoor na een uur nog niks. Dus ben ik gaan zoeken, ik heb wel twee uur rondgelopen tot ik niet meer op mn poten kon staan. Toen heb ik het maar opgegeven en ben naar het station gegaan, maar het was al rond 12 uur in de nacht. Het was koud, ik was helemaal alleen op dat station. Vond mezelf zo zielig. Ik woonde in die tijd in Emmeloord wat nog bijna twee uur reizen is. Er ging gelukkig nog een trein maar helaas: maar tot Lelystad en dus moest ik mijn vader midden in de nacht bellen of hij me kon ophalen omdat ik gestrand was....ik heb die man nog nooit zo kwaad gezien :D ( op hem he niet op mij ;))

5. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

Feb 21, 2012
    2,830
    477
    83
    Female
    Jeetje, wat een eikel!!! Voor een eerste date mag hij best wat guller zijn vind ik!

6. justjes

justjes Bekend lid

Oct 3, 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een tijdje via internet gedated, wat een ramp
    2 spronger eruit, negatief dan dat wel.

Bij een is het nooit van een date gekomen. We hadden wat emailtjes over en weer gestuurd en hij klonk heel vriendelijk/gezellig dus we zouden wat gaan afspreken. Maar toen wou hij bij hem thuis afspreken om een zelfgemaakte dvd van een van zijn vroegere vakanties te kijken. Dat zag ik niet echt zitten dus mailde hem van sorry we kennen elkaar niet, als we ergens afspreken wil ik dat op openbaar terrein. Kreeg ik toch een vreselijk kwade mail terug dat hij eigenlijk ziek was, epilepsi had dat hij niet buiten de deur kon komen, dat veel te gevaarlijk was, dat ik een egoistisch kreng was dat ik niet op zijn uitnodiging in ging, dat hij geen leven meer had en dat ik (na 3x mailen) zijn grote hoop was op een liefde en dat ik nu alles had verpest.
    Ik heb hem een mailtje terug gestuurd dat het me speet van zijn ziekte maar dat hij er eerst maar eens zelf mee om moest zien gaan voor hij aan een relatie begon. Ik verwachte dat het hiermee klaar zou zijn maar kreeg vervolgens weer een heel lang, mailtje vol zelfmedelijden dat ik na 3 zinnen te hebben gelezen heb weggegooid en daarna heb ik hem geblokkeerd.

Een andere keer, ook via internet met een man afgesproken. We zouden wat drinken en dan naar de bioscoop. We zaten in een cafeetje te praten, nee hij zat te praten. Ik kwam er niet tussen. Als ik er al tussen kwam dan betrok hij het weer op zich zelf. Bij het afreken wilde hij dat we de rekening tot op de cent zouden verdelen.
    Daarna naar de bios, zelfde verhaal met de betaling. Van te voren hadden we samen een film uitgekozen en besproken wat voor soort films we wel en niet leuk vonden. Komen we bij die bios, hij had kaartjes gereserveerd zegt ie ja heb toch voor een andere film gekozen dan we afgesproken hadden. Ooooh wat een saaie film, aan de ene kant was ik blij dat ik niet naar zijn verhalen hoefde te luisteren aan de andere kant was die film niet veel beter.
    Na afloop wou hij nog wat gaan drinken, ik heb toen gezegd dat ik dan mijn bus niet zou halen. Bij de bus wilde hij me zoenen, maar ik kon m net ontwijken. Hij vroeg wanneer we weer af zouden spreken en ik zei dat ik daar over na moest denken.
    Een uur later alweer een mail van hem hoe geweldig t was (dat vond ik dus niet) ik hem hem gemaild dat ik het hier verder bij wilde laten en hoe laf ook, hem daarna geblokkeerd.

Ben ik even blij dat ik nu gelukkig getrouwd ben en niet weer aan het vreselijke daten hoef.

7. Luna86

Luna86 VIP lid

Jan 11, 2009
    14,866
    9,378
    113
    Gelderland
    Leuk om te lezen!

Heb zelf ook wel een leuke ervaring gehad op afspraak gebied.
    Ik was 13 jaar en ging samen met een vriendin en haar vader op vakantie in Nederland naar een camping. Al snel hadden we wat jongelui leren kennen uit dat plaatsje en gingen we op stap. Leuke jongen leren kennen en hij nodigde ons uit en al zijn vrienden bij hem thuis. Kwamen we op zijn kamer :$ gatverdamme wat een ranzig zooitje zeg. Vies bed vol met vieze vlekken enzo.
    Was verder een aardige gozer met leuke vrienden maar hoefde niet zo nodig meer te kussen met hem ;)
    Eenmaal thuis hadden we nog een keer afgesproken bij mij. Kwamen ze met zijn 2en inplaats van met de hele club dus hij (die viezerik) zegt gedag mist hij al zijn tanden:$:D. Toen hebben we maar een smoesje verzonnen dat we niet veel tijd hadden (arme jongens.. Hele lange reis gehad konden ze zo weer terug :))

8. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Ooit een date met een enorme kakker gehad. In de kroeg ontmoet en een leuke avond gehad, via via heeft hij mijn nummer te pakken gekren en we gingen dus op date. Ondertussen hoorde ik al dat hij in een kast van een huis woonde en dat zijn familie superrijk was. De date was op zich best leuk, maar hij gebruikte zo veel dure woorden dat ik het grootste deel van de tijd geen idee had waar hij het over had :D Ik zag mezelf al zitten en stotteren bij bijn nieuwe schoonouders.... NOT! Ergste was nog dat hij me daarna maar bleef bellen..... hij begreep echt niet waarom ik niet meer met hem uit wilde, want hij was toch super leuk? Heb uiteindelijk mijn moeder hem via de telefoon laten afschepen :)

9. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

Aug 4, 2010
    1,642
    1
    0
    Hilversum
    Via internet een jongen leren kennen die na 2 weken al wou gaan trouwen en met de 3de week wou die een kind van me
    geweldige stumpert:D:D

Idd wat een ander al zegt blij dat er hier niet meer gedate hoeft te worden

10. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Heb nog wel een romantisch verhaal :D Dat was mn eerste echte date!

Mijn ouder waren gescheiden en ik en mijn broertje woonde met mijn moeder in Rijswijk en mn vader in Breukelen. Er was kermis en ik zag daar een goede vriend van mij die daar ook weer was met een vriend. We gingen in de "spin" en die onbekende jongen kwam naast me zitten en het begon te regenen dus die man van de spin liet ons expres langer zitten ( de hufter ) Maar goed daarna ging ik naar huis. Maanden gingen voorbij. In mijn woonplaats woonde een jongen genaamd M maar dat was echt een uber kneus!!! Word ik gebeld hoi met M dus ik schrok ik dacht het is die kneus! Nee was het M van de kermis! En hij helemaal uitgelegd dat hij zoveel moeite had gedaan om mijn nummer te krijgen via vriendinnen uit mn oude woonplaats en hij had al een paar x verkeerd nr gekregen en was al die tijd naar me opzoek maar wist alleen mijn voornaam en wist niet waar ik woonde hahaha. En toen vroeg hij of ik een keer wat met hem wilde gaan doen.. Nou toen kon ik geen nee zeggen natuurlijk :D Uiteindelijk ook nog 3 jaar wat met M gehad :D

11. joycje

joycje Fanatiek lid

Aug 21, 2009
    1,079
    0
    0
    Pffff ik ging toen voor het eerst met een jongen op date.. Ik moest naar Utrecht toe want daar woonde hij. Leek me wel leuk. Beetje terasje zitten. en je hebt zo'n groot park daar..

Wat denk je dat we gingen doen?? Hij had een hele tocht uitgezet om Urne te gaan kijken voor wanneer we dood waren. Brrrrr En toen hij me op het laatst nog vroeg!! om me te zoenen heb ik echt aan hem gevraagd of hij gek geworden was!..

Ohh en leuk detail. Hij had me gewaarschuwd dat hij zijn mooiste kleding had aangetrokken. Hij had een roze blouse aan met een zwarte fluwelen broek... Ohhh mannnn als ik er nog aan denk.

12. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Wat een luguber figuur! Je zou er haast bang van worden.

Mijn ergste ervaring was na een internetdate.
    Ik had met hem afgesproken en we zouden uit eten gaan (tip: geen aanrader als je voor de eerste keer een internetdate hebt..).
    Hij stapt uit zijn auto en bleek een klein kereltje te zijn, totaal niet mijn type. Daar zit je dan met iemand aan tafel met wie je totaal geen klik hebt. Wist niet hoe gauw ik mijn eten op moest eten (en hij ook niet).

Daarna heb ik gewoon weer gedate via internet en heb ik mijn huidige vriend leren kennen.

13. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    2,106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    lol grappig topic.

Ik leerde ooit iemand kennen tijdens een schoolfeest van een andere school... ja, ja de leerlingen mochten buienstaanders meenemen. Onwijs leuke ober daar... bleek hij dus 2 jaar jonger te zijn dan mij en woonde hij in een huis van humanitas! Hij dacht dat ik zijn vriendin was en wou gelijk de koffer in... brrr echt vreselijk was dat!!!

Ooit een date gehad met iemand die alleen maar over zichzelf sprak en na 3 uur!!! zei ja ik denk dat het niks gaat worden want je bent zo stil... ja duhh logisch!

Ook al eens een date gehad en die persoon dacht dat we gelijk een relatie hadden. Toen ik een week later tijdens het uitgaan met iemand zoende en hij het zag maakte hij het uit... huh?

Via internet iemand leerde kennen en die is nogal een spierbundel... heb wel zo vaak gehoord dat hij een date wou en dat ik het toch wel geil vond zulke spieren.. (ik vind dat echt walgelijk zoveel hij had!)

14. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    2,106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Heb trouwens ook wel eens een date gehad met een militair tijdens zijn dienst... stiekem in de kofferbak de basis op gegaan en op zijn kamer gezeten.. hij moest rondes lopen over de basis... en elk uur kwam hij 15 minuten langs haha... (mjah toen was ik 16 haha) Kreeg heel lief eten van hem enzo haha...

15. Lily2006

Lily2006 Actief lid

Jan 14, 2008
    367
    0
    0
    Kinderpsychologe
    Eindhoven
    Een afgrijselijke date heb ik niet, wel een onbeschofte versierpoging;

Ik was op stap met een vriendin, ik had al lang een relatie met mijn man. Er liep een jongen achter mij door, maar ik verloor net mijn evenwicht en stond op zijn teen. Dus ik "oh, sorry". Zegt ie "Geeft niks, ik kwam toch voor jou". (Oh? Goed verhaal, ik wilde wel even luisteren ;))
    Na 10 sec vriendelijk kletsen duikt die kerel ineens in mijn nek om me uitgebreid te gaan zoenen daar :$

Dus ik "Ja uhh, ik heb een vriend hoor"
    Zegt ie.."Maakt toch niet uit, achteraf ga je gewoon weer terug naar hem"

Jah. Dááág.

Ook wel een keer een leuke:
    Ik was op stap met een groepje en stond bij een vriend van me. Komt een onbekende jongen naar me toe en zegt "Voordat ik verdere stappen onderneem...hoor jij bij hem?" :D Ik vond hem leuk! Helaas voor hem niet zo leuk dat ik zijn verovering van de avond wilde worden...

16. Within

Within Niet meer actief

Slechtste openingszin die ik ooit gehoord heb was "Als je net zo goed in bed bent als je tweelingzus dan kunnen wij nog een hoop plezier gaan beleven" (of iets wat er op leek..)
    Die jongen wist dus niet dat ik daadwerkelijk een tweelingzus had en dat die op dat moment achter de bar stond. Mijn reactie was dan ook erg vragend van hoe ken jij mijn zus? Heb hem de rest van de avond niet meer gezien.

Had het gisteravond met mijn man over dit topic :D En zijn reactie was "heb je dan niet verteld over onze ontmoeting?"
    Nou, nee dus :p Die was ook nogal rampzalig.

Ik was in 2005 op een festival met mijn toenmalige vriendje. Hij was nogal jaloers en ik nogal vrij dus dat botste die dag behoorlijk. Ik kende heel wat mensen die daar liepen en had het gezellig met een jongen die ook daar was voor dezelfde band. (hij was overigens 1 van een groepje) ik was wat met dat groepje aan het dollen (vriendje deed ook mee) en opeens tilde die ene jongen mij op en rende met mij over het festival terrein heen. Toen hij me uiteindelijk neerzette bleek dus dat mijn toenmalige vriendje achter me aan gerend was (..) om zeker te weten dat ik niet ontvoerd werd? Ik heb hem echt heel verbouwereerd aan zitten kijken en de lol in het groepje was ook meteen weg. Moet zeggen dat er ook wel wat aan vooraf was gegaan waardoor ik zo reageerde.. Ik hou niet van mannen die elke stap controleren.
    Uiteindelijk was het zo warm in de tent dat ik in het publiek ben flauwgevallen en weer weggedragen ben. Kreeg ik te horen dat hij boos was op de beveiliger omdat hij me zomaar meenam... Toen ik na het optreden (want dat miste ik dus hierdoor) de tent weer terug inliep, liep ik zo tegen mijn nu man op :p

17. wat een ongelofelijke dingen kunnen die mannen/ jongens toch verzinnen, zou dat komen door die ienimienie hersencellen :D

ik ben ook zo blij dat ik niet meer hoef te daten....

18. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

Dec 25, 2008
    5,486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hey, was dat dezelfde toevallig?!?! Ik had ook een politieagent via internet, ook zoooooooooooo leuk en had ook van die perverse gedachtes...hij wilde ook meteen euhm...via de achteringang zeg maar!;)

Heb in totaal 3 dates gehad via internet en dit verhaal gaat over de 1e. De 2e was de agent en met de 3e ben ik nu getrouwd!:D

Was dus mijn 1e date via internet. Het klikte hartstikke goed en we waren dolverliefd op elkaar. Na een paar weekjes zou ik daar naar toe gaan (we woonden 2 uur van elkaar af) en ik zou een nachtje blijven slapen...zo gezegd, zo gedaan...de volgende dag wilde ik even mijn email checken en dat mocht, computer stond op zijn werkkamer. Dus ik daar naartoe, naar internet wilde intypen www. hotmail. com (doe het even met spaties) krijg ik in zijn geschiedenis toen ik bij www. ho... was, te zien: www. homo. nl :$:$:$:$

Dus ik klik dat ook stom aan en ik kwam op een pagina van allemaal naakte mannen die het met elkaar deden enz enz...bbrrr...:)
    Hij kwam op dat moment binnen en ik klikte het snel weg, maar we wisten dat hij gezien had dat ik het had gezien...*vaag*

Na 15 min stilzwijgen zei ik hem: jij weet wat ik gezien heb he?
    Nou, toen kwamen zijn tranen...dat hij niet wist wat hij met zijn gevoelens aan moest en dat hij al heel lang depressief was enz enz...had best medelijden met hem op dat moment...
    Hij was echt verliefd op mij, maar kon me niet garanderen dat hij nooit eens wilde proberen hoe het met een man zou zijn...ja, toedels, daar had ik geen zin in...
    Dus ik ben vertrokken, hij heeft me op de trein gezet en we hebben elkaar nooit weer gezien...

Heb hem nog weleens opgezocht via google en hij heeft nu een vrouw en kids...dus hij zal er wel uit zijn gekomen!:)
    Ben er wel even goed ziek van geweest, maar ach, meer mannen dan kerken he!:D

19. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,159
    8,136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    lol, kon je een keer een trio doen met die gast whahahaha

20. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

Dec 25, 2008