meest beschamende klacht bij je huisarts?

Discussie in 'De lounge' gestart door Nipa18, 11 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Heb zelf nog nooit gehad maar met een aambei naar de dokter lijkt me toch vrij beschamend. Beschamender dan iets als een uitstrijkje, plaatsen/verwijderen spiraaltje. Die gene is bij mij wel iets minder geworden na bevalling, uitstrijkje, plaatsen/verwijderen spiraaltje en overig inwendig onderzoek, maar leuk is het niet.

2. Tamale

Tamale Niet meer actief

Fem: Hahaha geweldig!!!!! Wat ergggg.
    Dat had ik de dag na de bevalling in het ziekenhuis.
    Zegt de verzorgster : mijn collega komt straks langs om kennis te maken en de dienst over te nemen.
    EN ER KOMT ME DAAR EEN LEKKERDING BINNEN!!!!:$
    Hij was net zo jong als mij en volgens mij voelde hij zich ook een beetje ongemakkelijk.
    Hij noemde een heel lijste wat hij met me zou doen, en dus ook dattie me er nog even tussen wou kijken ( niet op die manier natuurlijk ) nou toen kreeg ik het toch wel even warm.:)
    Maar dat heeftie godzijdank niet gedaan, terwijl die voor het vertrek wel zn lijstje af ging en toen heel ongemakkelijk zei: Euh ja, ik heb alles gehad.;)
    Ik blij!!!

Minyaweth: Dat heb ik ook heel lang gehad, maar eigenlijk is het te zot voor woorden!
    Die doktoren zien wel raardere dingen en zo niet: hun kiezen ervoor.

3. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Hahaha... :D

4. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

@ Danip, heb ik het weleens vaker over vibrators gehad? :) Geen idee...

Haha... een afgebroken winterpeen of komkommer. Dat krijg je er ook echt niet meer zelf uit denk ik.

5. Within

Within Niet meer actief

Oh ik zou me kapot schamen! Net als dat verhaal van een meid met een tongpiercing en een man met een eikelpiercing... die kwamen vast te zitten tijdens wat orale bevrediging.. Lijkt me ook zo genant! Is later ook in een film ergens gebruikt :p

Maar ontopic:

Vaak genoeg met de billen bloot gezeten, ben 4 keer geopereerd aan mijn kont dus ben er wel aan gewend :p Alleen toen ik een keer enorme pijn tijdens het vrijen bleef houden, toch maar eens gegaan.. eendenbek, uitstrijkje en een opmerking over mijn siermetaal daar liet me toch ook wel door de grond zakken ;):)

En een doorverwijzing naar de seksuoloog. Schaamde me kapot, vroeg hij er niet eens naar... Ik had het zelf al aangevraagd, moest alleen zijn verwijzing nog. had ie ervan gemaakt "graag hulp bij aangevraagde behandeling"

Ja zo kan ik het ook..:(

6. danip

danip Niet meer actief

Neeeee, jij hebt het echt nooit over vibo's :D Dat was waardevies, dat was jij niet :p

7. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Oh ok, ik dacht al. ;)

8. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    hier nog geen beschamende klachten gehad. Bij mijn eug wel voor verschillende dokters/assisitenten van de dokters/assistenten van de assistenten met mijn benen wijd gelegen ;)

9. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Met de benen wijd is dan nog niet zo erg meer, ben jammer genoeg niet anders meer gewend. ;)

Maar wat denk je van met opgetrokken knieen onder je buik op een onderzoekstafel zitten, om naar je ANUS te laten kijken.
    Zit je daar dan met je poeperd in de lucht. ;)

10. Boefje2010

Boefje2010 Actief lid

11 feb 2010
    350
    0
    0
    Velden
    Een enorme spoelworm.... gadver wat was dat smerig!

Met een foto van mijn ontlasting naar de huisarts, zodat zij kon oordelen wat het was.... vraagt ze me toch of ik het smerige schepsel niet toevallig meegenomen had!!! UHM NEE, foto maken was al smerig genoeg!

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Whoehoehoehahahaha Boefje!

ow, die met je poeperd in de lucht is ook hilarisch.

Ik kijk vanaf nu heel anders naar het spelletje: dokter bibberrrrrr gnagna

De IVF arts die eens een tp deed liep te klungelen....was zijn TomTom vergeten whahaha..zit je daar met die vogel tussen je benen en die al eerder genoemde bouwlamp op je flut.
    Tsjah.... uiteindelijk 2 kids rijker dus zou het zo over doen!

12. vive2

vive2 Fanatiek lid

ik ben de gêne wel voorbij geloof ik aangezien ik vaak voor kijkdoos op de ongerzoekstafel heb gelegen.
    Wat ik wel bijzonder vind, is dat er zo sterk wordt gereageerd op knappe mannen/artsen. De ene keer dat ik een lekker hapje trof, kon ik 'm alleen maar een eikel vinden omdat ie zat te wroeten naar mijn verwekende baarmoedermond en kon het me ook niets schelen wat voor knapperd het was.

13. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    hahaha lach me suf! :D

en @ vivelafete: ik kom die knappe ook nooit tegen hoor! alleen maar engerds met ijsklauwen

14. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Op zich vind ik helemaal niets beschamends, want daar is een arts toch voor. Maar het meest beschamende was wel dat ik zo'n pijn en jeuk aan mijn anus had, dat ik dus naar de huisarts moest. Bleek dat ik door 3 antibiotica kuren achter elkaar en bijbehorende diarree scheurtjes in mijn anus had gekregen. Moest dus voorover bukken zodat hij kon kijken. Voelde toch wel een beetje ongemakkelijk.

Niet beschamend maar wel grappig, m'n gyn die tijdens een inwendige echo een telefoontje afhandelt. Klinkt misschien stom en niet gepast, maar het maakt het wel minder beladen en hij is echt zo'n type ervoor om zoiets te doen en het te pikken ook ;) (geweldige vent!)

Ik heb bij mijn 2 bevallingen beide keren een stagiaire erbij gehad, ook bij het plaatsen van m'n spiraaltje. Ik schaam me niet zo snel en ze moeten het toch ook leren en zo voel ik me niet alleen ietwat ongemakkelijk maar vooral ook nuttig :). De stagiaire bij de bevalling van Lisa heeft 'm ook op dvd van ons gekregen :) (was haar eerste bevalling)

15. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Uhm een moedervlek precies boven mijn kont!
    Ik heb gelukkig een vrouwelijke huisarts hahaha maar t is een maatschap dus heb soms ook een man.

16. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Om te melden dat het psychisch toch niet helemaal ok ging. Dat vond ik nog erger dan het wassen de volgende dag na mijn KZ (leek wel aangekoekte tomatensoep wat ze daaronder vandaan toverde)

17. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Dat ik m'n tampon er niet uit kreeg.:)
    Ter mijner verdedeging -> ik was 12 ofzo en wist nog niet dat je ze niet mocht gebruiken als je niet ongesteld was.
    Maar dat was wel vrij genant ja.

@Draak; herkenbaar van na die KS, wat een bende he!

18. meisje1984

meisje1984 Niet meer actief

had ik ook. wel gedaan, was redelijk genant. volgens mijn (mannelijke) dokter zat er een heel trosje :D van binnen en zou niet uit zichzelf weg zijn gegaan. blij dat ik het cremetje kon halen maar het moment zelf was rete-genant

19. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    @ Lucia

Ja echt niet normaal, toen schaamde ik me wel hoor jeetje. Maar die meiden blijven gewoon met me kletsen over koetjes en kalfjes zonde ook maar 1 scheef oog die die bloedbende. Echt knap.

20. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    oh ken er ook een
    ik was 12 ofzo en was buiten aan het spelen toen ik in een roestige spijker ging staan
    moest ik een tetanus prik halen
    (GELUKKIG) was mijn eigen dokter op vakantie
    ik vond prikken doood eng dus ik zeg tegen mijn moeder waar zetten ze die dan?
    waarop mn moeder zei ik denk in je bil
    eenmaal daar zegt die dokter dan mag je broek even naar beneden
    dus ik laat dus alles zakken incl met onderbroek
    waarop die man zeg bloedserieus die mag wel weer omhoog hoor je krijgt hem in je bovenbeen
    schaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmm!!!
    hij doet die prik erin en zegt zo dat was het je kan gaan
    nou ik ging als een tomaat weg
    sindsdien denk ik wel 10 x na
    moest ook wel eens voor een foto van mijn ribben
    en moet je ook in een hokje en die man zegt mag je je bovenlichaam ontbloten
    ik heb mn trui en shirtje uit gedaan en mn bh (met de herinnering van het blote billen incident in mn achterhoofd) aangehouden
    waarop ik toen dus de reactie kreeg uh die ook mevrouw
    dacht als jij het zegt prima
    maar niet meer voor het me gezegd is
    haha

Deel Deze Pagina