Meest beschamende moment OOIT

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mysteriousgirl1, 2 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danielle2911

danielle2911 Bekend lid

6 dec 2007
    511
    0
    16
    leerkracht basisonderwijs
    Ik had bij de eerste ook zo'n last van dementie. Kwam ik thuis met 5 pakjes kruidenboter waarvan ik me niet eens kon herrinneren dat ik ze in het karretje had gestopt en daarna nog op de band bij de kassa had gelegd... Heb het daarna ook nog gehad met geraspte kaas :$ Verder eigenlijk nog geen beschamende momenten gehad. (of die ben ik ook alweer vergeten/ verdrongen). Ben benieuwd wat me dit keer te wachten staat...;)

2. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Laatst zei ik tegen vriend: geef dochter even een beha.....dat moest dus banaan zijn...:)

3. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Lol das best lastig hahah
    Misschien van de persoon voor je in de rij gepakt bij t inpakken!

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Pfff ja afscheiding, scheten, urine verlies, moeten kokhalzen van iemands parfummetje... Deze zwangerschap heb ik ook een humeur waar ik me echt voor schaam, ik ben helemaal niet zo. Ik flap ook dingen er ineens uit... Laatst gingen we met vrienden uit eten en konden we gaan bestellen. Die vriendin zat steeds door me heen te kleppen tegen de serveerster toen ik gewoon ineens zei dat ze even dr mond moest gaan houden op een best bitchie toon :$:) Gelukkig is ze zelf ook net mama geworden dus snapte ze wel dat ik dat natuurlijk niet zo bedoeld had :)

5. Vlindertje2013

Vlindertje2013 Actief lid

21 okt 2013
    120
    0
    0
    Ik eigenlijk net nog.. alwel dat we er wel hard om moesten lachen ook. Ik en mijn moeder zaten gezellig te pesten (kaarten) en nog wat triviant. We moesten onwijs veel lachen tot zowat buikpijn toe.. Ik zeg "Maar goed dat ik een tena draag" door het lachen had ik best urine verlies. Zegt ze net toen we klaar waren.. ik ga naar de wc ik moest plassen.. zeg ik.. ik niet meer :)

6. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Hahaha echt hilarisch topic dit!

7. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Hahaha, wat grappig dit. Ik heb niet echt heel beschamende dingen meegemaakt, alleen heb ik tijdens de zwangerschap onwijs veel gekwijld in mijn slaap.. Ben er nog niet helemaal vanaf, baal ik wel van..

8. Ddana

Ddana Actief lid

27 okt 2012
    181
    0
    0
    Den Haag
    Grappig dit... en nu voel ik me iets minder varken! Ik snurk als een bouwvakker met een paar biertjes op sinds een paar maanden! ml heeft tegenwoordig oordopjes en het bovenraampje moet dicht van hem omdat anders iedereen het hoort :$

En ik werkte op een helpdesk en moest heel vaak boertjes laten tijdens gesprekken en inderdaad urineverlies bij hoesten, niezen enzo

OMG kan er op wachten dat ik straks ook als een knijpfles ga stuwen overal waar ik kom ofzo...

...en ml maar lachen....

9. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Haha, die van mij vindt het echt hilarisch dat ik de godganse dag loop te boeren, en hard joh! Hoop dat het snel over gaat ;).

10. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Lol dat heb ik dus ook. Snap alleen niet hoe dat met de zwangerschap te maken zou kunnen hebben.. :D

11. Sorarocks

Sorarocks Bekend lid

9 jul 2013
    791
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gister nog iets! Ik moet echt een shirt hebben met 'pas op, zwenkt uit!!' Ik welke bij de mac aan een tafeltje gaan zitten, en bij het draaien en zitten had de persoon naast me mijn kont in zijn gezicht :D oeps!! Heb geloof ik wel 3x sorry gezegt! Ik loop regelmatig klem met buik of kont omdat ik nog geen ruimtelijk inzicht heb van mn nieuwe omvang, of ik loop met mn jas iets van tafel... Zucht!

12. merthe

merthe Lid

7 aug 2013
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    meer!

13. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    oh man, dit is hilarisch! al bijna urineverlies van het lachen :D

Ik heb ook vooral veel last van luchtigheid... Erge is alleen dat deze scheetjes ook echt stinken. Op kantoor zit ik ze dus de hele dag in te houden, en als ik dan naar mn auto loop buiten ga ik helemaal los, hihi! Alleen al een paar keer gehad dat er dan net iemand achter me liep (oeps) of iemand ook bij een auto stond die ik niet had gezien. Of dan stap ik thuis uit de auto en dan komt er weer een golf en stapt de buurman net naar buiten ofzo. hihi!
    ook al een paar keer per ongeluk laten ontsnappen in een winkel. dan loop ik steeds maar met een strak gezicht door :D

En na de bevalling van mijn eerste had ik heel veel last van mn sluitspieren. ik kon scheetjes veel moeilijker ophouden. dus als je dan iets oppakt van de grond op iets zwaars tilt dan schoot er eentje uit. Toen waren er vrienden eten en pakte ik mn zoontje op van het kleedje ofzo en toen liet ik echt een enorme knalscheet.... oeps, dan voel je je wel lullig :D

En nu laat ik ook best wat boeren. en soms vergeet ik op mn werk dat ik niet thuis ben en laat ik een keiharde boer achter mn pc! Gelukkig zit ik op een kamer met 2 andere dames die er wel tegen kunnen, dus dan roep ik altijd snel: dat was ik niet, dat was de baby!

dat is sowieso mijn standaard antwoord bij al het smerigs wat ik doe tegenwoordig :D

14. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48

Haha, dat zeg ik ook altijd! :D
    Meestal moet dan iedereen lachen en is t ook goed!

15. mvm2008

mvm2008 Actief lid

18 mei 2013
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sjeezis wat een stel varkens bij elkaar! :D

Heb voor mijn gevoel geen gênante momenten gehad maar mischien schaam ik me gewoon niet zo snel voor mn gedrag haha

zelfde kwaaltjes als de rest... Lucht, veeeeeel lucht. Maar probeer het echt in te houden tot ik thuis ben. Af en toe in de winkel maar die zijn gehoorloos gelukkig.
    En niezen kan niet normaal, als ik het voel aankomen ga.ik in de meest vreemde houdingen zitten om die spier vanonder strak te trekken.. Wanneer een nies te snel komt kan ik een droge broek gaan aantrekken.
    Ik trok vandeweek net een schone broek uit de kast, half uurtje later moest ik niezen. Mn zoon hoort het verboden woord k u t voorbij vliegen, kijkt me aan en zegt " wat is er mama?" mama heeft in de broek geplast liever. Nou dat vond hij helemaal geweldig, mama die in de broek plast. Broek kon gelijk weer bij de was

16. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    wahahahaha!! :D

heerlijk topic!!

toen ik een tijd geleden reageerde had ik dus enkel het melk-probleem maar nu worstel ik ook met teveel lucht... vreselijk!ik doe ware krachtinspanningen om het in te houden en voorlopig lukt dat maar ik denk vaak aan jullie hoor :D
    maar als ik dan aan de bevalling denk dan vraag ik me af hoe het er dan aan toe zal gaan wat die lucht betreft :)

17. sepherine

sepherine Niet meer actief

Ik had bij de zwangerschappen ook wel wat genante dingen
    Scheetjes , continu lopen kotsen op straat , urineverlies bij hoeten of niezen , genantste was bij de laatste
    Vliezen braken bij 34+4 weken net op een uur dat half gebouw hier naar het werk moet vertrekken roep ik heeeeeel hard schat ik plas keiiihard in men broek , loopt er net iemand voorbij de voordeur waar ik dit brulde , hoorde haar ook effe stoppen om vervolgens snel buiten te lopen .
    Ik had toen ook 8 onderbroeke en maandverbanden op een half uur vol vruchtwater dus maar een dikke opgerolde handdoek ingestopt . Zo in volle spit uit stappen met men kont richting verkeer , en aan de balie zei iemand doodleuk , mevrouw misschien een tip voor volende keer maar een dikke opgerolde handdoek kan je beter dragen onder een nit spannende broek met een lanhere shirtje overheen dan valt dat zo niet op .... oeps ...
    Na de bevalling continu scheetjes laten die ik nit kon ophouden in een oervolle lift etc

18. sepherine

sepherine Niet meer actief

Oja melk probleem continu , 4zoogcompressen over elkaar en na een kwartier soms nog een kletsnat shirtje oeps

19. Memorylane

Memorylane Actief lid

27 sep 2013
    328
    0
    16
    Hahaha wat een leuk topic!

Ik heb ook last van winderigheid en het is al geregeld voorgekomen dat ik in een winkel sta en denk dat niemand het hoort en dat het opeens een heel hard geluid maakt. Gênant!

Ik heb ook wel eens de hond de schuld gegeven van de nare luchtjes hihihi :cool:

20. Mamsvan4

Mamsvan4 Nieuw lid

11 jan 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier iets genants vlak na de bevalling. Ik word vakkundig weer in elkaar gezet door de verloskundige (legpuzzel daar beneden) en opeens hoor ik haar een kreetje slaan en verschrikt naar achter springen... Was er een stolsel naar buiten gekomen en als een soort bloedbom op de grond uit elkaar gespat... Alles zat onder... En zij ook!... En ik maar: sorry sorry sorry!!!! Voelde me zo vreselijk lullig, maar ik heb het echt niet aan voelen komen ofzo!

Deel Deze Pagina