Tja....ehm.....okay de auto is niet klein. Maar over een grote kofferbak beschikt ie in elk geval niet Misschien had ik de vraag iest anders moeten stellen, maar in elk geval nogmaals bednkt voor jullie reacties. Wij nemen waarschijnlijk de quiny speedy. Maar vinden de Mutsy ook wel een erg mooie wagen
dan heb ik nog iets voor je om over te denken.... wij vonden de mutsy oko een super wagen, ik vond ze allemaal van de mutsy erg leuk... maar er is 1 heel groot nadeel, voor mij althans! Die wagens zijn echt mega zwaar óf je moet d elichtgewicht versie pakken.... met voor die 2 draaiwieltjes, die is er ook in licht gewicht! Verder is weer het voordeel van de mutsy dat ie naar je toe kan kijken en van je af {het kindje}.... er is een groot prijs verschil! tenminste als je de speedy bv bij de babysuperstore koopt! Verder is idd het opvouwen een verschil... En als je meer neigt naar de speedy is misschien de xadvneture inmontion ook nog wel iets voor je... maar goed... ik ga het je niet te moeilijk maken! hahaha wilde je helpen! hihi moeilijjk he dat kiezen! hihi
ha ha tnx? Idd de x-adventure hebben we ook bekeken maar we vinden deze toch minder solide overkomen en om in te klappen ook stukken minder. Denk toch dat t een quiny wordt...is ook stukken goedkoper als de Mutsy!
Ik heb ook een mutsy, die van mij is echt superlicht (ook met twee draaiwieltjes ervoor) heb een peugot 306, dus ook geen grote auto, hij past in de kofferbak, eventueel klik je de wieltjes er zo af! maar met wieltjes past ie ook wel!