Meest dankbaar

Discussion in 'De lounge' started by MamavanEL, May 29, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Mijn dochter word bijna 2 en ik bedacht mij dat ik mijn dochter nooit gehad zou hebben zonder hulp, wat ben ik blij met die ene arts!!!

Nu ben ik wel geïnteresseerd in het antwoord van jullie.

Wie ben je het meest dankbaar in je leven en waarvoor ben je die persoon het meest dankbaar?

Ik trap af, ik ben de gynaecoloog in het Spaarne ziekenhuis te Hoofddorp het meest dankbaar omdat ik zonder hem mijn dochter nooit zou hebben gehad.
    Ook mijn moeder omdat ze er altijd voor mij is.

:D

2. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik ben mijn man het meest dankbaar omdat hij alles doet om me gelukkig te zien en te maken. Zonder hem had ik me meid(en) ook niet gehad :)

3. PenF

PenF VIP lid

Aug 20, 2009
    8,387
    2,241
    113
    Female
    Coach
    Dordrecht
    Mijn moeder omdat ze me heeft gemaakt tot wie ik ben
    Mijn stiefvader omdat hij er vanaf het begin altijd voor me is geweest en nu nog steeds heel veel voor ons gezin er is.
    Mijn man, omdat hij alles voor mij over heeft en mij steunt in alles wat ik doe.
    De artsen in het ziekenhuis in Zwijndrecht omdat ze mijn man zijn sterrilisatie ongedaan maakten en ons doorverwezen naar Nijmegen toen ze zelf aangaven ons ws niet aan een kindje te kunnen helpen.
    De artsen van het Radboud ziekenhuis, omdat zij ons nieuwe hoop gaven en voor onze 2 prachtige kinderen hebben gezorgd.

4. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

Feb 18, 2014
    2,751
    918
    113
    Mijn man! Om alles, hij is mijn alles :D

5. Memorylane

Memorylane Actief lid

Sep 27, 2013
    328
    0
    16
    Mijn zus omdat zij mij door mijn hele moeilijke zwangerschap heeft geholpen.

6. sydneys

sydneys Niet meer actief

Mijn vriend, door hem bestaat nu de perfectie van het multiversum:D .+ mijn vriend heeft het leven van onze zoon gered, weet niet of hij er nog was als mijn vriend niet zo snel had gereageerd
    Ons zoontje, hem ben ik dankbaar voor alles, nu weet ik hoe mooi het leven kan zijn. Ben altijd wel gelukkig geweest maar met ons zoontje nog vele malen gelukkiger. Hij is mijn alles, mijn god!
    En mijn ouders, die staan altijd klaar voor mij, echt altijd!

7. skiwi

skiwi Fanatiek lid

Jun 15, 2012
    4,270
    402
    83
    Female
    Mijn man en mijn moeder. Zij staan elke dag voor mij klaar. Geweldig.

8. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

Oct 7, 2013
    1,472
    113
    63
    Almere
    Mijn ex (voor mijn zoontje wat hij mij heeft gegeven ) en mijn huidige vriend omdat hij mij nog prachtige 3 kindjes heeft gegeven.. En dat hij er voor mij was in mijn laatste zware zwangerschap en mijn hand vast hield tijdens de 10,5 uur flinke weeenstorm en de spoedkeizersnede en daarna nog het geestelijke gedeelte.. En dat hij een super papa is voor alle 4 de kindjes .. En mijn ouders .. Mijn moeder die elke dag bij mij in het ziekenhuis was.. En mijn vader die meteen naar zijn werk kwam en mij sochtends belde hoe het nu ging en of de arts ofzo al was geweest.. En mijn broertje die mijn kindjes opving tijdens de bevallingen en als wij over 6 weekjes op vakantie gaan dat hij ons huis in gaat om op mijn hond te passen :) en huis ...

9. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    Ik ben dankbaar voor veel dingen en veel mensen in mijn leven..

+mijn vader omdat hij altijd de rust bewaard wat er ook gebeurd
    +mijn man, zonder hem was ik niet zo gelukkig en had ik mijn zoon niet
    +mijn 2 beste vriendinnen omdat ze er altijd zijn, in good en bad times
    +de ambulance broeders na mijn auto ongeluk 9jr geleden, die goed gehandeld hebben.
    +de chirurg die mij oplapte down under na de bevalling, vakwerk!

en zo heb ik nog wel tig voorbeelden..

10. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

Apr 28, 2014
    1,097
    682
    113
    Female
    Duitsland
    Ik ben mijn Vader het meest dankbaar ook al leeft hij jammer genoeg niet meer. :( Hij heeft me geleerd om altijd door te gaan ook al moet je door moeilijke periodes.

En mijn beste vriendin die al 8 jaar voor me daar is en me beter kent als mijn moeder.

11. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Meest dankbaar : Mijn man omdat ie bij me blijft ondanks ik hem geen kids kan geven .
    En omdat ie van me houd zo als ik ben .
    De schat wil hem voor geen goud missen .

Onze ouders omdat ze ons altijd steunen waar ze kunnen.

12. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Mijn moeder, mijn kinderen, mijn man en mijn allerliefste en beste vriendin....allemaal om hun onvoorwaardelijke liefde voor mij. 😘❤️

13. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

Jun 5, 2013
    7,018
    548
    113
    buiten mijn ouders en man om, de arts van de ambulance.hij heeft ervoor gezorgd dat ik mn zoontje nog heb.

14. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Mijn moeder, mijn zus en mijn vriend.

15. Tutu

Tutu Fanatiek lid

Jun 30, 2013
    1,089
    0
    36
    Female
    Noord Brabant
    Een oud-collega ben ik het meest dankbaar. Ik was al een half jaar depressief en in therapie toen mijn vader me vertelde geen plek meer voor mij te hebben in huis, omdat zijn vriendin bij ons in huis kwam wonen. Bij mijn moeder kon ik ook niet terecht omdat mijn verstandelijk beperkte zus daar al woonde. Uiteindelijk kwam ik via via bij een hele lieve man uit waar ik in huis kon wonen. Ook hielp hij mij aan een baan, waar hij zelf ook werkte, waardoor ik mijn leven snel weer op de rit kreeg.

Ik kon echt geen kant meer op toen en ik durf er niet zo goed aan te denken wat ik had gedaan op dat moment, als hij er niet was geweest ;)

16. Paige

Paige Niet meer actief

Mijn schoonouders. Omdat ik in hun de ouders heb gevonden die ik zelf nooit heb gehad.. :)

17. Truelove

Truelove Fanatiek lid

Mar 30, 2014
    3,006
    0
    0
    Mijn man en mijn kinderen omdat ze altijd thuis op mij wachten!
    En zoveel van me houden
    En mijn ouders omdat ze er altijd voor ons zijn

18. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    Mijn moeder, omdat dankzij haar mijn vader nu nog leeft omdat ze zo snel reageerde toen hij een hartstilstand kreeg.

19. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Ik ben dankbaar dat ik zo'n lieve vader heb die er altijd voor mij is en voor mijn zusje en moeder zelfs nu we weten dat hij niet lang meer bij ons mag zijn.

Ik ben dankbaar dat mijn vriend mij goed steunt. Dankbaar voor onze lieve zoon.

20. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    Op ons samen, zonder ons doorzettingsvermogen was onze dochter er nooit geweest. En ik het speciaal mijn vriend die in tijden dat ik erg genoeg na de bevalling niet voor mijn eigen kindje kon zorgen wegens operatie was hij papa en mama in een en heeft ons kindje daar nooit niets van meegekregen.
    Ik heb echt een topvent!!!!

Share This Page