Bij mij klopt het wel.... wou vanochtend naar ons nieuwe huis. Start de auto en hij doet niks. Ik dacht dat ik de tank te ver leeg gereden had Dus net met mn dikke zwangere buik met liters benzine lopen sjouwen in de regen. T kreng doet het nog steeds niet . Zit nu met harde buiken op de wegenwacht te wachten Denk dat ik daarna maar mn bed inkruip
Ah, dat verklaart een hoop, hahaha... Vannacht niet kunnen slapen, voel me behoorlijk brak... Klein ventje is ook niet in zijn hum.... maar of het daadwerkelijk met elkaar in verband staat
Tot nu toe klopt het voor ons wel... We hebben helaas vanmiddag onze kater in moeten laten slapen... Maar... ben ervan overtuigd dat er nog wel meer van dat soort deprimerende dagen zullen gaan komen dit jaar...
Nou ik had echt een baaldag, niet dat er nou echt dingen mis gingen, maar ik was gewoon echt niet te genieten. Dus wellicht...
op de meest deprimerende dag van het jaar is onze auto kapot gegaan, helaas niet meer te maken... snif
Wij zaten in de auto toen we dit op het nieuws hoorden. We hadden net te horen gekregen dat mn man wederom geen zaadjes had, dus mijn reactie: goh, zou je denken? Maar als gisteren de meest deprimerende dag was, dan ga ik een goed jaar tegemoet!
Ja, hier is het ook wel meegevallen! Hebben we het maar gehad toch? Iedereen heel veel geluk de rest van het jaar!