bij de prenatal hebben ze van die geboorte krijpers in het kleine met een blauw of roze muisje erop nu kunnen ze die niet meer bestellen en hebben ze deze ook niet meer! ik moet iets van zulke knijpertjes hebben met iets erop voor de geboorte iemand enig idee waar ik die kan halen?
Mijn moeder heeft ze gekocht bij een winkel waar ze houtenspeelgoed verkopen, daar hadden ze dus ook zulke knijpertjes. Verder heb ik 2 zakjes met zwitsal knijpertjes, zaten in 1 van de gratis babydozen.
na ik heb van alles gebeld en heb prijs bij zon houtenspeelgoed winkel ze moet ze bestellen maar ja dat geeft niet is gewoon nergens meer te verkrijgen bedankt!
bij de v&D en hema hadden ze 1 jaar geleden ook knijpers. Die waren roze en blauw, dus geen dingen erop. Bij de slingers en partyspullen. Ik weet niet of ze ze nu nog hebben, zjin van die dingen waar je niet op let tijdens het winkelen.
ja deze kom je wel aan maar mét iets erop niet haha maar als het goed is kan ik ze bij die houtenspeelgoed winkel bestellen expo had hier niks bruna zonder figuurtje andere prenatal waren ze ook op en komen ze niet meer pfff
Wilde ik net zeggen. Heb van de week zelfs een raam ooievaar bij de xenox in de folder gezien! En ik n aantal maanden geleden maar zoeken naar iets voor mn raam!
dat is een super idee! ik ga eerst kijken of ik ze kan bestellen bij die houte speelgoed winkel, zo niet dan maar aan de klei! heb er namelijk 60 nodig hihi