Meest domme opmerking ooit

Discussie in 'De lounge' gestart door Evanesco, 7 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Niet echt een domme opmerking maar wel een grappige verspreking (al had ze zelf later pas door wat ze gezegd had). Een vriendin van mijn moeder tijdens haar vakantie tegen een franse dokter: “Bonjour, je suis un infection de urine”.

conejita, Ila, Sallie en 15 anderen vinden dit leuk.
  2. Gigii

Gigii Actief lid

18 apr 2014
    416
    272
    63
    En Mijn schoonmoeder die zei dat de grote eieren die ze gekocht had van de haan komen. Vandaar dat ze groter en lekkerder zijn. Ik en Mijn man gingen bijna dood.

BabyFG, Oceanna, Leo85 en 14 anderen vinden dit leuk.
  3. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.951
    5.208
    113
    Vreselijk hè :( Je staat ook echt met je mond vol tanden op dat moment.

4. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Na een slechte echo (eerste zwangerschap, 3 vruchtjes zonder hartslag). In afwachting tot de mk spontaan kwam:

' Ach ik weet hoe je je voelt. Ik heb abortussen gehad.'

Echt?? Het bewust weghalen (om welke reden dan ook) vergelijken met het niet mogen krijgen van drie kindjes die zo gewenst waren?

Meerdere malen ook gehoord dat de mk misschien maar beter was. Een 3-ling krijgen was wel erg veel geweest.

Oceanna vindt dit leuk.
  5. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.479
    8.738
    113
    :D

6. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Ik ben op pad met mijn maatje (gehandicapte vrouw)

' Ben jij haar moeder?'
    ' Nee geen familie. Zij is zelfs een maand ouder als mij.'
    'Ow dus jullie zijn zusjes.'

??????

Chocolat, Syane, RachelleNM en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.517
    4.361
    113
    Vrouw
    Wij hadden vroeger een horecazaak:

- Wil jij de kaarsjes op tafel aansteken?
    “Allemaal?!). Nee joh, doe vandaag de even tafels en morgen de oneven...

“Wijn, moet dat dan in een wijnglas?” Je kunt ook een koffiekopje gebruiken als ze dat liever hebben...

“Waarom druk je op dit knopje voor de koffie?”
    Omdat er anders theewater uitkomt....

“Heeft u hier ook een wc?”

En dan nog ikzelf op de markt in Leeuwarden. Ik was mijn oplader vergeten
    “Heeft u een oplader voor een iphone?”
    Welke? 4?
    “Nou nee hoor 1 is genoeg”

Man man stikte bijna van de lach.

En gisteren hier nog een topper.
    De buurman vertelde ons dat er hier in de buurt een museum is van Harry Mullisch. Dat is een hele bekende Jazz-artiest!

Oceanna, Leo85, Myhappyfamily en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.517
    4.361
    113
    Vrouw
    En nog een klassieker.

Ik wilde graag groene AllStars maat 39. De verkoopster liep naar achter, komt terug met een een doos en zegt: “geen groene maat 38, maar ik heb nog wel blauwe maat 38” #domme glimlach#
    Uhm, oke doei

9. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.973
    33.650
    113
    Een kennis van m’n mama vroeg een keer in Engeland om the building ipv the bill :roflmao::roflmao::roflmao:
    Nadat iedereen zowat onder tafel lag van het lachen is ze huilend naar haar hotelkamer gegaan :oops:

O ja! En toen de gyn aan mij vroeg of er ziektes voorkwamen in mijn familie ging ik alles opsommen. Dus ik zei; ja m’n vader heeft wel eens wat aan z’n hart gehad en mn moeder... Hoorde ik mn man zeggen: Maarre Iertje... Dus ik zeg ook nog: ssst! Ik probeer nog wat erfelijkheid te bedenken. Hij nog een keer: Maarre.... Zegt die dokter op een gegeven moment: ik denk dat uw man wil zeggen dat u geadopteerd bent. Dat staat ook in uw dossier :oops:
    O ja :|:|:|

mamabri, BabyFG, Oceanna en 35 anderen vinden dit leuk.
  10. Banana

Banana Fanatiek lid

29 jun 2014
    2.045
    621
    113
    ‘Krijg nou wat’, zegt vrouw tegen haar man bij den incheckbalie op Schiphol. Ze hebben ons niet verteld dat we een tussenstop hebben! Man kijkt vrouw verbaasd aan en zegt:’wat bedoel je?’ Vrouw zegt: ‘ja, kijk maar. We stoppen op De-la-yed (niet in het engels uitgesproken, zoals het hoort, maar fonetisch). ‘Staat overal op de borden hoor’. o_O
    Ik zit aan de incheckbalie met open mond dit allemaal aan te horen.
    Alweer jaren geleden toen ik nog als grondstewardess werkte.

Oceanna, Leo85, Chocolat en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. Iedereen weet.. ieder pondje gaat door het mondje!

12. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Dat leek me vroeger echt mijn droombaan! Ik heb het nooit zo ver geschopt, maar ik vermoed dat ik de dans ontsprongen ben?

Manque en Banana vinden dit leuk.
  13. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.564
    17.492
    113
    Heerlijk topic! En soms helaas pijnlijk

14. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Had de kraamzorg (couveuze nazorg) net helemaal uit de doeken gedaan hoe ons zoontje kort na zijn geboorte een grote operatie heeft moeten ondergaan. Na het badje zei ze: "toch wel knap wat ze allemaal kunnen tegenwoordig he". Hoe bedoel je? "Ja dat ze dat allemaal hebben kunnen doen door zo'n klein gaatje" en wijst naar een sneetje van 3mm groot.
    Euhm nee, dat is waar de drain gezeten heeft, de operatiewond zit op zn rug (hele linkerkant van zn borst was opengesneden geweest).

Toen ik bij de gynaecologie werkte was er een tienermoeder die op de verloskamers kwam met gebroken vliezen bij 25 weken. Zegt haar moeder "o joepie, misschien komt de baby dan vandaag wel!", waarna ze zelf ook helemaal enthousiast werd o_O

15. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    Really?

Wat loopt er ook dom volk rond op deze aard kloot

Tienn vindt dit leuk.
  16. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    Oké, het is geen opmerking maar wel dom en grappig.

M’n schoonmoeder was op vakantie geweest in Engeland en had daar gelogeerd in iemands huis.
    Aan het einde van de verblijf had ze een bedankje geschreven voor de eigenaar op een kaartje.

Haar Engels is niet zo goed dus ze had een condoleance kaart gekocht! :roflmao::D

Elizia, Oceanna, Leo85 en 10 anderen vinden dit leuk.
  17. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Toen iemand luchtballon als luchtbalon schreef, en ik die persoon verbeterde door te zeggen: "dat schrijf je met twee lullen."

:oops::eek::o:

mamabri, Micchan, Rosje83 en 25 anderen vinden dit leuk.
  18. Elsss

Elsss Fanatiek lid

26 jul 2013
    2.033
    3.288
    113
    En toch vind ik deze niet heel gek. Bij de snackbar waar we meestal komen, krijg je standaard fritessaus als je vraagt om een patatje met. Wil je mayonaise in plaats van fritessaus, dan moet je dat erbij zeggen.

19. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.469
    28.890
    113
    Dit heb ik serieus tegen mijn schoonzusje gezegd toen ze ons vertelde dat ze in verwachting was.
    Ik: "Maar hoe dan?"
    Zij: ... Nou seks enzo ...
    Oja :roflmao:

Ik wist namelijk dat ze pas over een jaar of zo zouden proberen vanwege studie/werk/reizen. Ik was dus (zeer blij) verrast en toen kwam er zo'n domme opmerking uit :roflmao:

Oceanna en Chocolat vinden dit leuk.
  20. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Babydochter in kinderwagen met een geel/roze bloemenjurkje aan; ‘is het een jongen, of een meisje?’

Deel Deze Pagina