Dit gaat ook op als je op dezelfde hand weer opnieuw begint te tellen. Je spring van de knokkel van je wijsvinger weer terug naar de knokkel van je pink. (Wat een raar woord eigenlijk, knokkel...)
Ja, ze is destijds van de ene dag op de andere weggelopen naar een andere man en liet haar 3 jonge kinderen achter zonder aankondiging. Mijn vriends zusje (toen 6) zat weken achter het raam te wachten. De ware weg, ammehoela. Voor een ouder die zijn kinderen in de steek laat kan ik sowieso niet veel respect opbrengen, los van het feit dat ik natuurlijk niet objectief ben.
Neeee, echt?! Hier op het forum? Hoe kan je dat nou zeggen? Mensen zijn soms echt onbegrijpelijk. Mijn beste vriendin is paar weken geleden haar kindje met 16wk verloren. Zij kreeg ook de boodschap "je moet maar zsm weer zwanger worden en dit hele verhaal maar snel vergeten" Hoezo je MOET? Hoezo vergeten? Alsof je dat kunt vergeten. Onbegrijpelijk....
Krijg bijna het idee om te zeggen hang maar aan de schandpaal hier op zp. Hoe kom je het op het idee om dit aan iemand te sturen
Autisme is echt een moderne hype. Iedereen heeft tegenwoordig autisme of adhd. Het lijkt bijna wel “in” om dat te hebben. Toen ik jong was bestond dat amper. Meestal zijn het gewoon ouders die niet kunnen opvoeden. Er is niks met met dat jochie hoor... zei mijn vader
Ohhh, dit soort opmerkingen inderdaad! Gewoon aanpakken die handel, ADHD is verzonnen, tegenwoordig heeft elk kind wel iets. Daaaagg
Ik lag in het ziekenhuis had net een grote darmoperatie gehad. Kreeg ik een whatsapp van een vriendin of ik mijn kind van 3 niet miste als ik daar lag... Alsof ik er voor mijn lol voor gekozen had.. zo dom vond ik het.
Gesprek over mijn keizersnede ‘Waarom mag je eigenlijk niet gelijk weer zwanger worden nu?’ ‘Omdat eerst alles geheeld moet worden, vooral de baarmoeder’ ‘Je baarmoeder?’ ‘Ja, die hebben ze toch ook los gesneden?’ ‘Serieus?!’
Hebben ze jouw baarmoeder losgesneden?? Waarom? Bij mij hebben ze kind met baarmoeder en al er uitgevist, bestel maar nieuwe op bol.com werd me verteld.