Mijn vader had de grappigste (domme) opmerking ooit gemaakt Een aantal jaren terug waren mijn vader, moeder en broertje in het ziekenhuis in Italië. De arts vroeg aan mijn vader: “Do you speak English?”, waarop hij antwoordde: “Ein bisschen” . Ik heb gegierd van het lachen.
En een grappige domme gebeurtenis.. Er was een lopend buffet en een kennis van mij dacht een lekker taartje gepakt te hebben. Hij vond het “taartje” wel erg machtig. Bleek dat hij een hele brie heeft opgegeten
Voordat ik hier een hele domme opmerking ging maken, wat een tantrum eigenlijk is, heb ik t maar even gegoogled. Aha.
Mijn overgrootmoeder had van ons een gevuld boomstammetje gekregen met vogelzaad in vet, voor de vogels in de tuin. Een week later zei ze, die worst die ik had gekregen was niet lekker, die was zo hard, die kreeg ik niet gekauwd.... Welke worst zeiden wij? Had ze geprobeerd dat gevulde boomstammetje op te eten , gelukkig kon ze er zelf ook heel hard om lachen.
Ok... ik voel me nu echt heel blond hoor, heb twee keizersnedes gehad maar snijden ze serieus je hele baarmoeder los?? #gaatzichnuzittenschamenineenhoekje
Tijdens het uitzoeken van een plekje op de begraafplaats voor mijn pas overleden tante. Tegen mijn oom( haar man dus) en zijn kinderen. " Als u nu binnen tien jaar komt te overlijden dan kunt u hier met korting komen te liggen"
Hahaha gelukkig! dat er een snee gemaakt wordt wist ik wel! Maar ik begreep uit je post dat ze hem helemaal lossnijden
Ooh en dat ik zei tegen mn moeder dat ik het zo leuk vind van een paardenbloem dat het eerst geel is en daarna een ‘blaasbloem’. Hoe mijn kinderen dat noemen. Ze wist dat dus echt niet en heeft gevraagd: echt waar? Wordt een paardenbloem een blaasbloem? Echt waar?
We waren op vakantie in Frankrijk, in het plaatsje Cancale. Mijn vader zou alles wel eens regelen bij de receptie. Ontvangst was in het Frans, maar hij bleef gewoon keihard Nederlands praten tegen de vriendelijke man aan de balie. En hij noemde het plaatsje continu Cansaal. Elke keer als de man iets uitlegde over Cancale (met een k dus), zei mijn vader: 'jahaa, Cansaal'. Mijn moeder en ik zijn uiteindelijk met tranen over onze wangen de receptie uitgerend.
dat is wel een beetje onbeschoft. Je weet dat de andere persoon je taal niet spreekt, waarom dan doorgaan?
@KleineLai en de rest. De dame in kwestie heeft uiteindelijk zelf meerdere miskramen gehad. Karma is een bitch .