Meest domme opmerking ooit

Discussie in 'De lounge' gestart door Evanesco, 7 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.948
    1.711
    113
    Vrouw
    Dat soort mensen weten echt niet waar ze over praten:eek:

2. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Ter info: ik ben een deel van een tweeling.

Mijn buik groeit enorm snel de afgelopen weken, alsof ik nu al 40 weken ben (beide eerder zwangerschappen ook een enorme buik gehad, grote kindjes, veel vruchtwater etc) en mijn moeder nog wel, zegt vandaag: "weet je zeker dat het er maar een is?"

Wtf?

Verder elke keer weer "was het gepland?"
    De meest kansloze opmerking ooit.

3. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.283
    17.167
    113
    Dan moet hij opschieten dus als hij nog korting wil :roflmao:

4. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Evenals een lichamelijke beperking of chronische ziekte.

Hier ook een heel Skala aan opmerkingen over J* :
    - gelukkig is ze altijd vrolijk (uhm ze had meer dan de helft van de tijd een pijnscore boven de 7)
    - je ziet zo op het oog niks aan haar
    - misschien is het goed dat jullie geen diagnose hebben dan kan ze er nog overheen groeien
    - je moet haar niet “beperken” in een rolstoel daar is ze te slim voor:eek: ja want als je slim bent dan vertel je je spieren gewoon even dat ze t goed moeten doen of communiceer je je cluster hoofdpijnen weg ohja dan discussieer je met de epilepsie dat je er niet van gediend bent. Great.
    - kan ze echt niet zelf eten dat ze sondevoeding nodig heeft dan? Moet dat nou echt 24/7?
    - mijn kind heeft ook snel lage bloedsuikers, die word zo sagerijnig van honger. (Hier raken ze buiten bewustzijn en worden met de ambulance opgehaald en liggen dagen aan het infuus, Tnx jij snapt wat ik bedoel)

Na haar overlijden:
    - misschien is het beter zo je weet niet wat er van dr geworden zou zijn. :)mad: als ik haar op welke manier dan ook terug kan krijgen dan teken ik ervoor. Alles is beter dan dit)
    - tijdens de begravenis “hopelijk krijg je snel een nieuw kindje erbij”
    - je moet niet zovaak naar de begraafplaats gaan dat is niet goed voor je.

Een deel is zeker ontworteldheid bij mensen omdat ze t niet snappen maar sommige zijn ook gewoon echt dom/ondoordacht...

5. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    OMG, wat hebben jullie het voor je kiezen gehad. En dan nog al die lompe opmerkingen!

Oceanna vindt dit leuk.
  6. Jules!

Jules! Bekend lid

26 jun 2017
    822
    1.065
    93
    Vrouw
    Echt heel erg allemaal :(

7. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Het gesprek ging over een 'mannenpil'. Dus ik zei voor de grap "ik ben vooral voor de mannen-morning after pil"
    Mijn gesprekspartner: "nou, inderdaad ja!"

:roflmao:

RachelleNM, Oceanna, PenK en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Sterkte! Wat erg van die mensen zeg, ik kan dat echt niet begrijpen!

Oceanna vindt dit leuk.
  9. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Hier op vakantie bij de kassa. Twee vrouwen vergeleken pakjes sigaretten. Zegt er een: wow wel 20 stoffen die kanker kunnen veroorzaken. Nou, doe dan maar Marlboro light.......

Ik ging stuk van het lachen.

conejita, Micchan, RachelleNM en 10 anderen vinden dit leuk.
  10. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Hopelijk krijg je snel een nieuw kindje erbij?
    Jezus.. even serieus.. ik vraag me echt oprecht af hoeveel hersencellen zo’n persoon heeft die dit soort dingen uit zijn/haar mond kan krijgen

11. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.161
    3.805
    113
    :eek:

Wij zijn momenteel heel erg bezig om te kijken hoe we goede kraamzorg kunnen regelen maar dat is best moeilijk omdat we de vorige keer nogal een slechte ervaring gehad hebben. Dit soort berichten helpen dan niet echt ;)

12. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao: neeeeee

13. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Je kunt onwetend zijn en gewoon iets aardigs zeggen :( wát een opmerkingen zeg. Vreselijk :(

14. Ohm

Ohm Bekend lid

21 jun 2017
    526
    464
    63
    @HooyoShimbir wat vreselijk allemaal, zowel wat jullie door hebben moeten maken, als wel wat er tegen jullie gezegd is. Onbegrijpelijk dat mensen zo harteloos kunnen zijn.
    Hier thuis geldt de regel "als je niks aardigs kunt zeggen, dan houd je je mond". Die regels zouden we nationaal in moeten invoeren.

conejita, Oceanna, floppie888 en 5 anderen vinden dit leuk.
  15. Piep2016

Piep2016 Fanatiek lid

30 apr 2016
    1.408
    952
    113
    O ik heb er twee...een in het kader van dommigheid de ander in het kader van lompigheid:

Ik liep samen met iemand voorbij een aardappels veld, dus ik zeg O ja het is weer bijna tijd om ze te voorschijn te halen, diegene die kijkt naar het aardappelveld en zegt wat gaan ze tevoorschijn toveren, ik zeg de aardappels, diegene die zegt waar zijn die aardappelsbomen dan...uuhh dat zijn die planten die er staan de aardappels zitten onder de grond :eek: onder de grond? Dat kan toch helemaal niet...nee daarom heten ze AARDappels.

Ik kwam bij de gynaecoloog met de vraag om uitleg over een sterilisatie, hij geeft mij de uitleg om er vervolgens achteraan te vragen of ik maar een kindje heb...ik zeg ja waarop hij antwoord maar als er iets met je kindje gebeurd en je raakt het kwijt dan kun je niks meer. Ik werd eigenlijk direct een beetje boos om de domme opmerking en heb hem dus gevraagd of hij daadwerkelijk dacht dat als er iets met mijn kind gebeurde ik dan een vervangende ging maken, hij stond me daarop een beetje raar aan te kijken waarop ik eigenlijk nog bozer werd en hem gezegd heb dat ik het de meest lompe opmerking ever vond dat ik en ik denk de meeste vrouwen niet zo gediend zijn van zo’n opmerking want een kind is niet te vervangen...

Pyaar, conejita, Oceanna en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    @HooyoShimbir : wat vreselijk om die opmerkingen te moeten aanhoren.

17. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Op de middelbare school vroeg een vriendin aan mij wat een 'mini ster' was. Toen ik haar niet-begrijpend aan keek wees ze het woord aan op de pagina: minister.

Micchan, RachelleNM, Oceanna en 5 anderen vinden dit leuk.
  18. Anne1001

Anne1001 Bekend lid

29 mei 2014
    892
    300
    63
    Kraamverzorgster
    Zo moest ik als kind eens een stukje voorlezen op school en daar stond het woord bedrust in. Ik las het al be-drust en snapte maar niet wat het woord betekende :rolleyes:

conejita vindt dit leuk.
  19. Freddie91

Freddie91 Lid

16 feb 2016
    74
    44
    18
    Vrouw
    Ik had een bijbaantje in de dierenwinkel.
    Klant tijdens het uitzoeken van een goudvis: en wat moet ik hem te drinken geven?

conejita, Micchan, BabyFG en 18 anderen vinden dit leuk.
  20. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Sorry :oops: ik hoop dat jullie een goede treffen!

Het is dat ze getrouwd is met een goede vriend, anders zou ze hier helemaal niet binnen komen hoor ;)

Oceanna, Nescio en Vulpen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina