Wij gingen met vrienden via België naar Zeeland. (Vriendin durfde niet door de tunnel te rijden. ) "Is er ook een Rotterdam in België?"
Geen wonder dat die veearts (alleen paarden koeien enz) failliet is. Ik heb nog nooit een paard naar binnen zien gaan hoor Ik moest echt zo ontzettend hard lachen...ik houdt van mijn leuke vriendin
Ik ben eens op vakantie gegaan met een vriendin die er heilig van overtuigd was dat er een eierboom was....om te plukken
Ik was een verhaal aan het vertellen over een man die weduwnaar was geworden. Ik zei dus dat zijn vrouw de volgende morgen dood wakker was geworden. Wat ik bedoelde was dat ze was overleden in der slaap. Voelde me even heel dom. Komt ook nog regelmatig maar voren tijdens feestjes
De veearts had alleen een kantoor midden in t centrum. We zaten op t terras en toen zei ze dat de veearts die daar zat failliet was met die opmerking erachter aan. Was ook maar halve info van mij haha
“Ik heb gisteren mee gedaan met de nationale IQ test en had een score van 98!!!! Dat is bijna 100%” Ik had diezelfde test gedaan en vond het erg amusant om te vertellen wat mijn score was meer dan “98%” iig hahaha
Ivm herkenbaarheid kan ik niets vertellen, maar mijn moeder is zo ontzettend dom. Die heeft dagelijks dit soort opmerkingen. Gewoon om je dood te schamen
Een " vriendin" vond het maar lekker luxe zo'n scheiding en een bezoekregeling. Lekker tijd voor jezelf. En dat terwijl ik net voor zo ongeveer het eerst mijn dochter had uitgezwaaid boor een lang weekend en nog net niet met mijn hoofd tegen de muur bonkte van machteloosheid en schuldgevoel.
"Hoe lang duurt de avondvierdaagse?" En ik ving laatst een gesprek op, waarin een vrouw héél verbaasd was dat een andere vrouw zwanger was, want "ze was toch pot?". Ook echt met die woorden
"Hee, weet je wat ik me net realiseer: een kwartier is een kwart-uur, grappig" "Ja, maar waarom duurt het dan geen 25 minuten?"
Nou hoe vaak ik niet hoor dat mensen liever voor een keizersnede hadden gekozen want dat is zo veel makkelijker! Vreeeeeeslijk, die mensen wil het ik het liefst knuffelen op hun gezicht.. Met een stoel ofzo!
Kennis van me zou langs komen, aangegeven dat ze langs het rangeerterrein moest rijden richting ons dorp. Kende ze niet, maar wel de parkeerplaats voor treinen... Bij een open brug vragen waarom er geen auto's op de andere weghelft staan te wachten. ( die staan dus aan de andere kant van de brug ).
Ik heb indertijd voor een keizersnede gekozen. Niet helemaal gepland, maar het inleiden had na 5 dagen nog steeds 0,0 effect. En om eerlijk te zijn: ik was heel blij dat ik de optie kreeg want ik zag als een berg tegen de bevalling op, en ik vond het naar mijn gevoel inderdaad veel makkelijker (en dat ondanks meer dan 2 liter bloedverlies)...