Op de pabo moesten we tijdens muziekles zingen en iemand zegt: he, ik ken t woord me-neren helemaal niet. Waar gaat t liedje over? Er stond gewoon meneren maar het kwam niet door. Ik heb dat ook altijd met bommel-ding. Bommelding is beter haha maar toch lastig.
Volgens mij is die vraag/opmerking redelijk standaard. Mijn man kreeg dezelfde opmerking toen hij naar de huisarts ging voor een verwijzing voor een vasectomie en wij hebben 3 kinderen. Maar het is niet dat ik twee reservekinderen heb of zo. Ze zijn allemaal uniek en allemaal even onvervangbaar. We kregen bij de derde zwangerschap ook wel redelijk wat opmerkingen. -Jullie gingen door voor een meisje? -Hopelijk nu wel een meisje - ja, je bent pas compleet met een meisje erbij Enz, enz. Ik was ervan overtuigd dat het een jongetje zou worden en dat leek me super leuk. Toen we hoorden dat we een meisje kregen, kregen we ook te horen dat ze het niet zo goed deed en was ik eigenlijk alleen maar bang. Ik was me helemaal niet aan het verheugen op "eindelijk een meisje", ik was vooral aan het hopen op een levend kindje in mijn armen. Ook na de geboorte (en nu nog soms) krijgen we soms opmerkingen, alsof je pas gelukkig kunt zijn met een jongetje en een meisje. Mijn schoonvader heeft trouwens minder met meisjes. Toen mijn nichtje trots vertelde dat ze een zusje zou krijgen was zijn opmerking: dat is wel zielig voor papa, nog een meisje.
Dus even op bezoek bij ouders. Jongste broertje ging een dimmer plaatsen dus een deel van de stroom afgesloten en liepen met zaklampen door het huis na een; Staat nu al het licht uit in de kamer? Oudste broertje staat vervolgens op en loopt naar de keuken. Om verbouwereerd terug te komen. Wat is er mis met de lamp in de keuken. Pas toen we allemaal van onze stoel vielen van het lachen viel het kwartje.
Wow wow wow wat een opmerkingen allemaal Het is allemaal al erg genoeg en dan moet je ook nog met al die 'goedbedoelde' stompzinnigheid dealen...
Whahaha zijn een soort B-Sterren. Dries Roelvink Whahaha... Ministers. Soort B-Sterren. Dries Roelvink, Mark Rutte. Wie ziet het verschil ?
Huh? Ik heb iets heel geks gedaan.... Was reactie aan het typen. Knalt wifi Dr uit. Doe het nog een keer. Staat t er dubbel. Valt dit ook onder de titel domme opmerking/actie?
Ohhh hier ook bij beide dochters al de vraag gehad. Heb een roze kinderwagen en hadden roze kleertjes. Dusja wat denk je zelf
Ik heb nu al zo vaak gehoord dat het voor mij wel zó leuk is dat ik meisjes krijg. Voor we het wisten hoopte iedereen dat ook, voor mij. Omdat ik zó zielig zou zijn met drie zoons. Ofzo. Apart is dat toch altijd. Jongen, meisje, het zijn gewoon mijn kinderen...
Och ja. De jongen/meisje vraag. We hadden bij de middelste een rode bugaboo. Ze lag erin met een roze jasje en roze dekentje. ‘Is het een jongen of een meisje?’ Een meisje (duh) ‘Zeker weten? Ze lijkt toch op een jongetje’ Nou oké. Het is een jongetje, maar ik had liever een meisje gehad, vandaar haar roze outfit. De beste vrouw keek heel raar
Ik kreeg deze vraag ook. Omdat ik werd gesteriliseerd op mijn 29e. Maar niet zozeer als vervanging van het kinde wat evt zou overlijden. Maar om iets met je hormonen en gevoel te doen om nog een kindje te krijgen om voor te zorgen. Want je bent gewend om bv moeder te zijn van twee. Dat is een keuze geweest en misschien wil je daar wel weer voor gaan. Nu was dat bij ons uitgesloten, want dat zou ik niet meer overleven maar zo gek vind ik het niet.
Wij hebben twee meisjes. Vaak horen we: ach wilde papa geen jongetje? Gister nog met de oudste nieuwe voetbalschoenen gekocht: ooh toch wel leuk dit dan voor papa! Sorry? Ja ze gaat ook echt op voetbal om papa te pleasen??