Meest domme opmerking ooit

Discussie in 'De lounge' gestart door Evanesco, 7 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Dit was bij de eerste, ik denk dat hij meisjes niet zo leuk vind :roflmao:

Maar het klopt wel wat je zegt, ik hoor het vaak om me heen. Of toen ik zwanger was van de tweede:"Nu wil je zeker wel een jongetje?" Of idd wat hier boven staat, dat mensen verbaasd zijn als je al een jongetje en een meisje hebt,je nog graag een derde wil.

Oceanna vindt dit leuk.
  2. Anne1001

Anne1001 Bekend lid

29 mei 2014
    892
    300
    63
    Kraamverzorgster
    Haha, dan ist helemaal wat, die opmerking :roflmao:

3. Betsy

Betsy Niet meer actief

Wildvreemde vrouw op straat:
    “Moet dat kind geen sokken aan? Dat is toch zielig!” Kijkt me heel afkeurend aan.

“Nee mevrouw, ze heeft straf, dus ik heb haar sokken afgepakt” :rolleyes:

En toen smeet Bo ze vrolijk op de grond :D

Loetje85, Micchan, RachelleNM en 15 anderen vinden dit leuk.
  4. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Mijn dochter was ook kampioen in sokken uittrekken. Op een dag stond man met haar op de jongens te wachten op het schoolplein toen opeens een dame heel hard en redelijk paniekerig riep: haar voet is helemaal bloot, ze krijgt het veel te koud, kun je niet op je kind letten!?! Enz. Mijn man kreeg echt een hartverzakking en dochter begon te huilen. Andere moeder van het schoolplein pakt sok van de grond en trekt die bij dochter aan. Waarop dochter haar vies aankijkt, sok uittrekt en weer net zo hard op de grond gooit. Tja, geen redden aan.

Oceanna, Ysabella, Riverdale87 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ik heb een gruwelijke hekel aan dat woord koningskoppel. Ik heb toevallig (zat geen knopje dat ik kon kiezen) een meisje en een jongen maar ik vind echt niet dat ik een beter/mooier/geslaagder of whatever gezin heb dan mensen met kinderen van hetzelfde geslacht. Denk ook niet van: wat jammer dat je geen meisje hebt, juist super stoer 2 knullen!

Oceanna vindt dit leuk.
  6. Neilia

Neilia Niet meer actief

Wij wisten het geslacht niet tijdens de zwangerschappen

- en wat word het?
    Een hond..

Oh en de leukste tijdens de zwangerschap van onze zoon
    - Hoe gaat het nu met de baby?
    Ja wel goed hoor, de baby maakt nu een koprol met een vinger in de neus
    SERIEUS?! Hoe weet je dat?
    :|

RachelleNM, Oceanna en Chocolat vinden dit leuk.
  7. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Dit zijn toch best normale vragen? Of ligt dat aan mij..

Loetje85, Biny, Evanesco en 13 anderen vinden dit leuk.
  8. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Wat een trieste mensen bestaan er zeg..

9. Neilia

Neilia Niet meer actief

Die en wat word het? Was van een collega die wist dat we het geslacht niet wilde weten.. zoals iedereen dat wist.

En die andere was meer gedoeld op de vraag erna :p

10. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Toen ik vertelde aan mijn toenmalige klas en een lerares dat ik zwanger was (van de oudste) en vertelde hoe ver al, reageerde de lerares met: Ow dus er is no point of turning back?:eek::confused::mad:

We hadden al zo lang gewacht op de oudste, die willen we echt niet kwijt hoor!! Oke wist ze natuurlijk niet.. Maar dan nog?!

11. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.859
    113
    Ja, die opmerking kreeg ik ook toen ik een jongen en meisje had ‘nu ben je klaar hè, meer keus is er niet’. Eh, ik wist niet dat het de bedoeling was dat ik door moest gaan tot ik een jongen en een meisje had en daarna je gezin compleet is. Oke, dat was het bij ons, maar vast ook met 2 jongens of twee meisjes.

Het sokkenverhaal is herkenbaar. Al tig keer uitgetrokken, dus dan maar zonder sokken in het wagentje bij AH. Staat er een moeder achter me in de rij die keihard tegen haar dochter zegt ‘ah gut, die moeder denk dat het zomer is’. Hoepel toch op.

Chocolat en Oceanna vinden dit leuk.
  12. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.191
    16.523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Destijds beviel ik 5 weken te vroeg van ons oudste kind.
    Ik werkte toen fulltime en moest nog 1 dag werken tot mijn verlof.
    Ik was doodmoe en onze zoon moest zowat twee weken in het ziekenhuis blijven en dan krijg je van die domme opmerkingen dag het wel ontzettend lekker zal zijn om zo’n lang verlof te hebben.
    Ik vond dat zo kwetsend en ook ontzettend dom.

13. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Oh ja dan is het niet echt slim nee :roflmao:

14. rebekka84

rebekka84 Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.930
    184
    63
    :eek: hoe durft iemand dat te zeggen? Dat vind ik echt niet normaal.

15. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Ik denk dat sommigen hier ook wel (soms misplaatste) humor te serieus nemen.

Toen ik voor het eerst zwanger was en we dit aan de familie had meegedeeld sprak mijn zwager tegen mijn vriend tijdens al het handen schudden: 'Do you know who the father is?'

We hebben er smakelijk om gelachen indertijd. En zo was het ook bedoeld uiteindelijk...

Biny, Manque, Chocolat en 8 anderen vinden dit leuk.
  16. Ananashapper

17 apr 2018
    70
    42
    18
    Vrouw
    Een vriendin van destijds (we waren jaar of 17) begreep maar niet dat als ze in de ene stad haar geld op de bank stortte ze dat in een andere stad weer kon pinnen..

Zelf kan ik er ook wat van:

Als kind begreep ik niet hoe ze nou van te voren wisten wat er op tv kwam(tv gids). Dat was toch maar afwachten?

En..

De hele buurt was versiert voor het wk. Van een flat naar een andere flat hingen vlaggenlijnen en ik vroeg me af hoe ze die vlaggen zo omhoog hadden gekregen

Ohja mn tante bij mn nicht vond het maar gek dat ze een voorraad moedermelk kolfde want als ze over ging op flesvoeding moest ze alles toch weer weggooien... pfff

conejita vindt dit leuk.
  17. sweetL

sweetL Fanatiek lid

8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik snap echt niet dat je bv geeft, we wonen niet in een derde wereld land. Er komt hier gewoon schoon water uit de kraan voor een flesje hoor!

Chocolat en Oceanna vinden dit leuk.
  18. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.285
    17.171
    113
    Paar dagen na de (ongeplande) ks van de oudste.... was je te lui om te persen

19. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Mijn man toen hij zei dat hij voor de tweede keer vader werd.... kreeg de vraag wie is de moeder...

Oceanna vindt dit leuk.
  20. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Vind dit eigenlijk wel humor!
    Weer eens iets anders dan, wie is de vader :roflmao:

Biny, Evanesco, Oceanna en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina