Meest domme opmerking ooit

Discussie in 'De lounge' gestart door Evanesco, 7 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Wat een verhalen over bedrijfsartsen...

Hier ook nog wel eentje, maar niet heel schokkend.

Ik ging een paar weken voor mijn verlof 50% minder werken omdat ik te moe was.
    Stond daarvoor ook al gedeeltelijk ziektegemeld, omdat ik geen diensten meer draaide.
    Dus naar de bedrijfsarts, kom ik daar.
    Ze heeft gevraagd hoelang ik nog moest, hoeveel uur ik nu op een dag werk.
    Conclusie na die 2 vragen was dat ik me ook wel 100% ziek kon melden, want die laatste paar weken maakten toch niet meer uit. En dan kon ik gewoon lekker de rust pakken die ik nodig had.

Deze bedrijfsarts was niet op de hoogte van mijn extreme vermoeidheid toen, want stond daar echt net 1 dag voor ziekgemeld (en was ook nog niet doorgegeven), kwam daar puur vanwege het niet meer draaien van diensten (dit doe je bij ons al vrij snel niet meer, je werkt alleen je normale werkuren, zonder oproepdienst).
    Ik moest nog 4 weken en hadden al personeel tekort.

Leuk dat zij vind dat die paar weken niet meer uit maken, ik denk dat mijn leidinggevende daar iets anders over denkt.
    Zat echt verbaasd in de auto op de terugweg en heb er daarna hard om gelachen :roflmao:
    Advies uiteraard niet opgevolgd :)

Chocolat en DastyQueen vinden dit leuk.
  2. HvO

HvO Niet meer actief

Ik studeerde nog en zou op maandag een afspraak hebben met mijn studieloopbaanbegeleider. Die ochtend overleed mijn oma echter onverwachts. In al het verdriet helemaal vergeten die afspraak af te zeggen natuurlijk.

Afspraak zou om 11.00 zijn. Word ik om 11.15 gebeld waar ik bleef. Ik uitleggen dat mijn oma net was overleden. Geen gecondoleerd maar “had je dat niet even eerder kunnen laten weten, nu is mijn planning in de war”. Mijn oma was een kwartier geleden overleden. Wat een hork.

3. xxLinn

xxLinn Actief lid

10 mrt 2016
    400
    165
    43
    Bedrijfsartsen, praat me er niet van :mad:
    “Alles wat jou stress oplevert moet je laten en alles wat je energie geeft moet je vooral blijven doen, dus even niet zoveel werken, even het traject van zwanger worden stoppen ...”
    WTF? Zei hij dat nu serieus? Gaat hij mij nou na 2 jaar intensief traject en mmm vertellen dat wij maar even moeten stoppen met het traject omdat mij dat te veel stress oplevert? No way!

4. Hommeltje

Hommeltje Niet meer actief

In het zkh over mijn lyme: nee mevrouw ik denk niet dat u ziek bent maar prachtig ondergoed. Leuke dokter. :confused:

Lafelife, Chocolat, DastyQueen en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Die had van mij een officiële klacht gehad bij de directie.
    Ik bedoel, dan ben je echt niet helemaal lekker hoor, empathieloze zak.

Oceanna vindt dit leuk.
  6. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Wel ingediend ja, maar nooit terugkoppeling over gehad. Geen idee of er iets mee gedaan is.

7. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    :eek: die is niet goed bij haar hoofd....:eek:

8. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Serieus!:eek:

9. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Ik vind het echt te idioot voor woorden. Helemaal dat je dan nooit iets hoort over je klacht.

10. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Hier een schitterende van een UWV bedrijfsarts.
    Ik had bij 12 weken zwangerschap al last van bekkeninstabiliteit. Volgens deze vrouw was dat absoluut niet nodig en wilde ik gewoon niet werken. Niet eens kijken naar mijn bekken maar ze laat mij dingen doen die de rug controleren:rolleyes:.

11. Tienn

Tienn Niet meer actief

Hahaha:roflmao: zoiets bedenk je dan pas later he?:p Maar het was ook een lief ouder vrouwtje dus had het ook weer zielig gevonden:oops::p.

12. Dansprinsesje

Dansprinsesje Fanatiek lid

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    De broer van mijn man tegen mijn man: “mijn vrouw kan tenminste wel een kind op de wereld zetten”
    Hij was helemaal razend omdat wij ons nichtje als meter gevraagd hebben en dat hij en zijn vrouw dat ook wilden doen
    Dije lul willen wij dus nooit meer zien

13. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Ongelooflijk wat een opmerking!

puzzelstukje vindt dit leuk.
  14. Marchella

Marchella Niet meer actief

Mijn broek zakt af en mijn kin hangt op mijn schoenen van het grootste deel van de achterlijke, infantiele ("domme" is in veel van de genoemde opmerkingen gewoon nog een understatement) uitspraken die vele van jullie hebben "mogen" aanhoren. Echt, niet te filmen gewoon!

Oceanna vindt dit leuk.
  15. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

17 feb 2017
    2.041
    2.727
    113
    Vrouw
    Ik kwam bij de poh terecht nadat ik de diagnose vervroegd in de overgang had gekregen. Ik had moeite met het idee dat ik 32 ben en qua hormoonhuishouding en eitjes 50+. Volgens dit meiske had ik geen probleem : leeftijd zit tussen de oren. Je bent zo oud als je je voelt. Ik heb haar aangegeven dat mijn eierstokken daar toch een andere beleving op na hielden en ben opgestapt. Gekke doos :rolleyes:

Champetter, puzzelstukje en Oceanna vinden dit leuk.
  16. Bailief

Bailief Niet meer actief

Zojuist bij de waterfietsen:

Ouders gaan er met 2 kinderen in. Degene die erbij staat zegt dat ze er met teveel in zitten dus er moeten 2 personen uit. Vader blijft met zoon (kleiner dan mijn 4 jarige dochter) zitten. Medewerker vraagt of het kind zwemdiploma's heeft want ouders hebben hem geen zwemvest aan gedaan. Antwoord van de ouders 'nee, maar hij kan wel zwemmen hoor'...

17. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.905
    3.933
    113
    Niet zozeer een domme uitspraak alswel een domme actie;

mijn schoonmoeder had een keer de stopcontacten afgeplakt....
    "want het tochtte zo in huis".....

conejita, Micchan, HooyoShimbir en 31 anderen vinden dit leuk.
  18. mommyof3boys

23 jun 2018
    62
    107
    33
    Vrouw
    Hahahaha dat heb ik ook gehad... de mijne was 2 maanden.
    Ik dacht echt dat ze een grap maakte maar de was bloed serieus!

19. mommyof3boys

23 jun 2018
    62
    107
    33
    Vrouw
    Ik stond laatst in de supermarkt bij het gebak, daar stonden 2 dames te kletsen over hun dieet enz en dat ze beter deze afdeling konden ontwijken.

Uit het niets zei een van de dames... Ja jij daar, jij hebt daar geen last van!
    Maar wacht maar tot je kinderen hebt dan gaat dat ook niet meer zo makkelijk!

Tja... ik zal maar niet verder typen met wat ik daarop zei!

Hopmarjanneke en Oceanna vinden dit leuk.
  20. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.292
    17.182
    113
    Jawel! Tell us!

puzzelstukje, Darinka1, DastyQueen en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina