Meest domme opmerking ooit

Discussie in 'De lounge' gestart door Evanesco, 7 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

Oja en een ontzettende domme opmerking hier op t forum vond ik;

‘Je moet blij zijn dat mensen überhaupt op je bruiloft willen komen:rolleyes::rolleyes:

conejita, KleineLai, Mississippi en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.637
    5.664
    113
    Dochter heeft nog steeds niet enorm veel haar en ze is nu 2.5. Als ik haar wat stoerder aankleed denken ze ook vaak een jongen. Het went :roflmao:

3. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.637
    5.664
    113
    De bedrijfarts heeft eens tegen mij gezegd dat er wel meer ouders overleden en die kinderen gaan ook gewoon werken. Lees mijn vader lag op sterven aan kanker, ik was 21.

4. Piep2016

Piep2016 Fanatiek lid

30 apr 2016
    1.408
    952
    113
    Hmm ik vond hem wel echt heel storend meer omdat hij het zei alsof ik een vervangend kindje zou willen mocht er iets met mijn kind gebeuren en tja ik ben en blijf van mening dat mijn kind niet te vervangen is voor een nieuw exemplaar.

5. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

5 jul 2016
    4.696
    4.304
    113
    noord holland
    Toch had hij het wel gemogen. Ziekte ten gevolge van een zwangerschap valt hieronder, en daar horen miskramen en vroeggeboorten ook bij.

6. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Wat erg zeg.

7. kleinepien

kleinepien Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.363
    1.416
    113
    Vrouw
    Oost-Groningen
    Of niet dan?! Zoiets vráág je toch niet??:confused:

8. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Nee... sommige mensen missen echt een stukje fatsoen.

puzzelstukje vindt dit leuk.
  9. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Oh tegen mij word ook zo vaak gezegd; goed gedaan! Meisje en een jongen! Uhh oké. Ik sta altijd met mijn bek vol tanden. Maar het zal wel denk ik dan. Als ik een tweede meisje had gekregen was ik net zo blij geweest!

Oceanna vindt dit leuk.
  10. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Eh... de vader bepaalt het geslacht? Bizar ook dat een jongen en een meisje het hoofddoel van voortplanting schijnt te zijn.

Chocolat en Oceanna vinden dit leuk.
  11. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Ikzelf domme opmerking.
    In Harderwijk heb je bij een rotonde met die wegwijs borden in t midden. En op 1 zo'n bord zitten vogels. Zeg ik tegen mn man, er zitten daar ook steeds vogels op. Bleken t nep vogels. Ik voelde me zo stom en moet het nog altijd horen als we er langs rijden.

2 jaar terug na mn miskraam kreeg ik om de haverklap vervelende opmerkingen. Ach t was toch niet gepland. Of ach zo ver was je nog niet.
    T was idd erg onverwacht, maar kreeg al snel een echo om te kijken hoe ver ik was en hadden een mooi kloppend hartje en week later ging het mis. T kindje was zo welkom.

Chocolat vindt dit leuk.
  12. Manque

Manque Niet meer actief

En als je kind wel down had gehad, had ze het dan wel mogen vragen?

Edit/// Nee, sorry, vergeet bovenstaande. Ik wil iets anders vragen:
    Waar werd je precies zo boos om: dat er een medische vraag gesteld werd door iemand die er niets mee te maken had, of omdat iemand dacht dat je kind een afwijking had?

Evanesco vindt dit leuk.
  13. sweetL

sweetL Fanatiek lid

8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Mijn zoontje van 3.5 heeft inmiddels een mooie bos blonde krullentjes en die wordt vaak voor een meisje aangezien:roflmao: zou het echt aan t haar liggen?:D

Oceanna vindt dit leuk.
  14. kleinepien

kleinepien Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.363
    1.416
    113
    Vrouw
    Oost-Groningen
    Vooral dat het een volslagen onbekende was die echt totaal niets met mij (of mijn kind) te maken had. Hou het gewoon oppervlakkig, in de trant van "ach wat nog een kleintje" of "oh wat een lief klein prulletje" ofzo.

Nu ik er over nadenk: misschien beide ook wel...

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Nouja, alleen al de term ‘mongooltje’ is natuurlijk belachelijk. Dat vind ik zo’n stom woord.

kleinepien, Louise11110, RachelleNM en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik zat vroeger bij een meisje in de klas met redelijk oude en blanke ouders. Ze was samen met haar biologische broertje geadopteerd uit Suriname en had een mooi kleurtje. Het was dus wel duidelijk dat dat niet haar biologische ouders waren.

Wat bleek nu. Haar adoptie ouders hadden als eens een gezin gehad met 3 kindertjes. Ze waren een keer een dagje mee met vrienden of familie en zaten op de achterbank van een auto die geramd is door een vrachtwagen. In een keer was hun gezin weg. Na jaren van verdriet hebben ze dus twee kindjes geadopteerd. Een kind is niet te vervangen absoluut niet. Maar deze ouders konden zelf geen kinderen meer krijgen maar wilde heel graag een gezin. Die wens kan wel blijven bestaan.

Dus ja ik snap de vraag van de gynaecoloog wel. Je weet namelijk niet hoe jij als mens reageert mocht het noodlot toeslaag en het is de taak van hem of haar om jou op alle mogelijke risico's van je keus te wijzen. Het is namelijk nogal een definitief besluit.

HooyoShimbir, Oceanna, Evanesco en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Je hebt er nog 1 over (nadat 1 van mijn tweeling overleden was)

18. Manque

Manque Niet meer actief

Ja, dat is inderdaad niet zo fraai. Heel ouderwets ook.

19. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    NIET waar?! Die heb je toch wel de huid vol gescholden denk?

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ja, ouderwets is het woord wat ik eigenlijk zocht.

Deel Deze Pagina