Ik hoop dat je de betreffende persoon toch wel een welgemikte schop in de kroonjuwelen hebt gegeven??
Nee, heb me zelfs nog staan verantwoorden dat het door mijn schildklier kwam... was nog maar een jaar of 21...Gelukkig nam mijn collega over en heeft haar toen gezegd dat ze eens in de spiegel moest kijken.
Wij willen heel graag nog een kindje, maar dat kindje was er niet geweest als onze jongste nog geleefd had. Is dat om haar te vervangen? Nee, vervangen kunnen en willen we niet. Er is gewoon nog een plekje over in mijn hart met liefde wat ik dolgraag kwijt wil aan nog een (levend) kindje. Dus nee.. we maken geen vervangend kind.. maar feit blijft dat als we nu twee meiden hadden rond lopen het goed zo was geweest. Dus ik snap de vraag van de gyneacoloog wel.. Tuurlijk vervang je je kind niet voor een 'nieuw exemplaar', maar het kan wel zo zijn dat je je liefde opnieuw kwijt wil kunnen. Dat je zichtbaar moeder wil zijn.
Zie het "show je outfit topic.." De betreffende domme opmerking is verwijdert door beheer maar ik denk dat je het alsnog aardig bij elkaar gepuzzeld kunt krijgen.
In de zwangerschap van mijn dochter was ik aan het werk, was 6 maanden zwanger. Moest (alweer) plassen en ik keek in het toilet en zat allemaal bloed. Dus ik natuurlijk volledig in paniek m'n leidinggevende ingelicht (die nota bene ook een kind heeft) en daarna meteen de verloskundige gebeld. Moest direct langskomen. Dus ik spullen bij elkaar grissen, vriend bellen. Komt m'n leidinggevende om te informeren over wat de vk had gezegd. Zegt ze 'dus ik kan je vanmiddag terug verwachten?' Nou ik denk het niet En toen ik uiteindelijk opgenomen werd en dus in de ziektewet belandde werd ik gebeld door de bedrijfsarts, die wilde even weten 'wanneer ik weer de vloer op kon'. Nou ehh.. niet? Ik lig momenteel in het ziekenhuis? Reactie: ja dat wordt wel een beetje lastig.
Moeder werkte voor zelfde school dus iedereen was op de hoogte gesteld met een mail en een bijeenkomst.
Een bijeenkomst? Kan me voorstellen dat ze er niet bij was of iets dergelijks. Maar probeer altijd het beste in iedereen te vinden. Wel vervelend dat ze het niet gedurfd heeft er iets over te zeggen.
Domme vraag natuurlijk, denk dat er een vrachtwagen gehuurd moet worden om alle drank aan te laten slepen.
mijn 3 miskramen(in de afgelopen 5maanden) komen voort uit het feit dat ik niet meer zoveel plezier heb in mijn werk, dat blokkeert iets waardoor ik niet voorbij de 6 weken zwangerschap kom... heel logisch want dat was bij haar ook zo....
We waren jaar of 17. Mijn vriendin en ik lagen te kletsen. Vraagt ze ineens heel serieus: als je nu zwanger zou zijn zou je dan anorexia laten plegen? Dus ik schoot meteen in de lach en zeg wat? Herhaalt ze t nog een x heel droog. Dus ik zei denk dat je abortus bedoeld.