Oh ja vreselijk! Mijn man vond dat ik hem moest laten slapen omdat hij zo moe was nadat ik via een keizersnede bevallen was van de 2e & 3e (tweeling) en ‘s nachts vroeg of hij ons zoontje wilde aangeven voor de borstvoeding....
Mannen en bevallingen. Echt slechte combi. Mijne deed zijn best hoor. Vooral 2e was zwaar. Hele nacht (hevig) weeën gehad en nog steeds maar 4 cm ontsluiting. Hij had deel van de nacht geslapen terwijl ik op de bal aan zijn voeteneinde zat. ( Was geen punt, was toch met mezelf bezig. Daarna naar ziekenhuis voor extra stimulatie. Eenmaal aan het infuus kan ik me niet alles meer helder herhinner. Wel dat een van de dames hem een dextrootje gaf omdat ze bang was dat hij onderuit zou gaan. Toen de kleine eindelijk was geboren mocht hij hem zelf op mijn buik leggen (beetje hulp van de gyn met opvangen). Dat was wel heel erg gaaf. (Vond hij ook) Zegt ie naderhand dat ie wel echt vieze handen had gekregen daardoor
Ooh mannen en bevallingen! Dat is altijd smullen De mijne wilde mij bij de 'kiss & ride' afzetten zodat hij de auto kon parkeren bij het zkh.... Ik had al 10cm ontsluiting Ik ben in de auto blijven zitten natuurlijk en hij zocht een parkeerplekje. Verder weg van de ingang kon niet.... de kleine was bijna geboren op parkeervak 302
Onze zoon heeft een stamcel transplantatie ondergaan ivm leukemie. De cellen heeft hij van een onbekende donor. Heeft iemand weleens heel serieus gevraagd of hij Spaans zou praten als hij ouder was ( hij was destijds 6 maanden) als de donor Spaans was
Sheesh ik heb ook wat van mezelf Ik heb al jaren de film miss congeniality. En alle jaren dus uitgesproken als 'konsenellitie' Hoorde ik vandaag de echte uitspraak pas (echt na 15 jaar dus). Ik voel me echt heel slim nu... not.
niet echt dom maar ik vond het wat raar.. een collega was ziek na zwangerschap en operatie, een burn out. zegt onze TL, ***** is er even tussen uit vanwege pittige persoonlijke life events.
LOL Gelukkig kun je er om lachen . Sjonge jonge. Fijn te horen dat mensen hier ook stijl achterover slaan v verbazing wb die opmerkingen na overlijden v mijn dochter the en de verhuizing. Blijkbaar gebeurt het dus heel vaak , echt heel erg wat mensen kunnen zeggen.
Laatst op een verjaardag bij een familielid. Ik ben blank, vriend caramel-achtig, onze beide kids zijn mega blank. Kregen we te horen dat onze kinderen zo’n mooi kleurtje hebben. Ik viel bijna van mijn stoel, aangezien letterlijk elk kindje daar een kleurtje had behalve die van ons. Wist ook niet hoe te reageren, behalve heel dom te glimlachen. @conejita Ik mag toch hopen dat ze zich even geen houding wist te geven door de hele situatie.... dan kunnen mensen soms ook heel vreemde/ongepaste dingen zeggen.
Haha grappig jouw stukje! Nou helaas was dit geen momentopname. Ik heb een hele lijst met misschien (sommige) nog wel pijnlijkere opmerkingen. Het ging 3 jaar door, ondanks pogingen v mijn kant om uit te leggen hoe het voor mij voelde. Maar haar uiteindelijke reactie was dat ik haar moest respecteren en dat niet iedereen is zoals ik. Toen ben ik ontploft en heb al mijn frustraties eruit gegooid. Sindsdien hebben we niet zo'n gezellig contact, zeg maar . Zij doet net alsof er niets ad hand is en steekt ook na onze confrontatie haar kop in het zand. Tja, ik kan niets met zulke mensen...
Mijn moeder, die nota bene in speciaal onderwijs werkt toen we onze zoon van bijna 5 lieten onderzoeken: "Er is niets mis met hem, je moet hem gewoon niet zoveel tv laten kijken, dan gaat hij wel normaler doen!" Overduidelijke diagnose autisme even later, maar goed..
En je hebt m zeker ook zijn inentingen gegeven? Wel erg als je moeder in speciaal Onderwijs werkt en dit zegt! Wat denkt ze dan van al die ouders van kinderen uit haar klas?
Haha ik heb ook een (achteraf) grappige opmerking van mijn man tijdens de weeen van onze tweede. Ik schreeuw naar hem dat het wel heel erg pijn begon te doen en dat hij de verloskundige moest gaan bellen. Ik heb bij beide onregelmatige weeen gehad dus ik moest het op gevoel doen. Hij riep terug naar me dat ik me niet zo moest aanstellen Toen de verloskundige een kwartiertje later aankwam, bleek ik al op 8cm ontsluiting te zitten. Mijn man schaamde zich kapot voor zijn opmerking