Wanneer iemand zwanger is en anderen zeggen: " ik ben benieuwd wat het wordt!"... Het wordt niet iets, het ís het al.
Die vraag is helemaal niet raar, want dat kan gewoon. https://www.borstvoeding.com/aanverwant/adoptie/borstvoeding.html
Meest domme opmerking is bij mij over mijn zwangerschap nu Tja laat deze dan weghalen en dan probeer je het volgend jaar weer als jullie wat langer bij elkaar zijn...
Verschillende mensen: 'Ik heb gehoord dat je - hoe noem je dat, moeder zal ik toch maar zeggen - dat je moeder wordt?' 'En van wie is het kind dan?' 'Je bent toch een vrouw, dan wil je toch zwanger worden, daar zijn we immers voor gemaakt'
Mijn bloedeigen zus, hoogzwanger op een terras met een peuk in dr ene hand en een biertje in de andere. Ik vraag compleet geschokt: ‘Waarom doe je dat?!!!’ Zij: ‘Daar heb ik zin in.’
Mijn beide kinderen zijn geboren met een spoedkeizersnede en beide keren was ik onder algehele narcose. De domste opmerking die iemand hierover maakte:" jij hebt iig geen zware bevalling gehad. Ik moest het allemaal zelf doen". Nee muts ik heb de geboortes compleet gemist en zag mijn kinderen pas na een paar uur. Ik kon niks want mn buik was nogal gevoelig door de operatie. Maar hey, ik had in elk geval geen zware bevalling (overigens ben ik bij de tweede ingeleid en heb ik tot aan persweeen aan toe van alles gevoeld).
Ging jouw melkproductie dan niet spontaan beginnen na het zien van je pleegkind? Raar lichaam hoor... *ligt niet aan jou moet je maar denken
Vrouw: “We hebben alleen even in de file gestaan bij Den Bosch.” Man: “Nee joh, dat was bij ‘s hertogenbosch.” En deze vakantie onze 7-jarige zoon, die voor het eerst afwaste: in zijn ene hand een mesje in in zijn andere hand de kwast. En dan met een blik vol verwondering “Hé... dit werkt echt!”
Pfffzo veel reacties hier die je niet kunt liken omdat ze niet grappig-dom maar oerstom-dom zijn maar deze is het ergst
Hahaha 1tje van mijn man. We waren op vakantie in Turkije en lagen in het zwembad te kletsen met een stel uit Engeland. We hadden het over the turkish people. Zegt me man 'yeah the turkey(kalkoen) people' Dus we lagen allemaal in een deuk over de kalkoenen mensen