“Katja, je bent er gewoon te veel mee bezig. Toen wij voor een kindje gingen, was ik er helemaal niet mee bezig ... ..... en toen was het al in de eerste ronde raak.” Dussssssss Even een voetnoot van mezelf: ik was er helemaal niet veel mee bezig, laat staan het eerste jaar. Ik werd gewoon niet zwanger. Bovenstaand kreeg ik te horen nadat ik deze vriendin vertelde dat ik ging beginnen met iui.
Als ik op de vraag ‘weet je al wat het wordt?’ antwoordde ‘een jongen’, kreeg ik enkele keren te horen ‘een jongen! Leuk! Papa zal wel blij zijn!’ Euh ja En ik ook... ?
Helaas wel. Deze vrouw is gewoon raar. Ze vond het ook nodig om te zeggen dat het hebben van een vader een overschat iets is. Ik denk dat ze het gewoon écht niet snapt.
Zoontje was 1 jaar geworden en een maand erna werd ik gepland zwanger van onze 2de. Veel mensen die dan zeggen 'jeetje dat is snel' of ' zo jullie hebben er zin in' of ' was het wel gepland'
Een leuke domme opmerking: Een vrouw kijkt vol bewondering naar de tweeling in de kinderwagen. ‘Goh, die lijken op elkaar zeg. Precies dezelfde ogen, neusjes, echt dezelfde gezichtjes’. Stilte... ‘Is het een tweeling?!’ Nee joh! Was 1+1 gratis. Die vrouw was trouwens echt lief en belangstellend, maar ik moest wel even mijn lach inhouden.
M'n ex toen hij aankondigde dat hij van mij wilde scheiden en hij daarna vertelde dat hij al een relatie had met een ander: Een affaire is niet erg want ons huwelijk was toch al slecht..... Kortom doodnormaal toch om je vrouw en kinderen te bedriegen. Maakt toch niets uit want hij is verliefd....
Ja hier kan ik inderdaad erg kwaad om worden. Ja sorry dat ik bijna dood ging en daarom onder narcose een keizersnede heb moeten ondergaan! alsof je na een keizersnede meteen weer in de sportschool staat.
We waren op vakantie op Texel en daar kwamen we de zus van een goede vriend van ons tegen. "Wat leuk dat jullie er ook zijn! Zijn jullie ook met de boot gekomen?" "Nee joh, we hebben de auto op onze rug gebonden en zijn gaan zwemmen." "Oh echt????"