Op zondag 30 september rond de klok van acht was het zover... er werd een topic geopend genaamd meest duffe topic. Na 2414 pagina's vol geduft te hebben is het meest duffe topic aan zijn eind gekomen Wij trouwe duf doeners zijn in diepe rouw Op dinsdag 9 oktober is hij gestorven aan te duffe opmerkingen. Helaas moeten we nu HELEMAAL opnieuw beginnen! Damn! Mensen gecondoleerd
maaarrrrr er is weer een duf topic geboren. Op Woensdag 10 Oktober, genaamd Duffe topic Weegt 3400 gr. en is alweer een paar pagina's oud.
he ho, Ik kom weer eens kijken hebben we allemaal nog iets dufs te vertellen? Ik werd net super geil toen ik me ex vriendje tegen kwam Ik geloof dat dat niet zo goed is
Die meiden (loopy, sab en lentefee) hebben wel een beetje gelijk. Het vervolg is bijna nooit even leuk als de 1e serie.... Maar dat mag verder de rest van de pret niet bedrukken. Ik vind idd ook dat je eerder de zeikerd moet bannen dan de gene die een beetje lol hebben met elkaar. Het zijn toch altijd weer dezelfde.... Nou ja, weer genoeg daarover. Heb net 3 kilo aardappelen met worteltjes gekookt en in de vriezer geprakt. was ik even vergeten dat die kleine dat de laatste keer ook niet te nassen vond.... kan ik 'm dan het beste met een trechter vol purren of aanstampen met zo'n stampding? hoe krijgen jullie dat binnen?
Nee je doet er eerst zoveel appelmoes in dat ze alleen dat maar proeven en iedere keer een beetje minder net zolangtot dat er niks meer door gaat en dan eten ze ook alles. Zo heeft me moeder het met ons gedaan en zo heb ik het ook met daan gedaan en die eet nu alles maar zonder appelmoes