Ook duf: mijn vriend wordt wakker van mijn gesnurk. Wat moet hij hieraan doen: 1) oordopjes 2) logeerbed 3) zoveel van mij houden dat hij zelfs vertederd raakt door mn gesnurk 4) ?
Tjeeeeeeeeezzzzzzz Al 21 pagina's nieuw duf gezeik en geen 1x helemaal in een deuk gelegen! Jullie doen toch echt iets verkeerd volgens mij? (ik moest in 1x alles bijlezen...kan ook geen dag missen op het forum) Waar zijn de ratten, saus, washandjes etc. etc. Ik had jullie toch wel hoger ingeschat zeg! Hier een duffe aktie! Ruzie met een beddenzaak..willen ons nieuwe bed rond de uitgerekende datum komen brengen... DACHT HET NIET! Wat moet ik nu? a: ...... b: ...... Ik kan wel wat tips met VEEL HUMOR gebruiken... Die kerel belt me morgen dus wil klaar zitten met veel goede tekst :-D
Zolang hij zelf zegt dat ie je vriend is ga ik voor antwoord 4: niks! Tjah...waarom iets aanpassen wat werkt?
Jajajaj...THANKS! Natas, kom jij die WTP blouse nog showen? Je hebt vast inmiddels een hele collectie! Anders helpen wij je wel zoeken op MP, zijn we blijkbaar goed in :-D Oh enne...die ratten...daar hoort CAVIA'S te staan...typfout
a: zeggen dat je het bed eerder nodig hebt,omdat de ratten je bed hebben opgevreten! b: vraag om medelijden door te zeggen dat je nu in een reuzenwashandje moet slapen!
Nee ik bedoelde echt ratten.. de cavia's zaten vol op dat moment! Maar dit zijn niet zomaar ratten he.. dit zijn echte bedopeet ratten! Zijn echt vreselijk! Maar je kan beter dat soort ratten hebben, dan caviaetende ratten!
Nou....oke...geen pabodoos misschien maar....die WTP staat je vast enig! En je mag er ook best van houden als je niet van Pabo komt hoor Hier kun je er over praten...whahahaha
Ohja, snoopy underware! Dat is ook zo! Dan waren er ook nog met een voorkeur voor streepjes ergens he... Bruin, geel, groen en rood?
Ik heb ook echt advies nodig! Wij hebben tegenover ons een jongen wonen, en die is niet helemaal 100% We wonen hier pas net 2 maanden, en hij komt nu al vaak aan de deur om mij cd's aan te smeren Ook wacht hij mn vriend op als hij boodschappen heeft gedaan, en gaat hij een uur met hem staan lullen, waardoor ik mn eten niet op tijd klaar krijg.. WAT MOET IK DOEN?
zeggen dat die kleine ceedees niet in je cd speler passem, en een LP laten zien daarna hem vragen of hij weet waar je aan autoradio kan kopen voor de grote ceedees