nee hoor hou zoveel van mijn bankstel, kan met niemand duffer doen dan met mijn bankstel...al komen sommige van jullie wel in de buurt blijf het jammer vinden trouwens, we waren zo hard op weg om wat eten we vandaag in te halen
ja idd dat vind ik ook jammer...maar als we hier maar genoeg blijven posten halen we t vast wel hahaha.... alle duffe mensjes van t andere topic zullen er toch niet afgegooid zijn he? tis zo stil hier hahaha
maud wat bedoel je dan precies? er staat nog niet ergens een topic over een bankstel? dat zou wel heel toevallig zijn
nou begin nou toch te twijfelen en ik bedoelde er (dit keer) echt niemand mee ga me echt gedragen dit keer heb mijn leven gebeterd O
oh snapte het al niet...d8 al zodra ik iets plaats denkt iedereen dat ik er iemand mee bedoel maaar ben eigenlijk stiekum heel lief hoor
haha ja maar we kunnen niet alles uit de weg gaan, misschien is er idd wel een topic over een bankstel haha maar ja dat weet ik niet, want ga echt niet alle topics lezen! dan zijn we vannacht nog bezig haha