Meiden, wat duf! Zo vroeg op de avond al bankhangen. Hoe moet ik me dan vermaken tot mn lieffie thuis komt?
Haha, dat is nog eens leuk vosje. Ben jaloers op je. Ik bood net mn vriend aan hem een leuk, opwindend fotootje te sturen (hij is nog aan het werk). Zijn reactie: als je het maar laat! Hoezo duf?
WOEHOE! Hier wordt ineens een sexy muziekje aangezet! Volgens mij wordt het tijd dat ik ook maar is mn laptopje afsluit Tot morgen!
ik heb hem maar weer aangepast. ik vind er niks an als ik niet vrijuit duf mag zijn in een duf topic.
sinds ik op pagina 12? mijn excuses heb aangeboden heb ik alleen maar gedold. in moeilijke dagen heeft de humor me er echt doorheen gesleept en kon ik mijn verdriet af en toe vergeten. We hebben al vaker gezegd: mensen die niet tegen kritiek en zelfkritiek kunnen, moeten niet meelezen. Mensen die toch duf deden op verkeerde plekken heb ik teruggeroepen. Ik heb er gewoon geen zin in als ik alleen maar schijnheilig lollig mag doen. de herhaling van sommige zaken, dat is gewoon mijn gevoel voor humor en je hoeft het niet te lezen. Sterker nog: wees blij dat ik maar 1 topic gebruik. mensen die wel duf willen doen op mijn manier nodig ik bij deze uit me lekker te pb-en. mensen die zich alsnog aangesproken voelen en bij zichzelf durven toe tegeven dat ze te kleinzielig zijn gweest stel ik voor om Jan te pb-en en ons topic weer te openen.