mogen we nu geen geintjes meer maken dan? hmmmzzz dus het is de bedoeling dat we iedereen complimentjes gaan geven? sorry hoor was er vanmiddag ff niet dus heb blijkbaar wat gemist?
Er mogen wel geintjes gemaakt worden, alleen geen "geintjes" die verwijzen naar andere forumleden. Gaat erom dat sommigen zich gekwetst/aangevallen voelden door sommige opmerkingen in het oude topic. Met andere woorden: Geen andere forumleden (die hier niet meedoen) in de zeik nemen.
Hahaha jazeker Nou m'n ventje kan er wel wat van hoor! Jeetje! Ik noem alleen de volgende kenmerken: - Sexy muziekje - Slagroom en - Goede moves Het was in ieder geval een geslaagde avond!
ik geef Loopy wel gelijk hoor, ik durf ook niks meer te zeggen. Kijk mijn zoon is nu 13, stel hij wil over 3 jaar een scooter *piep* scooter mag niet gezegd worden. Loopy van mij geen PB is me te duf haha enne die avater nee ik had toch die ene saus als avater genomen....
die is vosje d'r man gister volgens mij ook vergeten.... wat moet je nou met slagroom op je bloemkolen?
..ben bang dat ik iets verkeerds typ.. Jammer...de leukigheid is er nu wel een beetje af vind ik.. Denk dat ik maar een andere hobby ga zoeken..
sjongejongejongejongejongejongejonge (jaha, hij blijft leuk van die amstelreclame, of kwets ik nou die man die dat zegt?) heb ik eindelijk na anderhalf uur weer alles bijgelezen, wil ik weer eens een duffe vraag stellen, hebben ze een slotje er op gegooid en guess what........... hebben ze ook nog eens vergeten om mij de sleutel te geven dus ik vol goede moed maar weer eens overnieuw begonnen hier, in de kou met ijspegels onder m'n neus (sorry, maar zakdoeken hebben we niet in huis, zoals jullie weten legt mijn man knopen in andere zaken) maar goed, brandende vraag is dus....... vind het eigenlijk ontzettend koud in huis, zegt mijn mannetje "dan moet je de kachel ff hoger zetten" sjeeetje, ja zeg, wat een antwoord. kan ik toch niks mee ik bedoel dus dat ik geen idee heb hoe hoog ie dan moet. moet ie op de vensterbank of op de kast, misschien op zolder? (dak.... is geen optie, die ligt al vol) weten jullie wat ik het beste kan doen?
Tjee zeg... Veel duffer als dit kan toch bijna niet. Waren we mooi als ratten in de val gelopen. Grr... mannen...
Is dit nou een beetje koppigheid? of zijn jullie zelf beledigd, omdat anderen het soms te ver vonden gaan? Beetje jammer.. Je kunt toch best lol maken zonder directe toespelingen op anderen op het forum? Dan hoef je toch niet bang te zijn iets fout te zeggen? Snap het probleem ff niet..
Mijn idee, lijkt wel of het zonder mensen belachelijk maken niet leuk is. Jammer, want heb om andere grappige dingen wel hard moeten lachen.