Haha ja ik ook.. Maar ben benieuwd of er nu nog wel mensen zijn die zin hebben om gewoon een beetje duf tegen mekaar te doen.
Uh Loopy ik zag dat je een fanclub wou oprichten, jammer dat hij gesloten is... met al dat inschrijfgeld in zicht kreeg ik al dollartekens (oftewel eurotekens) in mijn ogen.. Jummie..
ja jammer, want ik wil vrij kunnen schrijven wat ik wil. dus helaas voor alle fans van duf gelul! Lentefee, ik blijf je fan en hopelijk tot gauw op msn
Jullie mogen best op het forum komen, maar dan gewoon wel in je hok blijven! En koest! Het is idd jammer van dat fantopic, ik was verdorie het eerste lid.
goedemorgen! daar was ik weer! iets later dan "zo teurg" maar goed... heb alles zon beetje terug gelezen...erg komisch weer liefs marieke
Ik ben gewoon koppig Eigenlijk vond ik niet dat wij mensen aan het afzeiken waren..echt heel gemene dingen hebben we toch niet gezegd? Ik heb nooit zoiets gehad van kom op lekker met z'n allen iemand afzeiken whoehahahaha..Vond het nog wel kunnen.. Maar ja dat is mijn mening...Helaas deelt niet iedereen die met me... Maar goed..ga verder..
Oh wat sonde dat die andere is gesloten zeg! Jullie waren al zon eind op weg Ik zal wel mee helpen met posten, en proberen we gewoon opnieuw zoveel te posten! *tromgeroffel* Ooit... halen wij het "wat eten we" topic in! {|= Mn schoonzus komt zo, moet ik nu gaan stofzuigen? Of zal ik haar alles laten doen.
Hey ladies, "Maar" twee pagina's bij hoeven lezen gelukkig. Beetje jammer dat sommige mensen zich zo op hun kop laten zitten... Ik ben ervan overtuigd dat we best een beetje mogen dollen in dit topic, zelfs over onderwerpen van andere topics. Er mogen alleen geen mensen afgezeikt worden. Mensen van het forum dan, ga vooral door met het tonen van jullie mannetjes en interieur! Ik snap best dat jullie het jammer vinden dat het andere topic gesloten is, maar hier komen jullie ook wel weer op gang toch? Volgens mij is het ook gewoon beter om duf te doen in een topic, want er verschijnen de afgelopen tijd wel verdacht veel slotjes op topics... Gebruik dit topic gewoon lekker verder als uitlaatklep, je weet nu dat er iemand was die zich aangevallen voelt, iedereen weet denk ik wel wie. Niet meer doen dus. We zieken wel iemand anders Als het weer te ver gaat hier hoop ik dat er eerst netjes een waarschuwing komt van de kant van mods of beheerder en niet gelijk *KLOINK*. Dus.... een kip is geen mus...
Denise, Ik zal het haar lekker laten doen, jij heerlijk op e bank met een drankje..Schoonzussen zijn er toch om je huis schoon te maken? x