Meest effectieve standje om zwanger te raken

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door destiny1978, 11 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. destiny1978

10 jan 2009
    22
    0
    0
    Hallo,
    Mijn vraag is welk standje is het meest effectief om zwanger te raken.
    Of doen jullie gewoon waar jullie op dat moment behoefte aan hebben :D
    Of hou je er echt rekening mee op de dagen dat je de meeste kansen hebt..
    En zijn er nog tips om het zaad zo lang mogelijk binnen te houden.
    Ik heb wel vaker 10 min met mn benen om hoog gelegen, :rolleyes: maar telkens liep er toch steeds wat uit. En zeker als ik dan op sta.

Bedankt
    :)

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Wij doen vaak gewoon het missionaris standje maar tot nu toe nog geen succes hoor ;) hahaha

En wat ik doe om het sperma binnen te houden (bij mij liep het er ook vaak snel uit) is op de een of andere manier mijn spieren wat aanspannen als ik ga lopen (en dan loop ik nog wel normaal hoor ;) ) tja ik weet niet echt hoe ik het doe maar ik doe het :p vaak komt er dan na een uur of 2 pas iets uitlopen (als ik niet eerder naar de w.c moet) als ik in bed lig te slapen (vandaar dat ik dan altijd slaap met een inlegkruisje in ;) )

Maar ja hoe ik dat doe weet ik dus ook niet... haha

3. destiny1978

10 jan 2009
    22
    0
    0
    Ik ben dan wel benieuwd hoe jij loopt dan :D :) hahaha;)

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    hahaha :p
    nou ik loop wel gewoon hoor ;)
    Het is ook niet echt dat ik de spieren van mijn benen aanspan ofzo maar meer mijn onderbuik mmmm vind het echt moeilijk om uit te leggen :p

5. kira1985

kira1985 Niet meer actief

Wij doen eigenlijk gewoon net waar we zin in hebben, en op een of andere manier lijkt mijn lichaam al het sperma zelf binnen te houden op mijn vruchtbaarste dagen dan loopt er echt niks terug.
    anders wel altijd

ik heb ergens gelezen dat op z'n hondjes ook wel een goed standje is om sperma niet zo snel te verliezen

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ja op vruchtbare dagen dan blijft het bij mij ook beter zitten idd :p

7. destiny1978

10 jan 2009
    22
    0
    0
    Probeer het dan maar ook niet hahahahah

8. Nathalie01

Nathalie01 Actief lid

7 dec 2008
    419
    0
    0
    Gewoon doen wat je lekker vind :D
    Das mijn mening.. ;) dan komt het vanzelf !

9. destiny1978

10 jan 2009
    22
    0
    0
    Ja dat zoiezo ;)
    Nou vanzelf.. is miss ook een groot woord :)
    Maar dacht meer aan dat je evt meer kans zou hebben als je een bepaald standje doet. Miss topic verplaatsen naar meiden die al zwanger zijn ;)
    :)

10. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    ik ben zwanger geworden op z'n hondjes :oops: :oops: !

groetjes sofie

11. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik heb wel eens gehoord dat op zijn hondjes het beste is maar of dat ook zo is geen idee!

oke je moet niet staand gaan vrijen bijv want dan helpt de zwaarte kracht niet mee volgens mij :p

Ik probeer op bed te blijven liggen en doe mijn benen zo dicht mogelijk tegen elkaar zodat ik niet lek :p

12. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    Nou dan moet ik het vandaag maar op zn hondjes doen:p want het is mn vruchtbaarste dag vandaag:D. Bij mij blijft het ook altijd zitten bij mn vruchtbaarste dagen.

13. carolina

carolina Actief lid

20 nov 2008
    207
    0
    0
    clientbegeleider gehandicaptenzorg
    bergen op zoom
    Op zijn hondjes schijnt voor de spermacel de kortste weg te zijn, op die manier ben ik ook zwanger geraakt haha. En er loopt altyd wat sperma uit, maar er blijft genoeg binnen zitten!

14. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik heb ook gelezen dat het op zijn hondjes doen het beste is, omdat de baarmoeder het sperma dan als een soort kommetje opvangt ofzo.... Helaas is mijn vriend niet zo van "op zijn hondjes", hij doet het liever in de missionarishouding.

15. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik hou me opzicht niet zo bezig met welk standje t beste is....denk dat t ook wel fijn is om te doen wat je prettig vind.

16. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.194
    35.901
    113
    Denk dat je nu misschien wat te ver gaat nadenken hoor, gewoon doen wat je fijn vind.

Wij deden het missionaris en ik ging daarna direct naar de wc. Zie mijn banner.

17. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    het meest effectief is toch echt gewoon zorgen dat hij klaarkomt in jou terwijl jij vruchtbaar bent (flauw, sorry ;) )... Alle standjes gedaan hier en 7 x zwanger geweest op allerlei verschillende manieren! Idd op je vruchtbare dagen loopt er minder sperma weg. Is mijn ervaring in ieder geval.

18. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    ik leg soms een beetje met me kont omhoog en me benen in me vriend ze nek.en dan komtie.. dan gaat het ook wat dieper

19. destiny1978

10 jan 2009
    22
    0
    0
    Ja dan moet ik het vandaag ook maar zo gaan doen hahhaha wie weet;)
    Maar ik denk niet dat het er in zit want zal je net zien dat ik me precies deze paar dagen hondsberoerd voel :evil:
    Ik had deze vraaag ook gestelt aan de verloskundige en die schreef dat het opzich niet uit maakt.. Ik daar integen heb wel zoiets van lijkt mij als je b.v boven op zit dat het sperma er toch makkelijker uit loopt dan als je b.v. onder op ligt .. of het ligt miss aan mijn gedachten gang hahaha
    Nou let me know of het idd geholpen heeft hahahahahaha

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    bij ons ook op zijn hondjes... maar er liep idd van alles uit daarna, maar dat heeft niks uitgemaakt er bleef genoeg zitten haha. (Bij ons was het de eerste maand raak)

Deel Deze Pagina