Meest effectieve standje om zwanger te raken

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door destiny1978, 11 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    Nou ik voel me ook niet zo lkkr. Heb de hele ochtend al krampen in mn buik:S en een beetje aan de diarre:S:S.
    Ik denk hetzelfde als jou,als je er op zit dan lijkt het mij ook dat het er sneller uitloopt.
    Laat het mij maar ook weten of het bij jou ook heeft geholpen.
    Op welke ronde zit jij? Ik zit al in ronde 8:S. 8 is wel mijn geluksgetal dus wie weet brengt het deze maand ook geluk en ik ben deze maand jarig dus wie weet heb ik wel een mooi verjaardagcadeau:D.

2. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

29 dec 2008
    200
    0
    0
    hallo mensen!
    hier nog iemand die vandaag ( waarschijnljk ) de vruchtsbare dag heeft!
    heb gistere ook gemeenschap gehad, ik gewoon onderop, maar inderdaad er loopt snel wat uit, ik blijf dan gewoon liggen, en hou me benen omhoog,zo'n 5 minuutjes!
    maar zo gauw hij zun geslachtsdeel eruit haalt dan komt er meestal al uit, maar als ik ffkes blijf liggen dan valt het wel mee als ik op sta, alleen een paar uur daarna tijdens het plassen en afvegen zie ik dat er nog sperma bij zit!

3. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

29 dec 2008
    200
    0
    0
    destiny1978
    heey ben jij pas begonnen ? of al langer bezig om zwanger te raken?
    ik zie dat vandaag bij jou ook je vruchtsbaarste dag is!
    leuk! dus vanavond flink klussen! haha, ik ook hoop ik,.. want hebben gistere dus gemeeschap gehad, en vanavond is vriendlief pas laat in de avond thuis helaas...

4. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

29 dec 2008
    200
    0
    0
    ooh Sandra1987 en Lovecouple ik zie ook dat jullie vandaag jullie vruchtsbaarste dag hebben! wat gezellig zeg! houden we elkaar op de hoogte?

5. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    We houden elkaar zeker op de hoogte. Ik ben ook afgelopen week begonnen met zwanger worden van etos. De hoeveelste ronde is dit voor jou? Voor mij mn 8ste.

6. Janneke G

Janneke G Actief lid

31 okt 2008
    204
    0
    0
    Front office medewerker
    Venlo
    ik zeg ook missionarishouding, met een kussentje onder de bips en even blijven liggen zodat het er niet meteen uitloopt.
    succes

7. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

29 dec 2008
    200
    0
    0
    dit is ronde 1 voor ons, 30 december, ben ik voor het laatst ongie geworden, vanaf die tijd ook geen pil meer gepakt, du ben erg benieuwd! hoe mijn cycles is en hoe me lichaam gaat reageren en wanneer ik ongie ga worden, wanneer ik me ei heb, heb altijd een cycles van 28 dagen gehad, dat heb ik nu gewoon aangehouden kan goed anders zijn nu ik gestopt ben, dus even afwachten, en me temp goed in de gaten houden! hopen dat je snel zwanger raakt! wat zis dat precies dan dat van etos?

8. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    vrouw boven op is in elk geval niet zo bevordelijk haha verder maakt het niet zoveel uit als het gezond zaad is denk ik

9. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    Er zit een verhoogde dosering foliumzuur in en ook voor je vruchtbaarheid,zat net ff te lezen wat het deed. Ga je voor je 1ste of niet?

10. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

29 dec 2008
    200
    0
    0
    ja wij gaan voor de eerste!
    en jullie?

11. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
  12. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Ook hier op zijn hondjes zwanger in de tweede ronde... en 3 min later ofzo naar de wc en dan komt er al heel wat uit maar dat zijn dan toch de zwemmers die de finale nooit hadden gehaald..

13. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

29 dec 2008
    200
    0
    0
    ik hou mijn temp bij op ff, en daar in kun je ook aanklikken wat voor afscheiding je hebt, maar daar zit ik dus nu aan te denken, das best lastig omdat in te vullen als je die avond daarvoor gemeenschap gehad heb, want ik heb ooit de volgende dag smiddas nog wel eens dat er wat uit komt van mijn vriend, en dan zie ik niet of het nu van mij zelf is of van hem,... hebben jullie dat ook..?

14. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    Ja dat heb ik ook dat het pas de volgende dag eruit gaat. Ik heb altijd dat ik bij mn vruchtbaarste dagen het kwakkie er langer in blijf zitten dus dat het pas de volgende dag eruit komt.

15. destiny1978

10 jan 2009
    22
    0
    0
    Nou meiden die vandaag hun meest vruchtbare periode hebben suc6 komt vast wel goed :)
    @ XXX beebiexxx
    Ik heb dat idd ook wel eens dat het er een dag later nog uitloopt is alleen maar goed toch;)
    ik geloof dat het zaad zelf 72 uur in je kan blijven zitten

16. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

29 dec 2008
    200
    0
    0
    ja zou dat een goed teken zijn dat het er de volgende dag pas uitloopt?
    want hoor ook meiden die er zelfde avond als ze iets gedaan hebben dat dan alles er al uit is, en dat ze de volgende dag gewoon droog zijn zeg maar, dat er dus niks meer uit komt

17. destiny1978

10 jan 2009
    22
    0
    0
    Weetje bij mij is het gewoon heel verschillend de ene keer wel de andere keren weer niet. Vandaar dat ik me vraag ook stelde
    Ik denk wel dat het een goed teken is ja is alleen maar beter toch hoelanger het blijft zitten hoe beter het is lijkt mij.

18. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

29 dec 2008
    200
    0
    0
    ja idd dat is ook weer zo ja! en de zaadjes zwemmen uiteindelijk toch zelf naar je ei, dus ik denk dat het verder ook niet echt uitmaakt hoe diep het erin zit zeg maar,.. ik maak me namelijk ooit wel eens druk over dat ik niet zwanger kan raken, stom he..?

19. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    Dat denk ik ook weleens maar ik ben al bij de gyn geweest en hij zei dat alles goed was :D Dus dat stelde me weer gerust

20. mamadolly

mamadolly Actief lid

16 aug 2008
    425
    0
    0
    wij deden voor, tijdens en na mn vruchtbare dagen altijd de missionaris houding...daarna even blijven liggen met opgetrokken knieen, heb dat ooit eens ergens gelezen en dacht: gewoon proberen...
    weet niet of het echt geholpen heeft..maar we zijn wel zwanger..hihi

succes meiden!

Deel Deze Pagina