Als je heel snel bent niet Daarna snel de benen bij elkaar. Ik moet er wel bij zeggen dat t mijn vruchtbare dagen zijn, dus kan meespelen. Maar sinds we bezig zijn voor een 2e, blijft de boel toch beter binnen om t zo maar te zeggen. Voorheen ging ik altijd gelijk plassen en na welk standje ook er kwam altijd veel uit. Maar nu, ookal ga ik plassen, t meeste blijft er in zitten. En als ik bovenop ga, dan voel ik trouwens wel altijd dat hij tegen mijn baarmoedermond aanzit..Weet niet of dat verschil maakt. Ach over 2 weken zal t uitwijzen
heeey meiden die gistere hun vruchtsbare dag hadden, flink geklust gistere? haha... spannend allemaal, ik dacht gistere me ei te hebben maar temp was nog laag vanmorgen dus maar weer afwachten tot die komt!
gewoon doen wat je lekker vind, maar ik denk persoonlijk op zn hondjes en erna met je poep op een kussen tien minuutjes blijven liggen?
We hebben het gisteren op zn hondjes gedaan hahaha Ik dacht ook dat ik gisteren mn ei had,had hoofdpijn,beetje aan de diarree maar mn temp was vanochtend ook laag
Ik ga vanaaf weer temp en weer morgen ochtend. Ben benieuwd of het dan deze maand is gelukt. Ben je al lang bezig of niet? Dit is mijn 8ste ronde alweer.
Ja is even afwachten dus.. Ik ben al eff kijken 11 jaar pilloos. Maar sinds 1 jaar met een nieuwe partner bezig dus ronde 12 zeg maar! We zien wel waar het eindigd. Ik heb al wel een paar keer een mk gehad dus we blijven hoop houden.
Het worden weer spannende 2 weken meiden.... Wij zitten nu in ronde 5 en deze ronde voor het eerst ovulatietesten gebruikt ik ben benieuwd
Hey we klussen meestal net voor slapengaan en dan blijf ik de ganse nacht liggen en ga pas smorgens naar het toilet. Kwestie van alle zwemmers de kans te geven Hoop dat het snel raak is...
Idem Ik stop wel een handdoek tussen mijn benen maar ik voel altijd aan wanneer ik vruchtbaar ben Dan heb ik die hele handoek niet nodig, heel maf. De volgende ochtend sputtert het dan wel op het toilet, hahaha.