meest genante complimentje ooit!

Discussie in 'De lounge' gestart door , 8 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessica24

    Jessica24 Fanatiek lid

    4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Ik had gezegt, gelukkig ben je dat niet!
     
  2. mirell

    mirell VIP lid

    17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    mmmmm heb wel vaker van dat soort dingen.....
    vraagt een man aan mij in de winkel heeft u een kartonnen doos?
    toen zei ik ik vraag aan u toch ook niet of je een plastick zak hebt.
    mijn collega en ik gierde het uit.

    vorige week een man tegen zijn vrouw (die me aan keek dus zag dat ik een vrouw was)even aan de kant die meneer wil er eventjes langs.
    nou toen zei ik tegen hem terwijl ik hem strak aankeek dankuwel mevrouw.(volgens mij vond ie dat niet zo leuk van mij. ik ook niet van hem . grrrr

    oke dit vond ik echt een erge.....
    staan in een volle kroeg vraagt een homo aan mij goh joh kan jij dat lekkere ding?
    ja das mijn man.
    o zeg wat een lekkertje maaar zal hem niet meer veren in zijn kont douwen anders past er geen pik meer bij.
    nou sorry hoor ik sta niet snel met bek vol tanden maar dit was een van de weinige keren.
     
  3. kat

    kat Fanatiek lid

    21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    :thumup: haha das wel een goeie ja, moet je alleen niet tegen de verkeerde zeggen haha, maarja is natuurlijk ook de manier hoe je het zegt ;)
     

  4. Whoeeeeehaha....kaart verwisseld! :oops:
     
  5. darcy

    darcy VIP lid

    1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Enkele jaren geleden... ik was vrijgezel en stond in een club al een tijdje met een leuke jongen te praten. Hij vertelde me over zijn bijzondere stage in Mongolie en zei opeens heel sjanserig: "jij doet me zo aan de Mongoolse PAARDEN denken" :confused:

    Hij zag mijn schrikreactie (en ik stoof achteruit, de freak :) ) en haastte zich met een "nee, nee, het zijn heel MOOIE paarden!"

    O en in diezelfde periode werd ik het hof gemaakt door een slager, die mij mobiel belde (toen ik bij een vriendin zat) en beteuterd zei: "Ik stond nog onverwachts voor je deur vanavond... (ik denken: ach, wat lief en romantisch, hij woont zover weg!) met twee SUDDERLAPPEN." :confused:

    Goed, laat ik het erop houden dat ik blij ben dat ik zo'n leuke vent heb nu en NIET meer van die genante dingen hoef mee te maken! :) :)
     
  6. Niet meer actief

    oooh ja nog 1...

    maar dat was als geintje bedoelt

    zegt een mannelijke collega een keer tegen mij:
    Fatma wat zie je er toch weer charmant uit vandaag

    (effe pauze)


    VOOR EEN NIJLPAARD :)
     
  7. Otje

    Otje Fanatiek lid

    10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Grof gewoon zeg! Hoe durft ie (vieze) vent? :-&
     
  8. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :-k Wat voor kleur ogen heeft je partner? ;) :)
     
  9. Renate28

    Renate28 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.334
    0
    36
  10. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :confused: ;)
     
  11. Niet meer actief

    :) oeps :)
     
  12. Renate28

    Renate28 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ik volg hem even niet meer, geloof ik.
     
  13. Anabella

    Anabella Fanatiek lid

    2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Misschien was die kaart voor je partner dan?
     
  14. Mariekje

    Mariekje Fanatiek lid

    19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Ik had toen ik nog op school zat 2jaar lang een jongen achter me aanlopen, smoorverliefd was hij op mij, om de zoveel tijd kreeg ik weer rozen, bloemen, echt mijn moeder was heel blij met haar 2 wekelijkse boeketje. En ga zo maar door,

    Nou na 2jaar had ik hem 3 maanden niet gezien en kwam hem tegen in de stad, samen met een meisje, toen ik hem later vroeg of dat zijn vriendinnetje was, zei hij ja, met heel droog erachter aan: ze is net zo mooi als jij, alleen dan zonder puistjes...

    Ja en bedankt hé....

    Liefs Marieke
     
  15. stef

    stef Fanatiek lid

    19 apr 2006
    3.071
    26
    48
    Nee want in de kaart stond mooie bruine ogen dus kan het ook niet voor de partner zijn :)
     
  16. hardloper

    hardloper Niet meer actief

    ik heb een keer een vriendje gehad die kocht voor mij bonbons, en voor mijn vriendin parfum. voor mij toen zeep, en voor haar zijden kousen...
     
  17. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    pas stelde een manelijke colega een helle domme vraag aan mijn. hij vraagt "mijn vriendin zegt dat vrouwen zich nooit bevredigen liegt ze dan" ik stond er een beetje gek van te kijken maar mijn reactie was meteen "ja die liegt zeker" hij stotterend van "o dus dus jij slik rood hoofd haha. ik kwam niet meer bij en hij durfde me niet meer aan te kijken.

    ik moet zeggen ik werkte tussen allemaal mannen er in totaal zaten er maar 4 vrouwen op de afdeling waarvan 2 man/vrouwen dus ja die manne kunnen dan nog wel is van die domme acties hebben als ze een vroue zien lopen en hopeloze vragen stellen. ik heb ook wle is van die domme complimentjes gehad waarvan ik achteraf dacht wat moet ik er mee.
    voorbeeld:
    mijn vrouw wil wel experimenteren met een vrouw en toevallig lijk jij mijn wel een geschikte kandidaat (moet ik daar nou blij mee zijn)

    jij bent de mooiste vrouw die hier rond loopt ( was op dat moment de enige niet gek dan toch)

    laat je jas aan ben al zo geil als iets ( ik "zo hopeloos dat je bang bent een jas te bespringen")
     
  18. Renate28

    Renate28 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Nee, ik was toen nog vrijgezel. :p
     
  19. brussie

    brussie Fanatiek lid

    22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Ik kwam een goser tegen met wie ik ooit een keertje had gekust (was toen 16 en had een beetje gedronken). Ik was jaren later (zo'n 15 jaar) ergens met mijn man en kwam die goser tegen. Die goser zegt "Goh, jammer dat we toen niet door zijn gegaan met onze relatie". Ik heb 'm keihard uitgelachen!
     
  20. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    toch typisch dat al die genante complimentjes eigenlijk gewoon sexueel getinte opmerkingen van gefrustreerde mannen zijn :)
     

Deel Deze Pagina