meest genante complimentje ooit!

Discussie in 'De lounge' gestart door , 8 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Zeg ga nou niet samenspannen he! :( :( :)
     
  2. Selmama

    Selmama Fanatiek lid

    20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Toen ik zwanger was van ons eerste kindje kwam ik de vader van de buurvrouw op straat tegen (hij is zo'n 65 jaar en heeft altijd sexistische opmerkingen en flauwe sexistische grappen).
    Hij zei tegen mij: "Ik vind het leuk voor je dat je zwanger bent, maar ik heb spijt dat ik het niet heb mogen doen."
    GATVER! Wat een opmerking zeg en dat tegen een zwangere!
    En daarbij, hij hoeft geen spijt te hebben want ook als hij de laatste was geweest op aarde had hij het nog niet mogen doen, bleh!
     
  3. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    @ Selmama bleghh zeg wat een viespeuk
     
  4. Josien

    Josien VIP lid

    27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Wat kunnen sommige mensen toch een dingen zeggen... ik weet af en toe echt niet wat ik hier lees! Als zoiets op je werk gebeurd (zoals ik hier ook al heb gelezen) vind ik echt dat je daar werk van moet maken. Wat een smeerlappen allemaal zeg...

    Groetjes,
    Josien
     
  5. sanneke

    sanneke VIP lid

    3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    ik sta voor de klas (groep 3). Ik had een keer een vrij oud rood geruit bloesje aan omdat die lekker over mn buik kan. Toen ik de klas inkwam zei zo'n bijdehand grietje: heej, ga je picknicken juf! Dusssss.... En dat smorgensvroeg.
     
  6. bengeltje86

    bengeltje86 VIP lid

    6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hahahahhahahaha sorry moest even reageren vond hem wel leuk toen ik hem las :oops: :oops: :oops:
     
  7. mama1986

    mama1986 Fanatiek lid

    ik werkte bij de total en er was altijd zon ventjuh rond de 25 en die ging altijd koffie drinken en zat de hele tijd te staren naar mijn en hij ging steeds met mijn collega`s praten en vroeg waar ik woonde ect hij heeft mijn zelfs eens gevolgt en zo :idea: en hij zei altijd je hebt een lekker bekkie :oops:
     
  8. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Mijn moeder was 25 jaar terug bevallen van mijn broertje en ik kwam na de bevalling kijken in het ziekenhuis. Ze zeiden: kijk eens: hier is je nieuwe kleine broertje... en ik keek heel teleurgesteld, vervolgens keek ik naar mijn moeders buik die natuurlijk nog lang niet plat was en kreeg een big smile en zei: oh gelukkig er komt er nog 1
    :D
    ( ik wilde namelijk graag een zusje en geen broertje)
     
  9. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    @suusje hahahahahah das wel grappig! je moeder zal ookw el gedacht hebben hahahaahh
     
  10. randi

    randi Niet meer actief

    @suus :) kan je helemaal begrijpen mijn ma vertelde me dat toen mijn broer geboren was het toen opdat moment het enigste jongentje was tussen 26 meisjes toen die dag en omdat ik ook zo graag een zusje wou ben ik toen blijkbaar alle kamers afgelopen om te vragen of ze niet wouden wisselen
     
  11. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hihi ja ik had al een broer :D dus ik vond het tijd voor een zusje :)
     
  12. Niet meer actief

    hahaha dat is pas grappig hihihihi
     
  13. MariekeV

    MariekeV Fanatiek lid

    28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Op mijn derde jaar stage in het buitenland, ik was 20, de directeur van de organisatie was 35 ofzo en van hem hing o.a. de beoordeling van mijn stage af. In een gesprek over mijn vorderingen zei hij ineens: ja, een leuke meid als jij moet niet allemaal uitgaan met van die jonge gastjes maar met volwassen mannen.... Heb maar net gedaan alsof de *hint* totaal aan me voorbij waaide. Bah.
     
  14. diaantje17

    diaantje17 VIP lid

    21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    hahhah zie het helemaal voor me :D
     
  15. Wup

    Wup Fanatiek lid

    23 apr 2007
    4.912
    0
    36
    Ik heb er nog een:

    Was een keer heel koud en ik zit buiten. Ik doe mijn jas wat dichter. Fluistert een kennis in mijn oor: "vervelend hé als je stijve tepels hebt en wordt niks mee gedaan?"

    Ik wist niet waar ik kijken moest...
     
  16. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :confused:
     
  17. minni

    minni Fanatiek lid

    13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Mn vk porde mn kraamhulp en zei: kijk es hoe netjes die dicht vouwt.
    (net na de geboorte, toen ik gehecht moest worden.
     
  18. Aura

    Aura Niet meer actief

    Keer in een kroeg kwam een man op mij af en kneep in mijn borsten met de zin ''Kan niet geloven dat ze echt zijn, moest dat echt even checken''... Heb zijn neus ook gecheckt met mijn vuist.
     
  19. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    @wup: je hebt een leuke nick :)
    mijn eerste kat heette ook zo *grin*

    (speaking over dubieuze complimentjes trouwens)
     
  20. Wup

    Wup Fanatiek lid

    23 apr 2007
    4.912
    0
    36
    @Saskia: Thnx....maar voel me niet beledigd hoor :)
     

Deel Deze Pagina