meest genante complimentje ooit!

Discussie in 'De lounge' gestart door , 8 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    @wup: dat is maar goed ook.. want het blijft mn alltime favorite poesje *grin*
    daar kunnen de 2 huidige slijmjurkjes voorlopig nog niet tegen op :)
    iets met "in good and in bad times" was dat zegmaar :)

    maar het kon ietwat vreemd overkomen zegmaar :)
     
  2. Enise

    Enise Fanatiek lid

    4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahahahahahahahahahahahaha :p :p :p :p :p
     
  3. Kovu

    Kovu Fanatiek lid

    30 jan 2007
    1.130
    0
    0
    Pedagoog
    Provincie Limburg
    Als tiener stond ik in een lingeriezaak te wachten op een vriendin, terwijl zij in de paskamer stond. Een mannelijke klant werd ondertussen geholpen. Wanneer hem gevraagd wordt welke maat hij moet hebben, zegt hij dat het ongeveer mijn maat is...... Hij moet wel heel goed gekeken hebben, want ik had een jas aan! Creep!
     
  4. Lilya

    Lilya Fanatiek lid

    13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Dat heb ik ook eens gehad. Beetje anders, maar ik stond ook in een lingeriewinkel en een man kwam naar me toe, vroeg me of ik eens een bh wou passen voor zijn vriendin?
     
  5. Kovu

    Kovu Fanatiek lid

    30 jan 2007
    1.130
    0
    0
    Pedagoog
    Provincie Limburg
    Wat zei je toen?
     
  6. Lilya

    Lilya Fanatiek lid

    13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    De verkoopster kwam me redden :)
     
  7. Kovu

    Kovu Fanatiek lid

    30 jan 2007
    1.130
    0
    0
    Pedagoog
    Provincie Limburg
    Gelukkig! :D
     
  8. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik weet er zelf nog zo gauw geen, maar mijn zusje heeft echt een keer een genant compliment gehad. ze was op vakantie in bed gedoken (one night stand zeg maar) met een of andere belg. Wordt ze s ochtends wakker, zegt hij: he, klein speelvogelke van me.... haha k zou echt niet meer bijkomen als dat tegen mij gezegd zou worden....
     
  9. Judy77

    Judy77 Fanatiek lid

    31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Op deze kan ik aansluiten! Op de middelbare school had ik een ketting met een hangertje met foto's erin van mijn ouders (lees: moeder en stiefvader) en echt zoveel mensen die maar zeiden: goh, wat lijk jij op je vader zeg!

    En ik steevast maar antwoorden "ja, joh, ken jij mijn vader dan? Die heb ik al in geen 10 jaar meer gezien!"

    Maar over de genante complimenten:
    Ik was 23 en had een feest gehad in het weekend, waar me met de auto naar toe waren gegaan. Dus ik zit dat te vertellen aan een collega/vakantiemedewerker van een jaar of 18. Zei heel verbaast: oh ja, wie heeft jullie gebracht dan? Ik zeggen dat ik zelf gereden heb :( waarop zij zegt "goh, heb jij je rijbewijs al dan? Ik nog in de ontkennende fase zeg, ja al vijf jaar.....hoezo? Stond ze helemaal verbaasd te kijken, want ze dacht dat ik misschien net 18 was ofzo!

    Nou ja, als ik 40 ben 35 geschat worden is leuk, maar op je 23e 18 zijn?!?!?
     
  10. evaatje

    evaatje Bekend lid

    23 feb 2007
    872
    0
    0
    Haha dat heb ik ook altijd word altijd jonger geschat. Zie mensen nu ook denken; die is er vroeg bij.

    Alweer een tijd terug was ik aan het winkelen met mijn moeder. de verkoopster praatte heel kinderlijk tegen me, dacht nog het zal wel. Dat mijn moeder klaar was zei ze: "als je later wat ouder bent kun je je moeders kleren ook aan". Dat ik vroeg hoe oud ze dacht dat ik was zei ze een jaar of 15 / 16. Ik was 24.... Kon er wel om lachen.
     
  11. Kovu

    Kovu Fanatiek lid

    30 jan 2007
    1.130
    0
    0
    Pedagoog
    Provincie Limburg
    Twee jaar terug, ik was toen 29, waren we op verjaardagsvisite bij mijn petekind. Op een gegeven moment hadden we het over leeftijden. Een van de gasten (die ik daar voor het eerste ontmoette) schatte mij jonger dan 20! Zij had duidelijk niet geluisterd en alleen gekeken, want uit verhalen was toch echt wel duidelijk dat ik niet meer zo piepjong ben.

    Als ze me dan ook maar dertig schatten als ik vijftig ben! ;)
     
  12. Komt er gister zo'n flip van Nuon bij ons aan de deur.

    Begint zich voor te stellen, pasje naar voren, ik ben Olaf... van Nuon...

    Ik zeg dat kan, maar ik heb geen Intresse.

    Zegt die vent ja maar ik ben ook niet beschikbaar. Ik zo nee dat snap ik. Vraagt die lomperik of ik weet waarvoor hij komt, nou ehm deurverkoper van Nuon, dus u wilt me aan Nuon proberen te krijgen.

    Na 3 keer nee nog steeds proberen over te halen ik zeg sorry geen intresse ik laat het lekker bij Essent.

    Hij was zo onzeker, dat straalde hij gewoon uit haha. Was ook een beetje een Nerd.
     
  13. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    @caatjemo: zo kwam er laatst bij ons iemand van de nuon aan de deur
    op zaterdagochtend.. dus ik was nogal verbaasd.

    hadden net de nuon laten aansluiten in ons nieuw ehuis.. maar dit was een net geklede mevrouw.. dus geen monteur of iets dergelijks.
    pasje op dr borst.

    wat bleek..
    Wij mochten helpen met het testen va het nieuwe alarmsysteem van de nuon.
    normaal betaal je dan een bepaald bedrag per maand, word je aangesloten op een ofa nder centraal systeem... en dat is dan handig
    maarja.. ook nieuw dus nog niemand die het kent en wij mochten dus gratis deelnemen hieraan.
    als test en ter kennismaking voor ons.

    dus ik wijs nog subtiel op het alarmstickertje op de deur...
    (toevallig net de vorige dag erop geplakt.. ivm veel inbraken hier in de buurt)
    en die mevrouw "oh eh.. tja u weet zeker dat u niet wilt proberen?"

    nou lijtk me niet als ik net gister een eigen alarmcentrale opgehangen heb he
    *muts!*
     
  14. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Toen ik 15 was ofzo, ontmoette ik één of andere militair bij een manifestatie. Na die manifestatie heb ik die man nog twee keer gezien bij andere voorlichtingen over opleidingen en banen enzo. Op m'n 16e zag ik hem nog een keer.
    1e genante opmerking: normaal als ik iemand terugzie geef ik 3 zoenen. (Ik dacht: bah, ik ken je niet eens, waag het niet!)
    2e genante opmerking: ik zou best wat meer met je willen.

    De gluiperd was nota bene getrouwd. Ik was te perplex om wat anders te zeggen dan: dat wil ik niet. Maar als 't me nog een keer zou gebeuren zal ik die kerel eens even goed op z'n verantwoordelijkheid van getrouwde man wijzen ;)

    Mijn geluk: hij vertrok vlak daarna voor een half jaar naar Alaska ofzo. :D Dag meneer! Veel plezier in de sneeuw!
     
  15. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    @freewilly: kon ie mooi afkoelen :)
     
  16. lizab

    lizab Fanatiek lid

    7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Ik had een mooi moment een paar weken geleden in de winkel.

    Samen met een neefje wat wij te logeren hadden boodschappen aan het doen toen er bij de kassa een jongen die niet helemaal goed( of eigenlijk helemaal niet goed, jeweetwel, dat het echt duidelijk is) vam een jaar of 25 naar mij toe kwam om te zeggen dat ik nog mooier was dan Maxima. Deze jongen bleef vervolgens nog een hele tijd achter ons aanlopen.

    Nu kreeg ik daar al een rood hoofd van, maar het werd pas vervelend toen we weer thuiskwamen.. Neefje (8 jaar)heeft het natuurlijk de hele familie in geuren en kleuren verteld..
     

Deel Deze Pagina