Hallo, Ik heb een vraagje. Welke zwangerschapstest is het meest gevoelig voor als je zwanger bent. Ik wil een test halen die goed vertrouwbaar is en die als je maar net zwanger bent ook meteen aangeeft wel of niet. Groetjesss
Ik weet niet precies welke het gevoeligste is (denk dat dat allemaal ongeveer hetzelfde is,alleen hoor ik dat Predictor minder gevoelig is) Maar ik denk wel dat je met ClearBlue Digitaal het duidelijkste resultaat hebt!Komt gewoon op of je zwanger bent of niet,geen gedoe met vage streepjes dus! Spannend meid,succes!
Ik heb zelf meerdere malen hier gelezen dat Mattcare of zoiets die je volgens mij ook hier op deze site kan bestellen de meest gevoelige zwangerschapstesten zijn. Zwangerschapstesten meten bij hcg waardes en mattcare kan de waardes geloof ik al op een laag niveau decteren. Clearblue juist niet daar moet je echt wel een aantal dagen van overtijd zijn om een duidelijke positieve test te krijgen. Anders krijg je van die vage lichte lijntjes wat je in twijfel brengt. Groetjes Anna.
die van o.a. de webwinkel testen op een laag hcg gehalte maar vergeet niet dat mocht je positief testen, je desondanks gewoon ongesteld kunt worden omdat er mocht je eitje bevrucht zijn, er in 33% van alle gevallen er ietst niet goed gaat waardoor je toch alsnog (soms later) ongesteld wordt, en de teleurstelling dan groot is... succes
ik ben van de vroege testen voor cb! ik had een keer voor mijn nod een duidelijke positieve test en met de goedkopere duurde het wat langer maar die zijn wel heeel betrouwbaar bijhalve die flexibele stripjes die van predictor MOET je juist dagen overtijd zijn om een positief resulaat te krijgen..
Ik heb net 2 dagen voor mijn NOD negatief getest met de test van de site, Midstream geloof ik. Zijn deze ook gevoelig of kan het wezen dat ik over een paar dagen toch positief test?
En die van sensitest, zijn die betrouwbaar? Ik heb namelijk van die dipsticks (zwangerschapstest en ovulatietest....) :
hallo ik was dinsdag 2 dagen overtijd en heb getest met clear blue was negatief. moet ik nou nog een x testen omdat ik hier lees dat clear blue niet zo snel de hcg waarde op meet in het begin na je nod? ben nog niet ongi
Ik heb toen ik 3 dagen overtijd was een test van DA eigen merk gedaan en die gaf een dikke vette streep!
dinsdag met die test clear blue gaf een dikke vette nee streep aan. zo duidelijk dat je het van een kilometerafstand kon zien dat hij nega was. zal ik volgende week nog eens een x testen of nie.