zou ik nu nog vruchtbaar kunnen zijn?

Discussion in 'Zwanger worden' started by pooh26, Oct 13, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pooh26

pooh26 Actief lid

Sep 15, 2006
    176
    0
    0
    Ik ben nu twee maanden gestopt met de pil. De tweede ongie kwam meteen na 32 dagen maar nu heb ik er al 46 dagen op zitten. Ik heb toevallig ook getempt de voorgaande twee maanden en ben gestopt bij 35 dagen... Maar op het moment dat ik dacht een eisprong gehad te hebben ergens tussen de 14 e en de 19e dag is mijn temp wel stabiel gebleven. maar het was niet echt hoog 36,7* . Ik heb vanmorgen mijn 3e test gedaan in twee weken tijd en ik weet zeker dat ik niet zwanger ben... Maar toen dacht ik ineens... zou ik nu dan ook nog vruchtbaar zijn? Is het nu zo dat je standaard twee weken na je eerste menstruatie dag een ei hebt? of is het twee weken voor je volgende menstruatie? waarvandaan moet je rekenen? Ik ben benieuwd of iemand mijn vragen kan beantwoorden. Oh ja wat ik ook nog vreemd vind is dat mijn eerste cyclus normaal verliep en nu de tweede zo vreemd. Ik snap dat het van de spanning zou kunnen komen, maar kan het ook van het ontpillen komen?

2. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    het is ongeveer 2 weken voor je menstruatie..
    idiaal is op dag 14 bij een 28 daagse cyclus maar dat gaat niet altijd op.
    ik heb zelf wel altijd mijn ei op dag 14, alleen een cyclus van 30 dagen.

Ik denk dat je best nog wel een vruchtbaar kan zijn. je weet eigenlijk niet wanneer je ongi word zo net van de pil af.. dus het kan!

Share This Page