Het wachten duurt veel te lang

Discussion in 'Zwanger worden' started by marianne 28, Oct 12, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marianne 28

Sep 29, 2006
    49
    0
    0
    informatiebaliemedewerkster
    almelo
    Ik vind het zo stom van mezelf maar ik kan gewoon niet wachten tot ik kan testen. Ik kan over zes dgn testen maar dat duurt nog zo lang. Ik ben er echt zo mee bezig en dat wil ik eigenlijk niet. Ze moeten echt iets uitvinden zodat je voor je nod al kunt testen. En het nadeel is dat iedereen in mijn omgeving zegt dat ik er teveel mee bezig ben maar ik kan er echt niets aan doen dat gaat nml vanzelf. Echt wel moeilijk allemaal. :(

2. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

Oct 9, 2006
    2,351
    0
    0
    overijssel
    nou ik zit met hetzelfde probleem, ik kan maandag testen en ik kan echt niet wachten maak mezelf helemaal gek... [-o< maarja ik wacht toch hoe moeilijk ook...nog maar ff geduld..

groetjes petra

3. Niet meer actief

hier nog 1!heb het maanden moeilijk gevonden en was er deze maand niet zo mee bezig door allerlei omstandigheden en nu!is net weer als eerder!hele dagen schiet het door je kop van zou het?
    succes meiden en ik duim voor jullie!

liefs

4. sannevandijk

Aug 9, 2006
    48
    0
    0
    Hey meid!

Hier nog eentje! Gelukkig ben je niet de enige en kun je hier alles delen..

TUURLIJK BEN JE ER VEEL MEE BEZIG...ik vind het nogal logisch, je bent bezig met een babytje das hartstikke spannend! ik vind het normaal hoor dat jer er veel me bezig bent en ik kan ook niet wachten!

heel veel success! Hopen dat het raak is !

xxxx

5. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Sommige testen kun je 4 dagen voor je NOD doen....dus dan hoef je er nog maar 2 te wachten... :)

6. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Het is wel goed om er veel mee bezig te zijn! anders dan is het ook maar van nou ja we zien wel en sta je er dan wel helemaal achter?
    Als je er zo mee bezig bent dan weet je zeker dat je er achter staat:D
    En het duurt wel lang enzo maar het is toch ook wel een leuke spanning zo.. als je ongesteld bent is het even balen.. maar als je daarna weer na je ei moet wachten dan vind ik het in iedergeval wel spannend en leuk!

7. marianne 28

Sep 29, 2006
    49
    0
    0
    almelo
    Jeetje zeg erg bedankt voor jullie reacties. Echt wel fijn om te weten dat ik het niet alleen heb. Dus ik las dat er ook testen waren die je eerder kunt gebruiken. Welke zijn dat dan en waar kun je ze kopen en hoe betrouwbaar is dat dan? :(:

8. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Ja, het blijft moeilijk he dat wachten tot je NOD er is. Begin van de cyclus gaan de dagen snel en zeker tijdens de vruchtbare dagen. Daarna beginnen we weer allerlei symptomen te voelen of denken we ze te voelen en dan duren de dagen zooooo lang!
    Eigenlijk moet ik er niet zoveel mee bezig zijn, maar ja, elke maand is het toch weer zal het wel.....of zal het niet..... :(

We kunnen het niet makkelijker maken en zullen toch moeten wachten tot de dag van het testen of de :evil: :evil: er weer zijn.

Allemaal succes en liefs van Daffie :D

9. Anabella

Anabella Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    2,742
    1
    0
    Het lijkt wel een examen he, elke maand.
    Steeds die vraag, ben ik geslaagd of niet?

Als je het examen gemaakt hebt, is er geen weg meer terug, en vraag je je af of je hebt wel goed gedaan hebt, of je alles wel uit de kast hebt getrokken.

10. christi

christi Lid

Oct 12, 2006
    10
    0
    0
    vind het ook zo vreselijk om te moeten AFWACHTEN! ben nu drie weken overtijd, heb test gedaan, maar negatief! Soms denk ik wel eens dat al die symptomen die ik heb pure verbeelding zijn en het feit dat mijn regels uitblijven , gewoon omdat ik zo graag zwanger zou zijn en het allemaal in het koppie zit!

11. Lintje

Lintje VIP lid

Oct 9, 2006
    6,218
    1,423
    113
    Nederland
    Ik heb het ook, iedere maand weer.. frustrerend! Een week lang in ongelofelijke spanning. :( :confused:

Meiden die bij de 1e of 2e ronde zwanger zijn.. dan denk ik; ik ben toch ook jong en vruchtbaar? ik klus me helemaal suf! slik mijn vitamientjes, eet niets wat ik niet eten mag, doe rustig aan.. en dan een paar dagen voordat de :evil: :evil: komen word ik misselijk en duizelig, vreemd gevoel in mijn buik... "jaaaa" denk ik dan.. maar "neeeee" is het dan uiteindelijk. WAAAAAAAAAAH :confused:

En de mensen om me heen maar zeggen; "je moet er niet zo veel mee bezig zijn". EHM, HALLO, ik wil toch heel graag een kindje, dan moet ik daar toch juist verantwoord en goed mee bezig zijn?! :(

12. Anabella

Anabella Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    2,742
    1
    0
    Ach, mensen willen altijd hun mening over dingen geven, lekker later kletsen.

13. maja

maja Lid

Sep 17, 2006
    52
    0
    0
    voedingsassistent
    Tilburg
    Ik wil hier wel even op reageren want ik ben het er niet helemaal mee eens. Het is logisch dat je er mee bezig bent dat ben ik zelf ook. Vooral als je NOD eraan komt dan ontbreekt het geduld bij mij ook. Toch vind ik sommige vrouwen er een beetje obsessief mee omgaan. Zo heb ik een vriendin die iedere maand precies in haar agenda bij hield wanneer zij haar eisprong had en manlief het bed mee introk. Ze verzon de raarste standjes waardoor ze dacht dat ze eerder bevrucht zou zijn. Ze zei zelf dat ze er gek van werd. Het heeft uiteindelijk een jaar geduurd voordat ze zwanger was en het moment dat ze positief teste ja je raad het al......
    was ze er even niet mee bezig.
    Ik probeer gewoon mijn leven te leiden zoals ik dat voorheen ook deed want voor hetzelfde geld lukt het niet meteen en dan is het steeds zo'n grote teleurstelling. Als ik mijn menstruatie krijg ben ik natuurlijk wel even teleurgesteld maar ik denk ook bij mezelf volgende keer beter. Als ik dat niet zou doen dan zou ik mezelf helemaal gek maken.

Groetjes Maja

14. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ben het helemaal met Maja eens. Ik lees soms met verbazing sommige verhalen van meiden. Tuurlijk ben je er mee bezig... maar je hebt 'ermee bezig zijn' en 'ermee bezig zijn'. Zodra je leven alleen maar in het teken staan van en het een obsessie is, lijkt het me niet gezond. Geeft toch onwijs veel stress?!

15. jackie

jackie Fanatiek lid

Aug 10, 2006
    1,430
    0
    0
    Ben het wel met haar eens maar als je zoveel rondes verder bent geloof ik ook dat je je er meer mee bezig houd van waarom ik niet....
    Ik leef weer gewoon me leven maar nu in ronde 10 begin ik het toch minder leuk te vinden.
    Gelukkig is er deze site zodat je soms weer wat hoop krijgt.
    Succes voor alle meiden iig

16. marianne 28

Sep 29, 2006
    49
    0
    0
    almelo
    Hoi allemaal.
    Ik ben het helemaal eens met Maja, het moet natuurlijk geen obsessie worden en al helemaal geen (verplicht sex). Je moet natuurlijk gewoon je leven lijden zoals altijd. Het wordt gewoon wat moeilijker als je dichtbij je nod dag bent. En ik moet eerlijk zeggen dat ik zeker wel op mijn vruchtbare dagen let. Als je nu eenmaal wat langer bezig bent met zwanger worden lijkt me dat heel normaal, of niet dan?
    Groetjes Marianne. [-o<

17. Lintje

Lintje VIP lid

Oct 9, 2006
    6,218
    1,423
    113
    Nederland
    Ik doe geen rare standjes ofzo ( 8-[ haha.. beetje raar om dat te zeggen)
    maar ik zorg er wel voor dat we klussen in mijn vruchtbare periode (maar niet met tegenzin) en ik zorg er daarna ook voor dat ik geen dingen eet die een zwangere vrouw niet mag eten en ik slik foliumzuur etc.

De echte spanning komt ongeveer vier dagen voor mijn NOD. En dan ben ik er wel de hele dag mee bezig! Dat laat me gewoon niet los. En ik gooi er ook wel eens een testje tegenaan.
    Maar als ik dan de :evil: :evil: zie kan ik me er ook zo overheen zetten. Het is wel zo dat er veel mensen in mijn omgeving zwanger raken en tja.. dan denk ik; ja, ik had in februari ook uitgerekend kunnen zijn. :rolleyes:

Maar eigenlijk heb ik alleen een probleem vlak voor mijn NOD. :( :D

18. Nic79

Nic79 Bekend lid

Oct 11, 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Ik kan mij heel goed voorstellen dat je iedere keer die dagen wel om wil duwen voordat je eindelijk weer kan testen.

Ik heb nu ook een jaar moeten wachten voordat we mochten beginnen, ivm met mijn toen te snel werkende schildklier :(
    Iedere keer weer moest ik bloed prikken en wachten op de uitslag en hopen dat het eindelijk goed was, zodat we nu eindelijk kunnen beginnen.
    Dat vond ik ook al vrezelijk.

Maar ik ga nu toch proberen om mijn koppie niet teveel op hol te laten slaan. En alleen gewoon zorgen dat je gezond leeft en dan maar zien.. meer dan dat kun je toch niet doen. Je moet niet je hele leven om het misschien zwanger raken laten draaien.

Maar ik kan mij wel goed voorstellen dat het moeilijk is..

Voor mij begint nu pas de eerste poging dus.. en heb ik net een andere rot fase afgesloten. :D

Succes iedereen!

Share This Page