Meest gunstige spaarrekening kind??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door 11oktober, 30 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 11oktober

11oktober Actief lid

28 jul 2011
    266
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen idee waar ik dit topic moet plaatsen... Dus daarom probeer ik het hier maar :)
    Ik wil voor onze kleine een spaarrekening openen met de meest gunstige rente, zodat hij met zijn 18e een lekker spaarcentje heeft...
    Er zijn hier vast meer ouders die dat voor hun kind hebben gedaan en aangezien ik het onzin vind om het wiel opnieuw uit te vinden ben ik nieuwsgierig naar welke soort spaarrekening jullie hebben gekozen!

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    tja: wij hebben een spaarrekening 'in' de onze geopend. Dus een spaarpotje - gericht op ons kind. Ik heb weleens begrepen dat het gunstiger is om op je eigen naam te sparen wat dat betreft.

3. XmoniqueX

XmoniqueX Bekend lid

1 jan 2011
    945
    0
    0
    Uden
    Mijn man heeft alle spaarrekeningen op internet bekeken. En wij hebben een kinderbonusspaarrekening bij de ABN AMRO geopend. Op bepaalde leeftijden krijgen ze dan een extra bonusrente.

4. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Wij hebben ook die van de ABN Amro. De rente is zo laag overal dat het niet echt uitmaakt nu volgens mij

5. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn rekenmodellen voor he? Bijv op independer.nl. Hangt er ook maar net vanaf wat je wilt. Vast zetten tot 18e, of wel opneembaar tussendoor? Ik heb het vastgezet tot 18e, hij kan het alleen vervroegd opnemen voor een eventuele studie. Het geld staat bij de ASN bank, ook fijn: verantwoord bankieren (oa tegen kinderarbeid en wapenindustrie).

Deel Deze Pagina