Speelgoed wat maar door blijft zeuren als de kinderen er niet meer mee spelen: "druk op de knop! DRUK OP DE KNOP!" "Hallo! Kom je spelen??"
oooh wat slecht .. Nee dat doe ik mijn kind maar niet aan,die uren speelplezier zijn het me tot nu nog wel waard.. (Alleen de tablet overweeg ik wel even te soppen )
Jaaa, Zo'n soort laptop (begint dat ding na een tijdje vanalles te zeggen). Schrik steeds van dat ding
Nee heb geen idee van een ballon? Deze: die heeft zo'n zeikstem Verken & leer vliegtuig Vtech: 6+ mnd - Kidshuis.nl
Alles met balletjes omdat ze altijd onder de bank rollen.... Ik heb een allergie voor niet compleet speelgoed. Kan daar echt niet tegen. Dus als zo'n balletje (bv van kleurentorentje) wegrolt dan zoek ik net zo lang tot ik 'm gevonden heb.
Hetty, de helicopter van de toet toet auto's. Deze is hier zoek en mijn vriend blijft bij hoog en bij laag beweren dat hij deze niet heeft weggegooid ...
De grote scoop van bob de bouwer die gele. Zitten geen batterijen in maar het maakt een irrigeluidje als mijn zoon ermee speelt alsof de banden blijven haken. Heeft hij voor zijn verjaardag gehad 2 weken erna heb ik dat ding op de kast gelegd hihi. En nu behoort het tot speelgoed voor in de tuin. Keukentje gehaald bij lobbes ook vet irritant werken op batterijen en dan kan je het gas aangooien me zoontje zet het aan want dat vind hij interessant dus die behoort nu ook tot de tuinspeelgoed. Dus dat is mijn oplossing speelgoed die ik irri vind gaat naar de tuin.
oh die hebben wij ook, de teletubbies laptop. En dan ook dat riedeltje erbij : tudududududududu tudududududud
Genoeg irritants zo te lezen. Iemand die ik ken heeft ook zo'n v tech politieautootje. Als ik dan 's avonds weer op de bank zit hoor ik nog steeds: "Ga je meehee, met de politie?! Jaaaahhh"
Als hier de hele toettoet collectie aanstaat word ik wel lichtelijk gek. Gelukkig heeft het allemaal zo'n geweldige aan/uit knop.
Zo'n speel en leer Nijntje. Heel irritant muziekje enz...'Hallo, ik ben Nijntje. Wil jij met mij spelen? Als je op mijn buikje drukt leer ik je kleuren en vormen. Druk je op mijn voetjes dan leer ik je tellen'. Andere handje een heel vervelend muziekje, gezongen door de zelfde mevrouw met zeikstem 'Nijntje, lief klein konijntje....enz.' Gelukkig zit er een aan en uit knop op en kunnen de batterijen eruit!
Als ik dit allemaal zo lees, moet je dus als cadeau iets met batterijen geven als je de ouders wil pesten of irriteren Betekent dat dat alle v tech spullen die wij hebben gekregen van mensen komt die ons eigenlijk niet zo mogen?
Ik heb iedereen ook altijd gewaarschuwd dat als wij zulk irritant speelgoed krijgen zij zelf hetzelfde kunnen terug verwachten. Gelukkig helpt dat hier redelijk en krijgen we bijna geen speelgoed met batterijen en al helemaal geen muziekinstrumenten.
Dat is die knuffel zeker? Hier van woezel en vind ehm juist leuk!! Klink ook niet zo hard en ze wordt er rustig van
Ja! Ik heb het in de kelder gegooid toen de kinderen er ruzie over maakten en nooit meer boven gehaald. Fini