Meest irritante kinderspeelgoed.

Discussie in 'De lounge' gestart door DeeLighT, 16 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Alles wat niet vanzelf uit gaat... Vreselijk zoewieso ook vaak loeihard.. Maar t gaaaaaaaat maar dooooor, horrendol.. Electronisch speelgoed nouhja okee als t maar bij geen interactie dag dag zegt en op standby gaat.. Dochterlief vind er ook niks aan als t maar blijft doorratelen...

2. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ik takel alle auto's op, met de takelhaak op mijn kop ehhh dak.

3. Deliana

Deliana Niet meer actief

Inderdaad.... En dan zijn die dingen dus ook nog met geen mogelijkheid stil te krijgen.... :x Grrrrrr

Dochter heeft deze...
    Vtech Kidiminiz Familie 584431

Ik wordt serieus agressief van die k** konijnen!!!!
    Die beesten blijven maar konijnengeluidjes maken "snuf, snuf, snuf....." en dan heb ik het nog niet over het stomme geklets: "kom we gaan in een kringetjes staan" "waar is mijn melkflesje?" Het gaat maar door.

Zijn ze eindelijk stil, loopt de kleine man er weer langs en die denkt dan, heeee knopje! Speelt er 30 seconden mee en dan kan ik weer 10 min naar dat irritante beest luisteren :x:(:x:(

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Handig topic dit, weet ik gelijk waar we spijt van gaan krijgen als we het aanschaffen! :D :p

Ik vind zelf van die 'tollen' heel irritant, dat als je bovenop de knop indrukt, het in het midden heel hard ronddraait en daarbij ook heel snel zo'n hoog tinkelgeluidje maakt.. Aaaaaahh!

5. Deliana

Deliana Niet meer actief

Vast bij mij op de koffie geweest dan :)

"..... Vang de boeven en neem ze meeeheeee..... Vang ze maar! Ik ben dapper slim en klein, boeven vangen vind ik fijn....." :D:):D

6. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    alles waar geluid in zit, werkelijk ( bijna ) overal zitten wel muziekjes of geluidjes in pff..

7. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    toet toet ambulance is hier aan het haperen en de autootjes doen ook raar, ik heb alles naar boven gegooid op zijn kamer, hebik er beneden geen last van.:D

haha een hoop toet toet fans in de zaal!

zo heeft zoonlief een speelgoed tablet en als dat in zijn speelgoedbak gegooid wordt blijft dat ook wel eens doorgaan omdat er iets op de toetsen ligt.

8. Flower72

Flower72 Bekend lid

23 aug 2008
    502
    1
    0
    Utrecht
    Dat er geluid in zit vind ik nog niet zo erg, maar waarom moet dat zo hard. En waarom kan ik dan het geluid niet zachter zetten. En waarom als het ik het geluid wel zachter kan, gaat het de volgende keer weer standaard naar het hardste volume. AAAARRRGGGHHH!!!

En fluitjes, die zijn ook irritant.

Bellenblaas vind ik eigenlijk heel leuk, maar in combinatie met mijn kinderen is het zwaar irritant spul. Ze mogen het dus alleen maar buiten gebruiken. De oudste begint nu inmiddels door te krijgen dat het niet handig is om de dop half dicht te draaien en er volgens mee rond te gaan rennen. De jongste komt nog eens niet op het idee om het half dicht te draaien. Binnen no-time zit ze onder (en alles wat enigszins in de buurt komt).

Vervolgens is ze boos als ik:
    - het nog halfvolle potje afpak en samen met haar wil bellen blazen (zelluf doen!)
    - het bijna lege potje buiten bereik zet
    - het lege potje met water vul en er dus geen bellen meer vanaf komen

En vervolgens kan ze weer tijden blij zijn met een leeg potje, omdat je daar zo leuk dingetjes in kunt stoppen en er een balletje zit onder het dekseltje. Raar kind!

9. sjak

sjak Niet meer actief

De kleine tamboerijn!! "Schudden, schudden, schudden!" "Druk op de ster..."

10. sjak

sjak Niet meer actief

Haha! Als ze ik kinderen hebben kan je die conclusie wel trekken ja! Als ze (nog) geen kinderen hebben zijn ze gewoon onwetend!

11. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.998
    6.748
    113
    zuid-holland zuid
    mijn zoontje is nog steeds met vlagen helemaal gek van de v-tech beer..
    " Ik ben een zachte vrolijke beer... speel je samen met me mee... ik hou van knuffelen keer op keer... je bent mn beste vriendje!!!! "

12. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Die viel mij ook mega tegen! Voor die prijs zo weinig kunnen...

Ik irriteer mij NOG niet aan het speelgoed, wel aan de speelgoed explosie als ze klaar is met spelen haha.
    En dat die vtech dingen zomaar beginnen te zingen

13. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    En die liedjes blijven zo in je kop hangen!!

14. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Mijn oppaskindjes hebben een rode loopauto met zwarte plastic bandjes.
    Het maakt een verschrikkelijk luid kabaal. Dat is het enige waar ik me aan kan storen en wat later ook niet hier in/om het huis komt!
    En speelgoed wat 's nachts "tot leven komt" :p

15. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Fluitjes en dan fluiten ze ook nog lekker in je oor! Hier hebben ze ook de V-tech Zebra, ze vechten elkaar de tent uit om dat ding maar wat maakt deze een hoop geluid zeg. Erg irritant.

16. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    En oja de politieauto van onze zoon! Elke keer denk ik dat het hier in de straat is.

17. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    De rups van V tech pfffff

18. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    ben ik dan de enige die zich niet zo stoort aan de geluidjes, een TIP doe een stukje plakband op de luidspreker van het apparaat, dempt behoorlijk (brede plakband) zo hadden wij een winnie the poo loop auto, wat een pokke herrie, stuk plakband/tape erop en toen was het geluid aan genamer.

enige is we hebben een koekjestrommel van v tech, die dan zingt hard rond ster.............. tja dankzij mijn man zie ik er nu elke keer een beeld bij ;) hahaha

19. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

20. Sempje

Sempje Niet meer actief

Whahaha, hier hetzelfde bij de koekjespot!

Deel Deze Pagina