Geef me een knuffel Jij bent mijn vriendje ! Ik ben een beer met honger ! Ik ben een zachte vrolijke beer zing je samen met me mee ik hou van tellen keer op keer je bent mijn knuffelbeertje . Die ??
Ik heb ook nog Simon de Leeuw: "hallo ik ben een leeeheeuw geknuffeld word ik veeheel kietel kietel duikje druk maar op mijn buikje hey..hoor jij eens even een klapzoen zal ik je geven mmmwaah!" En nog een hoop versjes... Het is een knuffel leeuw en zijn bekje gaat open en dicht met praten, dat is wel aandoenlijk haha
Bedoel je zo een witte?? Want als dat zo is, dan denk ik dat Beer dezelfde heeft! Gelukkig bij opa en oma, haha, want Beer gaat erop staan te dansen, zo leuk vindt hij dat ding! Ach als t kind er maar plezier in heeft.
Haha heel grappig topic! Bij ons valt het nog mee. We hebben gelukkig nog niet zoveel batterijen speelgoed.
Hier een tafeltje van Chicco. Kan nederlands of frans. En die stem in het nederlands pffffffff vooral dat zinnetje van die vlinder "kom aan mijn vleugels, het zijn net mijn teugels...." *heeft die overdreven zwoele stem met belgisch accent weer in het hoofd :x* AAAAAAAAAARRRGGGGHHHH!!!!!!
Een vriendin van mij was hier laatst met haar dochter en die had een soort van ring die je vast kon houden met vleugels, een vlinder dus. Met een knop op zijn buik.. en zodra je dat ding bewoog zei het zoiets van wieeeeejjjjj ik vlieg.... AARGHHH
Oh! Zo een hebben wij ook. Maar als ik dan zie hoe de jongste staat te swingen en tegelijkertijd op die toetsen staat te rammen... Dan zet ik hem even zachter. Maar voor 8 uur 's morgens mag hij niet aan.
We hebben een microfoon, met standaard, die kun je op echo zetten... Heel fijn, de jongste zegt (lees: schreeuwt/roept) meestal alleen maar 'hallo?' in dat ding. De oudste zingt wel liedjes.
Ik lees even mee. Dan weet ik alvast wat ik mijn schoonzus als beste kan geven voor de verjaardag van de kleintjes. Iets dat zo irritant mogelijk is
Hier is dat die vormenkever, aarggh wat een herrie maakt dat ding! Mijn oudste rent er ook nog mee door het huis aan dat koord dus dan zingt dat ding enorm hard en hij botst overal tegenop Dubbel zoveel herrie dus Hij staat nu in de kast (A)
Ik vind dat herrie-speelgoed nog niet eens zo heel erg hoor. Als ik het zat ben gaat ze er boven maar mee spelen fzo. (De tuin vind ik dan weer niet vriendelijk voor de buren) En als ik er echt klaar mee ben gaat het gewoon uit. Maar op zich... Als ze er leuk mee speelt.. Tja, dan ben ik misschien een sucker maar dan kan ik het best een tijdje hebben. Kwam net wel het enige speelgoed tegen waarvan ik ooit geopperd heb dat ze het maar bij oma neer moest zetten als die het zo nodig leuk speelgoed vind. Gezien oma het blijkbaar leuk vond om 2 van die krengen te geven Het is zo'n hondje van de markt.. Wat loopt en keft en salto's springt. Maar dat kefje.. Zit blijkbaar precies op een toonhoogte die mij per direct ontzettend irriteert. Bij ander speelgoed dat nooit eerder gehad. Dus als die een kwartier aan heeft gestaan ben ik stikchagerijnig en in staat het ding het raam uit te gooien. Ik heb dan ook spontaan GEEN batterijen als ze er mee speelt Gelukkig zijn beide hondjes zonder batterij ook leuk speelgoed. Zowel dochterlief als vriendinnetjes die hier spelen willen er eigenlijk altijd wel mee spelen. Ze hebben een riempje gekregen allebei.... En nu wandelen ze er gezellig mee.. Gewoon hond op de arm, riem in de hand. Happy (En mama dus ook!)
Eens! Aiden heeft oa zo'n keyboard. Gekocht bij de Marskramer. Er komt me toch een herrie uit dat ding . Hij stast standaard keihard. Er zit gelukkig wel een volumeknop op, maar als je hem zachter zet, zet Aiden het ding uit en weer aan, waardoor het geluid weer op maximum staat. Vreselijk ding! Had ik dat maar nooit gekocht! Verder heeft hij een zingende koekjestrommel. Dat zingt nogal een dubbelzinnig liedje. "Vormen stop je in mij mond Driehoek, vierkant, hart en rond, Doe de ster er ook maar bij Maak me blij" Nou weet ik niet of het aan onze dirty mind ligt, maar wij horen steeds: "Vorm een stokje in mijn mond Driehoek, vierkant, hard en rond Doe je ster er ook maar bij Maak me blij"