Meest irritante kinderspeelgoed.

Discussie in 'De lounge' gestart door DeeLighT, 16 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantico

Chantico Niet meer actief

Ik vind alles met batterijen (die zorgen voor geluid, licht en/of beweging) irritant. Muziekinstrumentjes vind ik niet hinderlijk, maar dat komt misschien ook omdat daar niet uitbundig veel mee gespeeld wordt :D

IJzeren pannetjes kunnen inderdaad gruwelijk veel lawaai maken (zijn om die reden tijdelijk 'verdwenen' uit het keukentje, haha), maar inmiddels is het gooi- en smijtstadium voorbij en staan ze weer gezellig op het fornuis. Met een beetje fantasie is van elk stuk speelgoed (of huisraad...) een bron van lawaai te maken ;)

Wat ik ook irritant vind is speelgoed waar ze eigenlijk nog niet zelfstandig mee kunnen spelen (te klein, te moeilijk), maar wat ze toch bijster interessant vinden en dus steeds gepakt wordt en dan tot grote frustraties leidt. Maar dat gaat gelukkig vanzelf over, als ze er groot genoeg voor worden.

2. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    eerlijk gezegd, alles wat druk geluid maakt, maar ook die muziekmobieltjes die je aan de box hangt pfffffffffff minuten lang het zelfde deuntje grrrr erg irritantt

3. knap

knap Niet meer actief

Erger mij niet zo aan speelgoed.Wel als het door de hele woonkamer ligt en ik mijn nek breek.
    Muziek instrumenten vind ik juist leuk om te horen. Fluit soms zelf op de blokfluit. piano.

4. Tikkel

Tikkel Lid

21 feb 2013
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alles wat lawaai maakt!!!!

5. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
  6. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Ziet er inderdaad erg irritant uit :D

Dochter heeft hier een busje staan, en als je dat kreng dan beweegt zingt ie "de wielen van de bus". Nu is dat nog niet zo erg, maar je hoeft alleen maar naar dat ding te kijken en hij gaat af.. En nope, er zit geen aan/uit knop op :(

En duplo spul, erg leuk hoor maar de helft van dat spul ligt hier altijd onder de bank. "Mama, waar ligt het blokje met het oog?", *zucht* bank weer opzij, kras op de vloer en ik stap altijd met mn voet bovenop die puntjes.

7. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hahaha zet d'r in een opblaasbadje met de duplo ken het geen kant op ;)

8. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Of zo'n tentje van de Hema... Als ze uitgespeeld is...
    Tentje uitschudden boven de duplo-bak, opvouwen en klaar.

9. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Dat ik daar dan nog nooit aan gedacht heb... Maandag first things 2 do ;)

Dank!

10. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Auto rijden doe ik graag, toettoet tuuttuut! Rondjes rijden snel en traag, kom maar met me mee. Zingen, rijden tuuttuut!!!

In het begin schattig, maar wordt toch erg vervelend als ze veel gebruikt worden. Alle toettoet voertuigjes van vtech trouwens.

11. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Die heeft mijn jongste, vind het juist een leuk ding.:D

Ik erger mij niet snel aan speelgoed. Ik heb dat meer met bepaalde tv programma´s die hier graag gekeken worden.
    Ik snap alleen het volume van de meeste speelgoed niet, waarom zooo hard?
    Maar dit is, met stip, mijn nummer 1.
    Tenminste, hij lijkt er op.
    (gelukkig niet in ons bezit maar bij familie)

12. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Darkangel, die hebben wij ook gehad! Vond alleen de harde ratel vervelend bij het lopen, verder niet.

13. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Deze vond ik wel meevallen, behalve als mijn dochter hem aandrukte om de tractor te laten rijden. Tot er een vriendje van het kinderdagverblijf kwam spelen. Hij heeft twee uur lang op dat rijd-knopje gedrukt. Vreselijk!!

14. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Ik vind het meest irritante speelgoed vind ik de laptop van Dora. Mijn man vindt het paard met bijbehorende pop van Dora het ergst. Eigenlijk is alles van Dora (met geluid) verschrikkelijk irritant.

15. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Ohja: mijn dochter vindt een huilpop (die ze voor haar verjaardag heeft gekregen) vreselijk irritant. Als er een vriendinnetje of nichtje mee speelde, zei ze er wat van. Ik heb hem nu maar op zolder gelegd. Uit fatsoen kan ik hem (nog) niet wegdoen. Hij is pas een paar maandjes hier in huis.

16. Shopaholicnl

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Haha had mijn dochter ook jaren terug en ze moest er niks van weten. Vind Nintendo ds geluidjes momenteel erg irritant, continu het zelfde deuntje, Piepjes en gejengel... En oordoppen zitten echt niet lekker hoor mama, daar doen m'n oren zeer van! ;) eventjes nog dan...

17. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ja! precies! wij hebben 2 van die dingen op mijn werk, en de oudste kinderen gaan er altijd achter rennen.. dus die ratel.. verschrikkelijk!

18. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm bij zeeman hebben ze met enige regelmaat kinderkoptelefoons.
    Gewoon met van die doppen over je oren dus.
    Ideaal!
    En hij zit prima aldus dochterlief.

En beste van alles.. Ze kosten 1,50 en kunnen niet bizar hard.

19. Shopaholicnl

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Nou ik heb laatst expres ergens een roze gekocht, ik dacht dus roze is altijd goed bij haar maar nee hoor, ook dat vind madam niks! :D
    Maar als ik echt geen zin in dat gepiep heb dan is het: "of doppies op of dat ding gaat uit" En dan doet ze het ook wel hoor.
    Maar af en toe denk ik; zij irriteert zich vast ook vaak zat aan mijn muziekjes of weet ik wat dus ik moet niet altijd zeuren erover ;)

20. Imensa

Imensa Niet meer actief

Al het super goedkope speelgoed waar geluid uit komt. Dat is niet gemaakt voor grote mensen oren.

Ook niet voor kinderoren maar die boeien het weinig.

Deel Deze Pagina