Meest irritante kinderspeelgoed.

Discussie in 'De lounge' gestart door DeeLighT, 16 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Alles wat geluid maakt of batterijen heeft... Alleen de trein die we hebben, die "toe-toehh" doet als je er tegenaan stoot, die heb ik niet direct weggedaan.

2. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Dat vind ik het meest irritante speelgoed van de kinderen van twee huizen verderop! Dan zit een van die kinderen een spelletje te doen op de Nintendo en ik ga van gekkigheid naar binnen. Wat een irritant geluidje is dat!

3. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Alles wat lawaai maakt.

4. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Idem

5. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    De fluitjes vind ik (en de buren) ook héél irritant! Ik koop ze zelf al niet, maar ze krijgt ze wel van anderen :( Ik gooi t altijd weg als het maar een klein stukje kapot is, of leg het onder in de speelgoedkist.

6. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Dat is helemaal erg! Die van mij mag alleen binnen ds'en en in de auto. Als ze dat buiten zou doen zou ze echt oordoppen in/op moeten. Gelukkig speelt ze liever buiten :)
    Maar vind niet dat de buren last zouden moeten hebben van haar ds of muziek etc... Zou ik zelf ook niet al te blij mee zijn!

7. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Sowieso vind ik het niet echt buitenspeelgoed.

8. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Is het ook niet maar kan me voorstellen net als met die hittegolf waarbij je de hele dag meer buiten dan binnen zit ze ook rust momentjes wil. Meestal plofte ze hier lekker op een ligstoel met wat barbie tijdschriftjes of ging ze zitten kleuren.
    Maar als ze haar ds had gepakt had ik dat ook geen probleem gevonden hoor.. Heb liever dat ze met 30 graden even in de schaduw op d'r ds zit dan vol in de zon op de trampoline staat :)

9. Porsche

Porsche Niet meer actief

Wij plakken standaard op de gaatjes waar de muziek uit komt plakband dan klinkt het minder hard ...

Ik vind het nog niet zo heel erg wel als Ze 1000 keer hetzelfde knopje indrukken

10. Biene

Biene Actief lid

2 jan 2012
    410
    2
    0
    Niets. Ik zorg gewoon dat ik de aan en uit knop weet te vinden:D

11. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Ik erger me niet zo snel aan de geluiden van het speelgoed van onze dochter. De babylaptop van laptronics blijft alleen continue 'Hallo, ben je daar?' herhalen als mijn dochter allang iets anders aan het doen is en hij nog aan staat. Dat vind ik op den duur wel erg irritant...

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Dat reuzenrad van Little People. Gelukkig kan hij uit.

13. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Een vormenstoof slak van fisher price. Er komt een monotoon geluidje uit dat is zo vreselijk schel. En dat kreng heeft maar een klein zetje nodig of dat muziek speelt al af.. Batterijen gingen er snel uit ;)

En wat ik ook irritant vind als al het speelgoed wat geluid maakt aan staat. Dus als er met de toet toet garage gespeeld wordt, mag er 1 auto aan en niet de 3 auto's en de garage en t stoplicht.

14. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Ja, haha een vriendin van mij haar nekharen gaan overeind staan als ze dat gelach hoort!

15. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alles met batterijen ;)

16. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    Wij hebben hier een hond, of beer, in ieder geval een beest met van die druk toetsen op oor, buik, poten en voet. Die zegt dan eens in de zoveel tijd wat, tot je hem uit zet. Soms vergeet ik dat, en zegt ie vanuit het niets: 'ik zie je'. Met zo'n naar stemmetje.
    Zet hem nu uit met her schuif knopje in z'n rug, bij de batterijen.
    Naaaar beest

17. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

OOOOOH ik weet niet of die al genoemd is maar de pak me dan kat van v-tech is ook een stuk speelgoed waar je echt zo gek als een deur van word. Die achterlijke kat blijft maar roepen '' miaauw miaauw pak me dan miaauw miaauw ik kom er aan kijk me gaan'' Vooral als hij ergens vast zit:x Hij blijft weg lopen tot je kindje hem heeft gevangen maar onze kleine meid is nog wel eens afgeleid en dan staat die kat een half uur te zingen

Oh en de koekjes pot van fisher price (zal het vast niet goed schrijven) heeft hele vage teksten;) iets over hard in je mond en een sterretje :)

18. la34

la34 Actief lid

31 jan 2011
    227
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon alles met een batterij. Echte handmatige muziekinstrumenten zoals trommeltje en xylofoon kan ik heel goed verdragen, daar zijn ze na een poosje ook gewoon mee klaar. Maar als het dan zelf muziekjes gaat maken en met 1 druk op de knop een hoop onzin of herrie uitkraamt erger ik mij suf. Lekker bevorderend ook voor de fantasie van je kind of het eigen muzikaal vermogen als de melodietjes er al in voorgeprogrammeerd zitten. Heb zelf niets van dat spul gekocht, alleen af en toe gekregen. Gaat in een diepe lade en komt er zelden uit.

19. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Hihi ik stoor me niet aan speelgoed op batterijen gelukkig, anders zou ik gek worden thuis..als de kids er lief mee spelen vind ik het prima. Maar soms zeg ik dat de piano of dat karaoke ding van Vtech wel eventjes mogen rusten ;)

Ik vind het vervelender als er klei op de grond valt en de jongste eet dat op omdat ik het niet zie, of van die pinnetjes van de ..hoe heet dat ook al weer??? En knutsels (lees de snippers) die overal van tafel dwarrelen..

20. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.228
    6.681
    113
    Nog iets: ubergoedkoop speelgoed dat direct stuk gaat. Mijn sm koopt regelmatig zoiets, bijv autootjes van 1 euro bij de zeeman. Die gaan dezelfde dag nog stuk, dus paniek in de tent. Weggooien kan niet, want hij onthoudt alles wat ie heeft.

Deel Deze Pagina