Meest irritante kinderspeelgoed.

Discussie in 'De lounge' gestart door DeeLighT, 16 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Muziekinstrumenten vind ik juist leuk! (ik hoop stiekem dat ons zoontje er werkelijk interesse voor krijgt om later een instrument te bespelen, dus stimuleer dat alleen maar, haha) Geen toeters en fluitjes trouwens, maar gitaren, ritme- en toetsinstrumenten zijn hier volop aanwezig!

Van V-tech vind ik dat loopding dat al vaker genoemd is wel irritant (tringelingelinge hoor de dieren zingen, etc) vooral omdat dat rotding blijft roepen om aandacht. De toet toet serie vind ik wel grappig, vooral omdat ze het in veel landen verkopen. Ik heb bv uit Luxemburg een Frans sprekend/zingend helikoptertje meegenomen :D en als we het zat zijn, halen we de batterijen eruit.

Wat ik wel echt irritant vind is een treinwagon van Chuggington ofzo die hij voor z'n verjaardag heeft gekregen. Wat een vreselijk ding! Ik heb 'm nu verstopt en binnenkort doe ik 'm weg. Stomme teksten, heel schreeuwerig.

Verder vind ik het irritant als je lego/duplo vraagt en mensen brengen Abrick of megablocks ofzo mee, omdat ze het verschil niet goed weten, of denken dat het te combineren is. Maar dat is omdat ik van kinds af aan een lego-fan ben, haha. We geven het dus altijd door aan m'n schoonouders voor als Steef daar speelt, want ik wil niet dat het hier ruimte inneemt :D

2. Verox

Verox Niet meer actief

Oei! Ik hoop niet dat er hier cadeautjes langskomen die ik zelf weggegeven heb. Al ben ik als ik dit hier lees bang van wel! Ik vind zelf educatief speelgoed waar geluid uit komt erg leuk. Maar heb dus nog geen kinderen die daarmee op mijn zenuwen spelen. Ook muziekinstrumenten lijken mij erg leuk voor kindjes, maar het zal wel een enorm verschil maken of je een kindje hebt dat de muziekinstrumenten gebruikt om ijverig "muziek" mee te maken, of een kindje dat het vooral leuk vind om zoveel mogelijk geluid en volume te produceren...
    Zo zal het met het speelgoed met batterijen ook wel zijn. Als je kindje daar uren zoet mee is en braaf luistert naar het geluid, dan is dat beter vol te houden als wanneer je een kindje hebt dat het alleen maar leuk vind om urenlang op zoveel mogelijk knopjes te drukken.

Deel Deze Pagina