tooske Ragas Patty Brard Bridget Maasland. Mevrouw sneijder ( of hoe noemt ze zichzelf nu) Sylvie van der Vaart. ( heb ik nooit een leuk mens gevonden, Kennen we alleen nog maar vanwege haar achternaam, Jammer....)
c jansen. tv kok die meid naam kwijt. Vader en dochter brrrr. Zeppelin meisje dacht dat het aan mij lach wat een nep wijf zeg nep vrolijk bahh. Maar mijn dochter vind het leuk Of zullen het de liedjes zijn. Yolante nooit wat aan gevonden. Bhhh over het paard getilt en denk dat de moeder van j smit gelijk had een gold digger. rechtzaak inverband hun bruilof ruzie om een paar euro.s voor hun hij haar man heeft geld zat toch en dan toch. Het zusje van jan smit vind ik ook niet zo leuk naam kwijt haha. Andre van duin nog nooit wat aan gevonden met tuut tuut tuut tuut de groetjes van Ruud Bahhhh Wilmpje zie je overal bahhhh. Paul de leeuw niet alles maar wel hem veel wat ik niet leuk aan hem vind. Jakkes vroeg het programma snelbinders of zo waar hij mee begon jakkes. Theo en Thea bahhhhh Moet ik nog even door gaan haha. O ja Tooske bahhhhh. Nep echt holle ogen jakkes. En zal er was nog wel een paar vergeten.
Daar kwam ik achter van de week. Mijn vriend had mijn auto mee gehad, en de radiozender verzet. Drong eerst nog niet door. Ik dacht al, wie is die irritante vent op de radio. Tot ik er met mijn slaaphoofd eindelijk achter kwam wie het was. Wist niet hoe snel ik een andere zender moest zoeken...
-patty brard - gozer die jensen presenteert -dochter van tv kok ( over de kook) priscilla kranenborg -loretta schrijver -Jolanthe -nick en simon ( vind ze zo dom eruit zien) -Carlo en irene -Ali b -Quinty ( vind der zo nep doen en lachen in koffietijd) vast nog meer maar kom er even niet op.....
Die van Koffietijd (ik weet haar naam niet) en die vent van dat programma waarin ze huizen renoveren enzo...lekker duidelijk he?
Patty brard Ellemieke vermolen Die Peter van ik hou van holland idd die meid van zappelin is ook wel irri carlo en irene als typetjes. (maar misschien valt dat weer onder een andere catagorie.) verder weet ik t zo niet. maar vast nog meer op t lijstje
Chantal Jansen Georgina Verbaan En inderdaad die van zappelin Maar ook die Steve van blues clues: Bekijk bijlage 105753 oh die is zo irritant
*even Googlen*......................................................hmm nee die bedoel ik niet. Die ik bedoelde heeft donker haar dacht ik.
Nou, kan me in de meeste rijtjes wel vinden. Echt wegzappen doen wij sowieso bij: Patty Nienke (Zeppelin).. maar dat kan ik niet altijd maken he Jensen (al moest ik soms vreselijk om hem lachen hoor!) Ik zie hier ook namen dat ik denk: Vind je die echt niet leuk joh? Rob Geus (zoooo leuk!) Bridget Maasland (alleen die zelfspot al) en een aantal waarvan ik denk, ach.. Chantal Jansen Albert Verlinde Nee, aan patty heb ik echt een bloedhekel.