Is dat die donkere (van huidskleur) man? Die bedoel ik niet... Ja sorry heb het alleen een aantal keer bij m'n zus gezien dus ik weet de zender/programma niet meer.
*. Bassie *. Gaston *. Ellemieke Vermolen *. Jensen en dat aanhangsel *. Brandsteder & Brandsteder met name Ron *. Hans Teeuwen *. Patti Brard + die vent van shownieuws OMG die lach. *. Jeroen Pauw En nog wel veeeeeeeeeeel meer hoor, maar kan niet op de namen komen.
Martijn Krabbé? Mijn rijtje: -Marijke Helwegen --> Gedrocht -Robert Jensen --> Galbak -Nicolette van Dam --> Breedbek-kikker -André van Duin --> Vooral vroeger bij 'Wie ben ik?'
Helemaal mee eens!!! - En op nr2 t/m ? alle andere SBS6 'presentatoren', wat een kansloze groep zeg! - mislukte buitenlandse 'sterren' die het in Nederland proberen te maken, zoals Char, Urri Geller en de babyflyuisteraar (het is laat, hoe heet ie ook alweer?)
Um, Gerard, Patty,Ali B, Ron Brandsteder, kim Liam, kan eigenlijk zo nog wel ff doorgaan er zijn zoveel irritante bn-ers. Sommige vinden 'Loesie' ook niet zo, maar ik vind dr wel erg leuk. zelf mijn little girl vind het zo leuk en die is eigenlijk nog zo klein.
Nicolette van Dam..ik haaat haar stem en die pukkel op d'r neus..ik kan er gewoon niet omheen kijken!
RUTGER a.k.a OME WILLEM Van GTST @#$!%@$!$#@ er zijn nog meer maar ik laat het even bij deze ouwe irritante drol Met ze bekkie waar ik me zo aan irriteer, vooral als hij laura een zoen geeft. Ieuw
Kim Lian (en dan helemaaaal in die Kruidvat reclame) Patty Brard Patricia Paay Die "dichter" bij DWDD, met die eentonige stem.... Al die lui van Powned, vooral Rutger En, geen bn-er, maar wel erg irritant op tv: Uri Geller.