Quinty Trustfull (bleeehhh zo arrogant en Eigen huis en tuin is echt niet leuk meer met haar erin) Carlo en Irene (overdreeeeeeeeven) Albert Verlinde (zap altijd weg als ik die man zie) Peter van der Vorst (zijn intervieuws vind ik tenenkrommend slecht)
Met stip op 1: Patty Brard... do I need to say more? Verder: - Loretta Schrijver (enorm slechte presentatrice bij Koffietijd!) - Nance (gewoon irritant) - Natasja Froger (altijd TE meelevend, wordt erg nep)
Caroline Tensen Nicolette van Dam Tooske Patty Brard Ron Boszhard En vast nog veel meer waar ik zo niet aan denk.
Chantal Janzen Marc Marie Paul de Leeuw en vast nog veel meer maar kan er niet op komen.. Ik las hier ergens die dichter van DWDD, en inderdaad die vind ik ooook vreselijk.
Met stip op nummer 1: Die irritante-huppelk** van Zapp. Krijg ik echt schietneigingen van. Ra-ta-ta-ta-ta-ta, zo neermaaien...*pfoe, dat lucht op * Verder: * Robbert Jensen (brulaap) * Iedereen van POWND....omg, wat een irritante mannetjes * Dyanne Beekman...gewoon bah * En die Bastiaan van Benelux next top model. Wat is die man eng en onaardig zeg....
Oooooooh hoe kon ik die nou vergeten...die staat bij zeker op nummer 2. Vroeger was het gewoon zo erg dat ik gewoon ECHT niet kon kijken naar hem. Als hij al op stond bij iemand anders dan liep ik gewoon de kamer uit. die man is zo vervelend...