Die reclame van Ziggo, Zit dat gezin op de bank naar de flatscreen te kijken waar een of andere debiel lord of the ring na probeert te spelen. Zegt moeders "had me toch meer voorgesteld van zo'n flatscreen". En dan vind ik vooral die debiel die gollum nadoet heel irritant!
Nou dames jullie willen het turkse reclames helemaal niet zien en horen dramaaaa smerig irritant van alles. Als je aandacht tv kijkt dan komt er opeens een reclame wat de helft bedekt en om de 10 min een korte reclame van een minuut. Daarna beginnen de reclames en het duurt 20 min callsell reclames abonnement etc. je kan niet normaal tv kijken
Mijn all time meest irritante reclame zijn álle reclames van de Hypotheker: was zelfs een reden om daar niet heen te gaan voor de hypotheek, wat een sch*t reclames zeg met dat geschreeuw en zo niet grappig.
kijk je via schotel? vind de Indonesische reclames een stuk grappiger dan de Nederlandse. In Indonesie nemen we ook Australische abonnee tv>ben benieuwd!
De reclame die ik trouwens te erg voor woorden vind, is met die zwemster volgens mij? Ene Femke ofzo....? Met die laatste bueno die voor haar neus weggekaapt wordt. 'Ja, je kunt niet altijd de snelste zijn' KOTS! Wat een cheap ass kut reclame zeg!
\ *kots* echt een heeeeeele irritante reclame... en ze kunnen beide de prijs winnen: *SLECHTSTE RECLAME OOIT*
volgens mij is dat die van cillit bang die ik ook heeeel irritant vind.. ''VIEZE SOKKEN, VIEZE VLOEREN'' en dan aan het eind staat ze met die fles bijna te knuffelen: ''IK HOU HEM VOOR MIJZELF'' * %$^#$%%^! * *einde bericht*
ik vindt de meeste reclame's wel irritant. er zitten een paar leuken tussen. en die van 1850 is ook zo irritante reclame. en die van een shampo dat dat haar met de trein wilt slaat ook nergen op.
Oh, ja en ik ben bang voor spinnen. Waar ik al bang voor was, is gebeurd, ik heb 's nachts gelijk over grondspinnen gedroomd, ieaahhhgrrr. Het ziet er wel realistisch uit. Ik kan juist niet tegen dat kakkende hondje van de Telfort reclame. Die komt ook altijd net als ik zit te eten (jaa, ik moet ook niet met de t.v. aan eten).
K vind die van cup a soup wel lachen.. ''Mevrouw duurt het altijd zo lang?'' (Bij de kapper.) Sorry ben off topic..
Nou echt de allerergste reclame blijft voor mij die van Always: have a happy period. Hoe verzin je het! Mijn period is als behalve happy! :x
Inderdaad dat zijn echt van die kl*te reclames. Happy periods. Ze zijn nog nooit happy geweest. Nu niet en nooit niet. En die nieuwe reclame van Grando keukens vind ik ook irritant. Die van GTST Frits van Houten speelt erin mee, hoe diep kun je zakken? "Nou dat heeft wat gekost" "nee hoor, niet bij Grando." Lijkt net zo'n leen reclame, Bah!
Ik weet niet als iemand het al geschreven heeft maar die reclame dat een vrouw zo blij is dat haar haren weer glanzen. Ze is zelfs zo blij dat ze in haar blote kont op een voetbalveld rent. Erger mij echt groen en geel
Ik vind die van KPN echt erg grappig Dat zij voor de webcam zit met haar moeder, die vent onder de douche vandaan komt in zn blootje en zegt ''wat een rare foto van je moeder'' en zij: Dat is geen foto...