de reclame waar ik me op dit moment aan erger is die van de kruidvat met hans kazan vreselijk vind ik die
die van die leugendetector heb je nu ook in de vrouwelijke versie dan vraagtz e :waar ben jij vannacht geweest hij zegt dan vergadering liep uit of zoiets zegt zei weer: ontzettende pannekoek daar krijg ik dan de kriebels van he zo'm misselijke reclame wie zegt dat nou als ze ontdekken dat hun man vreemd gaan ontzettende pannekoek nee hoor daar zou ik hele andere woorden voor hebben of wacht nog beter geen woorden spullen pakken weg wegwezen hihihi
ik vind die van page wel leuk...over dat dat hondje telkens zegt van oei dat moet pijnlijk zijn enz...en dat dat hondje dan helemaal blij is als iemand op iets zachts zit..
@naliey: ja die vind ik echt niet leuk bovendien heb ik hans kazan nooit leuk gevonden altijd een omhoog gevallen mannetje gevonden nu die faiet is is ie alleen maar erger en irritanter
wel een hele leuke vind ik die van de kpn met die moeder op de webcam ik heb dubbel gelegen de eerste keer dat ik hem zag whahahaha euhm dat is geen foto
whahaha jha echt wel dies wel leuk... en met kerst van de ha...?? van peper zout peper zout over je kalkoen, eventjes de oven in meer hoef je niet te doen...die is ook grappig.. of hamsteren (sommige zijn wel leuk maar de meeste niet echt)
hans kazan vond ik altijd wel leuk toen ik klein was...had m toen ook in t echt gezien op de camping, maar nu vind ik t ook niks meer hoor...
weet je welke ook leuk is die van de heineken de inloopkast die mannen die dan helemaal door het lint gaan van die prachtige inloopkoelkast hihihihi
ja maar daar is een heel lijstje van reclames die verboden zouden moeten worden 1.sms of ringtone reclame 2.geld lenen 3.vanisch antivlekkenspul 4.seks reclames 5. die met janine van gtst die in gtst wel rimpels heeft maar in die reclame zijn ze wonderbaarlijk genoeg weg wat hebben ze die er dan weer opgeschilderd als ze gtst op gaat nemen hoezo ongeloofwaardig niet dan
product nieuws of journaal die komt elke keer geloof ik op sbs 6 en dan zijn ze na een minuut weer terug.....vreselijk
' hallo, ik ben Paul, van Carglass..' Ik wil met die HPX2 hars van hem weleens heel andere sterretjes onder hoge druk ' repareren' !!!
en deze: suffe vent zit lusteloos op een pizza te kauwen, mijmert wat over lang vervlogen tijden toen zijn mama nog een jonge blom was, droom wordt ruw verstoord door oude tang met de woorden: ' zit niet zo te dromen, jongen, eet je pietsza' Pizza, toverkol!! Het heet PIZZA, niet PIETSZZZA!!!
Ook walgelijk: dat suffe mens van Froger die wil dat we allemaal overstappen naar een andere energieleverancier. Ga toch terug naar je grote huis,alsof zij zich zorgen moet maken om wat centen!