Walg.... Die ontbijtcoach met zijn plakshit..... die zooi blijft echt aan alles hangen, dat eet je een uur later nog!! Dus reclame en produkt helemaal niks nie....
Een hele lijst maar vooral: CRYSTAL CLEAR De boodschap is: een vrouw moet bergen kunnen beklimmen maar mag geen calorieen binnenkrijgen. Dus 'voedt' jezelf maar met een mengsel van kraanwater, een bom van zoetstofjes, geur en smaakstofjes... en klimmen maar! Heeeeel gezond voor je! Arrrgh.
Momenteel die van Jillz. :sick: Heeft een erg hoog homogehalte (nee, ik heb niks tegen homo's) en ik vind het echt een reclamespotje die jeugdige drinkertjes aanspoort tot het nuttigen van alcohol (onder de 16? nog even niet). Welke ik ook vreselijk vind: ACTIMEL met hun l-casei-defensis-bacterie die zorgt voor een goede weerstand. Ze zouden al die super-mega-hygiënische middelen met extra bacteriedodende chemicaliën es moeten verbieden. Iets minder steriel is ook goed voor de weerstand. Zonnatura, maandverband, wasmiddelen (die heerlijke onderbroek van de buurvrouw), afwasmiddel, cilitbang: bang en het vuil is weg (waarom moet ik dan wel keihard schrobben?). Nee, 1 loden Loekie per jaar is niet genoeg....
Er is een nieuwe van geld lenen.nl. (hoog braakgehalte haha) Er komt een leraar te laat in de klas, en dan zegt volgens mij de directeur dat hij te laat is. Bah, dan zegt ze: ,, je zou toch een andere auto kopen?'' Waarop hij zegt dat het teveel gedoe is met de papieren...
Gisteren gezien (weet niet of het al genoemd is): je kunt je geboortedatum sms-en en dan krijg je de dag dat je sterft terug... En dan die stem: "kennis is macht!" Zouden er nou echt mensen zijn die daarnaar sms-en en dat serieus nemen????
Jah te gek voor woorden!!! :^o wie verzint zoiets en dat het ook nog uitgezonden word niet normaal meer. Vanisch reclames ook vreselijk ZOOO slecht de monden bewegen maar en komt iets heel anders uit!! whaha
Sowieso alle reclame's over leningen! Ik heb echt een pesthekel aan reclame's, wat een onzin zeg..zit je midden in een goede film...ja hoor...weer zo'n *piep* reclameblok van 5 minuten!! In de States is het trouwens helemaal erg, daar is om de 5 minuten reclame Zwaar irritant!
Dat hebben ze hier ook geprobeerd onder House, The metalist en Ghost Whisperer maar daar kregen ze zoveel klachten over (zelfs van BNers) dat ze er onmiddelijk mee gestopt zijn =D>
ja.. je bedoelt dat er een meisje bijstaat wat een auto van d'r vader krijgt? als ze smst naar dat nummer, krijgt ze een laag bedrag terug (denk ik) want ze loopt strontverwend weg! GADVER!!!! [-X
Ik kijk nooit reclame, ik zap altijd naar MTV, Slam tv of TMF. Even lekker muziek luisteren, En ik vind alle sms "reclames erg vervelend. Maar ik zie het nooit langer dan een paar seconden. (als de afstandbediening in de buurt ligt)
Die reclame van Dr. Oetker waar ze heel nadrukkelijk heel irritant zeggen dat het toch echt dr. (k) Utker is! :x
Ja, dat snap ik ook niet zo!! Dr. Oetker wordt al decennia Dr. OEtker uitgesproken ... welke zot verzint nu opeens dat het als O-umlaut moet worden uitgesproken?? Even buiten het feit dat ik het niet vind klinken ... Dr. Utker ...
Ik heb niet het hele topic gelezen dus hij is vast al genoemd, maar waar ik me echt KAPOT aan erger is deze reclame: http://www.youtube.com/watch?v=y-x6fmZIWmI Verschrikkelijk!