Meest irritante reclame ooit!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door tweemeisjes, 15 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Die reclame van de c1000

2. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    hahahahaha ja idd :)

3. Dushi

Dushi Niet meer actief

Walg....

Die ontbijtcoach met zijn plakshit..... die zooi blijft echt aan alles hangen, dat eet je een uur later nog!!

Dus reclame en produkt helemaal niks nie....

4. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Een hele lijst maar vooral:

CRYSTAL CLEAR

De boodschap is: een vrouw moet bergen kunnen beklimmen maar mag geen calorieen binnenkrijgen. Dus 'voedt' jezelf maar met een mengsel van kraanwater, een bom van zoetstofjes, geur en smaakstofjes... en klimmen maar! Heeeeel gezond voor je!

Arrrgh.

5. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

Momenteel die van Jillz. :sick: Heeft een erg hoog homogehalte (nee, ik heb niks tegen homo's) en ik vind het echt een reclamespotje die jeugdige drinkertjes aanspoort tot het nuttigen van alcohol (onder de 16? nog even niet).

Welke ik ook vreselijk vind: ACTIMEL met hun l-casei-defensis-bacterie die zorgt voor een goede weerstand. Ze zouden al die super-mega-hygiënische middelen met extra bacteriedodende chemicaliën es moeten verbieden. Iets minder steriel is ook goed voor de weerstand.

Zonnatura, maandverband, wasmiddelen (die heerlijke onderbroek van de buurvrouw), afwasmiddel, cilitbang: bang en het vuil is weg (waarom moet ik dan wel keihard schrobben?).

Nee, 1 loden Loekie per jaar is niet genoeg....

6. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Doe ik er nog even die nep albert hein reclame dan de C1000 bij die is toch wel zooooo vervelend :(

7. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    die van mcdonald.. met dat rotkind en zijn win win situatie...

8. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Er is een nieuwe van geld lenen.nl. (hoog braakgehalte haha)
    Er komt een leraar te laat in de klas, en dan zegt volgens mij de directeur dat hij te laat is. Bah, dan zegt ze: ,, je zou toch een andere auto kopen?''
    Waarop hij zegt dat het teveel gedoe is met de papieren...

9. Juniper

Juniper Actief lid

23 aug 2007
    372
    0
    0
    Gisteren gezien (weet niet of het al genoemd is): je kunt je geboortedatum sms-en en dan krijg je de dag dat je sterft terug... En dan die stem: "kennis is macht!"

Zouden er nou echt mensen zijn die daarnaar sms-en en dat serieus nemen????

10. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Jah te gek voor woorden!!! :^o wie verzint zoiets en dat het ook nog uitgezonden word niet normaal meer.

Vanisch reclames ook vreselijk ZOOO slecht de monden bewegen maar en komt iets heel anders uit!! whaha

11. Zeeprest

Zeeprest Lid

18 mrt 2009
    93
    0
    0
    ZH
    Sowieso alle reclame's over leningen! :evil:

Ik heb echt een pesthekel aan reclame's, wat een onzin zeg..zit je midden in een goede film...ja hoor...weer zo'n *piep* reclameblok van 5 minuten!!

In de States is het trouwens helemaal erg, daar is om de 5 minuten reclame :( Zwaar irritant!

12. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Dat hebben ze hier ook geprobeerd onder House, The metalist en Ghost Whisperer maar daar kregen ze zoveel klachten over (zelfs van BNers) dat ze er onmiddelijk mee gestopt zijn =D>

13. Emmy X

Emmy X Bekend lid

18 nov 2008
    895
    0
    0
    Ik weet niet of ie al genoemd is, maar die met Gerard Joli(n)g van Calvé.....tenenkrommend.

14. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Even carspotten en je weet het! Sms alleen het kenteken en je weet wat een auto kost EN kan!

15. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

ja.. je bedoelt dat er een meisje bijstaat wat een auto van d'r vader krijgt?
    als ze smst naar dat nummer, krijgt ze een laag bedrag terug (denk ik) want ze loopt
    strontverwend weg! GADVER!!!! :evil: [-X

16. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Ik kijk nooit reclame, ik zap altijd naar MTV, Slam tv of TMF.

Even lekker muziek luisteren,

En ik vind alle sms "reclames erg vervelend. Maar ik zie het nooit langer dan een paar seconden. (als de afstandbediening in de buurt ligt)

17. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Die reclame van Dr. Oetker waar ze heel nadrukkelijk heel irritant zeggen dat het toch echt dr. (k) Utker is! :( :x

18. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ja, dat snap ik ook niet zo!! Dr. Oetker wordt al decennia Dr. OEtker uitgesproken ... welke zot verzint nu opeens dat het als O-umlaut moet worden uitgesproken?? Even buiten het feit dat ik het niet vind klinken ... Dr. Utker ... :| :|

19. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
  20. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    dat zei mn vriend ook al, die vroeg aan mij: zei ze nou: utker? nee joh, oetker. wel dus....

Deel Deze Pagina