Meest irritante reclame ooit!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door tweemeisjes, 15 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Je wordt bedankt! Ben ik net dat beeld van dat beest onder die nagel kwijt, begin jij er weer over! :x ;)

2. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Hahaha.. ik bedoelde natuurlijk NEPwimpers ipv NETwimpers maar dat snapten jullie al. Misschien heb ik toch het IQ van die tafelpoot en moet ik die mascara maar eens proberen! :)
    Gisteren zag ik een reclame voor een mascara waarvan je wimpers 9x (!) zolang zouden worden.
    Ik heb best lange wimpers... als mijn wimpers 9x zo lang zouden worden zou ik een windhoos veroorzaken als ik met mijn ogen knipper.. Of ik zou ze over mijn voorhoofd kunnen kammen... Weer eens wat anders! :confused:

3. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

:)

4. tweemeisjes

:) :) :) :)

5. tweemeisjes

De nieuwste reclame van de Kruidvat! bah!
    Met Kim lian van der Mej...
    Heb geen hekel aan Kim hoor, maar die reclame met een luier met plasalarm....

Er was ook een reclame van Multivlaai, een kindje mag dan een taart kiezen en zegt: ,, Ik wil ze allemaal''
    Ik weet niet waarom maar ik kan het niet zien! haha.

6. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

juist! die ja! hahaha...:)

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Die vind ik ook zo vreselijk. Ik vind mijn periode helemaal niet happy (ondanks dat ik wel Always gebruik).

Of die tamponreclame van O.B. Staan die vrouwen daar te touwtjespringen.... Slaat werkelijk helemaal nergens op.

En inderdaad. Die leenreclames: daar krijg ik ook kromme tenen van.

Of van die reclames die nagesynchroniseerd zijn. Zie je een vrouw iets zeggen wat niet klopt met de Nederlandse tekst.

Die Fred van Het Net kan ik ook wel schieten trouwens. Irritant mannetje.

8. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Ja en het erge is, dat verwende nest krijgt haar zin ook nog! :) :)

Wij storen ons thuis aan de nieuwe dreft reclame!
    Zie je van die enorme tubes tandpasta, melk en toestanden met de tekst "hoe groot moet een verpakking zijn als iets 3 keer langer moet meegaan"...

Eeeeehhhhmmmm even tellen hoor, ik dom, dus ehmmmm....misschien 3 keer groter??? Maar jeetje zeg, als je die tube tandpasta ziet, die is wel 20 keer groter!

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    whahah die reclame haat mijn vriend ook echt met een passie! Ik zet de tv altijd keihard hahaha om hem te neten.
    Ik haat die reclame met dat liedje gelukkig heb ik altijd nog een goed lijf..blablabla wat een k*tlied zeg en gewoon irritant.

Verder natuurlijk alle leen reclames (d8 dat ze die wel zouden verbieden met die kreditcrisis :( ) en maandverband reclames enzo. Ohja en ook schoonmaakmiddelen die vloer is altijd mega vies of die vrouwen hun huis 5 jaar niet schoongemaakt hebben zo vies is het bij mij nooit hoor!

10. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Ik sluit me volledig bij eerder genoemde reclames aan, voorals dat eeuwige leen gezeur of de semi geile dames op sbs na middernacht. Meestal zap ik ook dapper door als ze beginnen of las ik een plaspauze in om ze te negeren. Nog eentje die mij altijd licht deed kokhalzen was er 1 tegen vastzittende hoest o.i.d. Het leek de fabrikant wel leuk om het product "FLUIMocil"te noemen. Dat is net zoiets als een diarree remmer "strontostop" noemen :confused:

11. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    [quote="Michelle04" Dat is net zoiets als een diarree remmer "strontostop" noemen :confused:[/quote]

whahahahaha :)

12. mickey80

mickey80 Actief lid

24 aug 2008
    359
    1
    18
    Ik denk dat ik die luiers ga kopen waar mijn dochter van gaat praten en twaalf uur achter elkaar gaat slapen weet ff niet meer van welk merk! hahaha

13. mymiracle

of wat dacht je van de nieuwe luiers met luieralarm? :( wat moet ik me daarbij voorstellen? als mijn meisje straks een volle luier heeft gaat er een alarm af? whahahaha :)

14. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    ik haat de zo ziet mijn einde eruit reclames.....hallo zit je lekker tv te kijken wordt je ff geconfronteerd met het feit dat je ooit dood gaat....bah :( !
    En ja de always reclames en die irritante spotjes met gerard joling voor Remia . :rolleyes:
    Heb niks op die vent hoor maar hier kijk hij altijd zo heel overdreven!

15. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    VRESELIJK.. :x Ik vind die ook verschrikkelijk...IIIIEEEEEHHHH...
    En dan zo verwend parmantig..ik heb lekker mn zin gekregen hebberige uitstraling erbij...WHAAAAAA...

Dan die van Dries Roelvink.. :( Ik kan die man niet luchten..Met zn vieze broekie.."Ik denk dat ik maar s even moet optreden'
    NEEEEEE.....NIET DOEN! :)

16. tweemeisjes

Heerlijk je hart luchten over irritante reclame's... haha.

17. mymiracle

of wat dacht je van die man met bril, en beugel en een zwangere buik die aan het eind vh verzekeringsverhaal ineens zegt: oh! schopjes.....

blegh moet ik echt van kotsen, maar misschien ben ik daar wel de enige in samen met mijn man, vrienden van ons vinden hem wel leuk namelijk.....

18. lieniej

lieniej Actief lid

24 mei 2007
    497
    0
    0
    @michelle04: whahahahahahahaha ik kom niet meer bij! Strontostop! Wat een giller!

19. valhalla

valhalla Niet meer actief

Door die afschuwelijke luier-reclame weet ik zeker dat ik nooit meer een voet in die rottige Kruidvat zet! Bah!

De man zit hier zichzelf ook helemaal op te vreten over die Tiiiijjjd voor Bloemen- reclame :D

Wat ik ook zo erg vind, dat mens dat eindelijk een keer d'r luie reet van de bank heeft weten te krijgen en is gaan sporten en op de terugweg allemaal koekjes en frietjes ziet en dan zegt 'het was heel zwaar op het einde' en dan een koekje krijgt van haar man. Argh!

En die reclame die Mymiracle noemt, daar word ik echt een beetje eng van. Brrrrr!

Maar ja, we hebben het er wel over, dus dat zal wel de bedoeling zijn van de reclameverzinners ofzo?

20. mymiracle

ja dat zal inderdaad de bedoeling zijn maar door de irritatie heb ik de verzekeringsmaatschappij niet onthouden, humor werkt weer wel bij mij, (echte humor dan he? ;) )

Deel Deze Pagina